|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Sv: Hva tar jeg på sommerbollas hender når hun sover ute i vogna?Tynne vindvotter utenpå votter uten tommel.
![]() |
#2 |
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tar jeg på sommerbollas hender når hun sover ute i vogna?Vi har god erfaring med tovede votter, de er tykkere enn ullfrotte. Og varm vottene litt slik at de er varme når de tas på hendene.
![]() |
#3 |
i vesterled
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tar jeg på sommerbollas hender når hun sover ute i vogna?Jeg bruker hjemmestrikkede votter (strikket i dobbelt ullgarn). Det holder henne varmere på hendene enn nøstebarnvottene i ullfleece. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hva tar jeg på sommerbollas hender når hun sover ute i vogna?Tovede ullvotter med vindtette votter over fungerte i minusgrader og kald trekk her i dag. Hendene hans blir like store som hodet med all innpakningen, men han skal jo bare sove.
![]() |
![]() |
#5 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva tar jeg på sommerbollas hender når hun sover ute i vogna?Å jeg har samme problemet, men kan glemme votter. Snuppa skal kose med bamsen sin.
![]() |
![]() |
#6 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva tar jeg på sommerbollas hender når hun sover ute i vogna?Pøvde med storebror sine avlagte Troll-votter (ull inni, vindtett utenpå) i dag og det funket ganske bra. Prøvde også å stappe armene etter hun sovnet, men den ene kom opp igjen.
![]() |
|
|