Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Liker du å se film alene?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Se resultatene: Liker du å se film alene?
Film er best når jeg er alene 14 10,61%
Det er helt ok å se film alene 64 48,48%
Jeg liker bedre å se film sammen med andre 32 24,24%
Jeg ser helst ikke film alene 10 7,58%
Det er dritkjedelig å se film alene 6 4,55%
Snart er det jul igjen! (alt annet er uinteressant) 6 4,55%
Deltakere: 132. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-12-10, 08:44   #1
Supernala
Superkul

Supernala sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Supernala er litt kul
Standard

Sv: Liker du å se film alene?

Jeg kan godt se en film hjemme alene, men hadde nok aldri gått på kino alene

I'm knot dumb!
Supernala er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 08:44   #2
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synest det er veldig kjedelig å se film alene, selv om jeg hater at folk prater under filmen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 08:48   #3
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Hjemme, med strikketøy og akkurat den filmen jeg har mest lyst til å se er deilig.

Det er et stort poeng - jeg nikoser meg med strikketøyet mens jeg ser film. Men nå har Luren skaffet seg (oss) projektor og da må det være mørkt i stua. Pokker.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 09:01   #4
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Husker jeg var på kino 1 gang alene og det var ikke så kult. Vi var 3 mennesker i kinosalen. Filmen var "the wall". Det er lenge siden men jeg husker det veldig godt. Men bra film da!
Jeg er også sånn at jeg kan ramle av lasset hvis jeg ser film alene i stua. Finner på andre ting og sånn... Best sammen med noen.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 17:52   #5
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bobbelur, her.

Det er et stort poeng - jeg nikoser meg med strikketøyet mens jeg ser film. Men nå har Luren skaffet seg (oss) projektor og da må det være mørkt i stua. Pokker.

Stakkars deg :comfort:

Jeg har akkurat fått mannen til å kjøpe flatskjerm og er endelig kvitt prosjektoren.

Jeg ser helst en "grinefilm" alene. Alt annet er hyggelig å se på sammen med noen andre. Skrekkfilm ser jeg ikke på. :skummelt:

Gammel 09-12-10, 08:45   #6
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker å se film aleine, men det gjør ikke filmopplevelsen bedre eller noe sånt. Jeg har også gått en del på kino og på teater aleine, det er helt greit.

Gammel 09-12-10, 08:52   #7
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker å se film alene, både hjemme og på kino. Hvis det er riktig film, må den synke inn og godgjøre seg litt etterpå i stillhet, og da er det bare irriterende med en sidemann som absolutt skal prate eller trykke gjennom alle TV-kanalene.

Gammel 09-12-10, 09:04   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jeg liker best å se film sammen med andre - men det går helt greit alene også. Når man er gressenke hver eneste uke blir man fort vant til det

Jeg har aldri gått på kino alene, det kunne ikke falt meg inn tror jeg.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 09:26   #9
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri vært på kino alene,skal jeg på kino må jeg dele opplevelsen med noen. Når det gjelder å se film hjemme,er det veldig sjelden jeg ser film på tv alene,det må bli om jeg ser en på pc'en,for da har jeg liksom unnskyldning,da er skjermen for liten til at noen andre kan se sammen med meg. Ellers ser vi mye film sammen,som lørdags/helgekos her i huset,og selv om jeg ikke liker prat når jeg ser film,foretrekker jeg heller det enn å se filmen alene.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 09:30   #10
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eg ser gjerna film åleina heima, men trenger nok litt meir trening med å gå på kino åleina. Kanskje det skal bli nyttårsforsettet mitt? Det er nemlig mange filmar eg har lyst til å sjå som hverken samboaren min eller venner er interessert i.

Gammel 09-12-10, 09:39   #11
Manga

Manga sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Jeg liker ikke å se film alene hjemme. Det er så kjedelig. Jeg går derimot gjerne på kino alene.

Gammel 09-12-10, 10:26   #12
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan fint gå på kino alene, men gjør det ikke så ofte. Jeg syns det er helt OK å se film alene, men det er lettere å konsentrere seg om filmen om jeg har en armkrok å ligge i.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 10:34   #13
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg elsker å se film alene. Spesielt triste filmer, da kan jeg hulke i fred uten å anstrenge meg for å holde tårene tilbake.

Det verste med å se filmer med andre er når jeg virkelig liker filmen og andre sitter og stønner og bærer seg over hvor dårlig/kjedelig de synes filmen er. Da ødelegger de min filmopplevelse og.

Komedier er som regel morsomst å se sammen med andre.

Gammel 09-12-10, 10:38   #14
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg har ikke ro på meg til å gjøre det. Kan kanskje se på et vanlig tvprogram alene om jeg er veldig trøtt, ellers så har jeg stort sett laptop på fanget samtidig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 10:49   #15
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

For filmens opplevelse er det definitivt best å se alene, film er liksom ingen sosial aktivitet om man skal få med seg det som skjer på skjermen.

Men det kommer jo litt an på filmen også, selvsagt. Viser den seg å være langtekkelig og kjedelig kan det være godt å ha noen å skravle med. (Om man ikke er på kino vel og merke.)

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 10:48   #16
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Går ikke på kino alene, men ser gjerne en film alene hjemme - det er ikke alltid jeg og mannen har sammenfallende interesser der og jeg kan virkelig storkose meg med litt romlemantisk klin alene f.eks.

Gammel 09-12-10, 11:16   #17
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Vell det kommer veldig an på egentlig. Vist det er romantiske komedie og mannen er borte så ser jeg den godt alene og koser meg.
Er det grøsser, thrillere, action osv da syns jeg ikke det er noe stas å ser heller på noe annet. Liker aller best å se film i armkroken til mannen.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 12:11   #18
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg liker det kjempegodt. Har gått en del på kino aleine, men oftest blir det hjemme. Selvsagt hyggeligst med selskap, men går helt fint aleine også.

Gammel 09-12-10, 16:05   #19
Left
Passiv

Standard

Ja, jeg kan se film alene. Både hjemme og på kino. Hvis det er en film bare jeg har lyst til å se, så går jeg å ser den uavhengig av om jeg får med meg noen eller ikke.

Svar med sitat
Gammel 09-12-10, 16:10   #20
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Jeg går ikke på kino alene, men ser gjerne en film alene hjemme.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:52.