|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?Hypnoterapi er en av flere behandlingsmetoder innen psykisk helse/livsstilsendring, sikkert flere som har nytte av det. Hadde anledningen bydd seg og situasjoenn lå til rette for det hadde jeg sikkert sagt ja til å prøve. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?
Altså; jeg tror at hypnose funker og jeg er helt med på at man kan bruke det i behandling f.eks, men at man kan hypnotisere folk til å tro de er høner og løpe rundt på scenen mens de galer, der stopper det litt for meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?
Men det kan man altså, det vet jeg med 110 % sikkerhet etter at min mor ble det. Det var direkte pinlig å se på, og enda mer pinlig for henne selv da hun fikk se det på video senere.
![]() |
#24 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?Jeg har blitt hypnotisert flere ganger, men alltid er det et steg der det handler om at du kan si nei, eller våkne om det er noe ubehagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?Jeg tenker at det er moro! Jeg kjenner flere som har vært med på sånne show i England (jobbet på pub der vi hadde sånne show inimellom), og de sier alle at de var hypnotisert. Vi har også brukt Torgrim Holte et par ganger i jobbsammenheng her hjemme, han ene mente han bare latet som (men det virket ikke sånn), mens han andre var overbevist. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?Andre gangen hun hadde show var det sent på kvelden og Pelenmannen var i lugaren med Herremannen så jeg var alene der. En av våre venner skulle trolig også komme på showet, men vi fant ikke hverandre der. Jeg satt veldig nær scenen, men jeg følte at jeg gjerne ville at noen skulle kunne fortelle meg etterpå hva jeg faktisk hadde gjort. En av de som ble hypnotisert første gangen husket ikke noe av det hun gjorde (sa hun til meg etterpå når vi begge hentet barn i barneklubben) og jeg følte at jeg ville bli fortalt hva jeg hadde gjort/ikke gjort og ettersom jeg var usikker på om vår venn var der så strakk jeg ikke opp armen som frivillig. Før hun tok dem opp av hypnosen så sa hun at de selv kunne velge om de ville huske seansen eller ikke, men at det kanskje var like greit å ikke huske. Det eneste hun som jeg snakket med husket var at hun følte at hun satt fastlimt i stolen etterpå og at hun umulig kunne reise seg opp. Før hun ble tatt ut av hypnosen så ble hun fortalt at hun ikke skulle kunne reise seg opp av stolen før vertinnen fra båten sa et visst kodeord. Så hun satt der og prøvde og reise seg, men det var helt umulig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hypnoseshow, hva tenker du om det?Jeg husker en gang at jeg saa noen som ble hypnotisert til aa ha sex med en stol. Det var superflaut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|