|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
er her
|
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserJeg er en skrotnisse, mannen er frustrert over meg, men på andre områder er han mer skrotnisse en meg, så vi deler på frustrasjonen.
![]() |
#23 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserJeg er absolutt ingen skrotnisse, kaster og gir bort over en lav sko. Bøker og filmer ungene er ferdig med går til skolen og barnehagen, tror halve skolebiblioteket består av bøker fra oss...
![]() |
#24 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserNei, vi selger unna, kaster osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
intro
|
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelser
![]() |
![]() |
#26 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
I tillegg til at de er yngleplass for sopp og faenskap, ammeinnlegg i ull rett på puppen er ikke anbefalt.
![]() |
#28 |
Livsnyter
|
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserHer kastes det over en lav sko det jeg ikke gir bort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserJeg er definitivt en samler. Svigermor hjalp oss nylig å tømme kjøkkenskapene i forbindelse med flytting. Hun var helt himmelfallen. Hun sa at vi hadde mer utstyr, røreredskaper, tallerker osv osv en de hadde tilsammen i både den stoore eneboligen og leiligheten...
![]() |
#30 |
navnet sjemmer ingen
Jeg har aldri hatt sopp og har til nå ammet i 44 mnd og kun brukt ullinnlegg på puppen. Men jeg har hatt sopp i underlivet etter å ha sittet med rompa i grønnsåpe hver dag i fire uker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserAmmeinnlegg i ull rett på puppen er den besteste følelsen i verden.
![]() |
#32 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Oh yeah, sånn er det her også. Vi, ehm... jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserJeg er både en samler og en kaster. Altså er jeg sikker på min stil, og kaster alt jeg vet at jeg aldri vil ha framme eller bruke igjen. Men jeg elsker loppiser og søppeldynga |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Keep calm and trot on
Det er jo bra du ikke har hatt det. Da jeg var gravid sist var det ull som var det store. Denne gangen anbefaler alle instanser (barsel, helsestasjon, ammehjelpen) å ikke bruke ull rett på brystet
![]() |
#35 |
navnet sjemmer ingen
Hm. Barselavdelingen sa bare at det var lurt at jeg hadde ull. Helsestasjonen har jeg ikke hørt noe på, men jeg skal på barselmøte mandag, så kanskje det nevnes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Keep calm and trot on
Jeg er også hysterisk når det kommer til sopp, det er så vondt.Men, nå skal jeg rett og slett ta ammepraten min og valse ut av denne tråden som faktisk handler om noe heelt annet
Snupsen -05 og Rusket -10 Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs Sist redigert av Mrs. Longbottom : 27-11-10 kl 03:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Passiv
|
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserJeg er ikke en skrotnisse, men en av ungene samler på absolutt alt. Det være seg klær, småstein, skjell, perler osv.osv.osv. Og min far må være byens nest største skrotnisse, tror jeg. |
![]() |
![]() |
#38 |
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserJeg har flyttet for ofte til å være skrotnisse, men Dibmannen er Hubby Retriever. D.v.s. han samler andres skrot og regner med at bare han ser passe begeistret ut, så blir jeg like begeistret som ham. Spesielt fordi vi har en stooooor falleferdig låve nå...
![]() |
#40 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: En skrotnisses bekjennelserDesverre, samler på endel ja. Men prøver å bli flinkere till å kaste, og når jeg først setter i gang så går det unna! Må bare få ånden først... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|