|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
Se resultatene: Liker du å se film alene? | |||
Film er best når jeg er alene |
![]() ![]() ![]() ![]() |
14 | 10,61% |
Det er helt ok å se film alene |
64 | 48,48% |
Jeg liker bedre å se film sammen med andre |
32 | 24,24% |
Jeg ser helst ikke film alene |
10 | 7,58% |
Det er dritkjedelig å se film alene |
6 | 4,55% |
Snart er det jul igjen! (alt annet er uinteressant) |
6 | 4,55% |
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Superkul
Medlem siden: Jun 2010
![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg kan godt se en film hjemme alene, men hadde nok aldri gått på kino alene
![]() |
#3 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?
Det er et stort poeng - jeg nikoser meg med strikketøyet mens jeg ser film. Men nå har Luren skaffet seg (oss) projektor og da må det være mørkt i stua. Pokker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?Husker jeg var på kino 1 gang alene og det var ikke så kult. Vi var 3 mennesker i kinosalen. Filmen var "the wall". Det er lenge siden men jeg husker det veldig godt. Men bra film da! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?
Stakkars deg :comfort:
![]() |
#6 |
Audacious
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg liker å se film aleine, men det gjør ikke filmopplevelsen bedre eller noe sånt. Jeg har også gått en del på kino og på teater aleine, det er helt greit.
![]() |
#7 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg liker å se film alene, både hjemme og på kino. Hvis det er riktig film, må den synke inn og godgjøre seg litt etterpå i stillhet, og da er det bare irriterende med en sidemann som absolutt skal prate eller trykke gjennom alle TV-kanalene.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg liker best å se film sammen med andre - men det går helt greit alene også. Når man er gressenke hver eneste uke blir man fort vant til det |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg har aldri vært på kino alene,skal jeg på kino må jeg dele opplevelsen med noen. Når det gjelder å se film hjemme,er det veldig sjelden jeg ser film på tv alene,det må bli om jeg ser en på pc'en,for da har jeg liksom unnskyldning,da er skjermen for liten til at noen andre kan se sammen med meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Eg ser gjerna film åleina heima, men trenger nok litt meir trening med å gå på kino åleina. Kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt? Det er nemlig mange filmar eg har lyst til å sjå som hverken samboaren min eller venner er interessert i.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg liker ikke å se film alene hjemme. Det er så kjedelig. Jeg går derimot gjerne på kino alene.
![]() |
#12 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg kan fint gå på kino alene, men gjør det ikke så ofte. Jeg syns det er helt OK å se film alene, men det er lettere å konsentrere seg om filmen om jeg har en armkrok å ligge i.
![]() |
#13 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Liker du å se film alene?Jeg elsker å se film alene.
![]() |
#15 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?For filmens opplevelse er det definitivt best å se alene, film er liksom ingen sosial aktivitet om man skal få med seg det som skjer på skjermen.
![]() |
#16 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Går ikke på kino alene, men ser gjerne en film alene hjemme - det er ikke alltid jeg og mannen har sammenfallende interesser der
![]() |
#17 |
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du å se film alene?Vell det kommer veldig an på egentlig. Vist det er romantiske komedie og mannen er borte så ser jeg den godt alene og koser meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Ja, jeg liker det kjempegodt. Har gått en del på kino aleine, men oftest blir det hjemme. Selvsagt hyggeligst med selskap, men går helt fint aleine også.
![]() |
#19 |
Passiv
|
![]() Sv: Liker du å se film alene?Ja, jeg kan se film alene. Både hjemme og på kino. Hvis det er en film bare jeg har lyst til å se, så går jeg å ser den uavhengig av om jeg får med meg noen eller ikke. |
![]() |
![]() |
|
|