|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenBarnehagen er blitt mer eller mindre sukkerfri, dvs med noen unntak. Bursdager osv feires med oppmerksomhet og andre ulike ting i stedet for kake. Så derfor jeg er jeg litt i tvil om jeg skal gå for sjokolade i år. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Gave til de ansatte i barnehagen
For å si det sånn: Barnehagen jeg jobber i er sukkerredusert, men man skulle ikke tro det når man er innom pauserommet til oss ansatte, så snop kan jo være like velkommen som alt mulig annet
|
|
|
|
#3 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Jeg har gjort begge deler. Et år det var veldig mange vikarer innom, ga jeg en fellesgave med nøtter, mandler, frukt, sjokolade etc., ellers har hver enkelt fått en gave. Men ikke alltid, noen ganger har jeg ikke fått rotet meg til det.
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Vi gir gave til hver enkelt ansatt på avdelingen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
Jeg putter en julegave til hver ansatt i en pose og henger den på plassen til ped.leder i garderoben, og sier fra at hun får dele ut. Nå er ungens ped.leder riktignok min tidligere kollega, men jeg hadde nok uansett forsøkt å ikke gjøre det til en greie inne på avdelingen - nettopp fordi andre foreldre kunne finne på å bli usikre på om det var slik at de var forventet å gi julegaver.
|
|
|
#8 |
|
Ja, jeg gir til alle. De er 4 faste på hver avdeling samt 1 vikar på hver. Disse to vikarene har vært langtidsvikarer og er helt fantastiske, et kupp for bhg rett og slett! Så jeg ser på dem som nesten faste. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenJeg tenkte til pauserommet, men jeg har jo ikke peiling, så min mening veier nok ikke tungt.
|
|
|
#10 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenTil jul lager vi hjemmelaget konfekt som legges på glass med røde bånd rundt.
|
|
|
#11 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenBlir det ikkje overdose av sjokolade og sånt? Her er det stort sett konfekt og Twist folk kjem med.
|
|
|
#12 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Det vil vel variere litt. Hos oss er bemanningen veldig stabil i lillebrors avdeling. Men ja, jeg har opplevd det motsatte også.
|
|
|
#13 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenHer har jeg forstått det slik at det er vanlig å gi ved avslutning - enten fra småbarn til storbarn eller fra storbarn til skole - det er kun da jeg har plane rom å gi noe iallefall.
|
|
|
#14 |
|
|
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenGarderoben til ansatte i vår barnehage er ikke noe vi foreldre har tilgang til. Ikke pauserom heller, det ligger veldig for seg selv i kjelleren. Da assistenten til storebror sluttet ga han henne gaven diskré da vi hentet, fikk julekule som han har malt og en hjemmesydd sopp.
|
|
|
|
#15 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenVi har gitt alt fra fine lys, servietter, kaffekrus, blomster - ja, personlige gaver, som gjerne barna har plukket ut. Ikke for å sleike dem oppetter ryggen eller oppnå noen som helst fordeler, men fordi jeg og barna har satt utrolig stor pris på disse menneskene som barne tilbringer det aller meste av sin våkne ukedagtid, menneskene som gjør hverdagen hyggelig, trygg og de som trøster, tar hånd om barna mine når jeg ikke er der. Så jeg syntes det er en hyggelig gest å vise hvor mye de betyr for både oss foreldre og barn.
|
|
|
#17 |
|
priiiima donna
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenHva med disse røde glassenglene på nille for 15 kr. Utrolig hyggelig gest, som ikke koster skjorta.
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenDe siste par årene bakte jeg kake og tok med som de kunne kose seg med på pauserommet, samt julekort. Det falt veldig i smak. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sv: Gave til de ansatte i barnehagenDet ble julekaffe til den ene avdelingen og julete til den andre. |
|
|
|
![]() |
|
|