|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunIngen Michelin-følelse over denne kåpen fra Mexx ...
|
|
|
#22 |
|
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dun20 innlegg og alt du får er tips om dunkåper.
|
|
|
#24 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg mener at en god ullkåpe funker som fjell jeg men...Har ulljakke fra Noa Noa og med ulljakke under, så er jeg mer enn varm nok i de 15 minusgradene det har vært her idag.
|
|
|
#25 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunI fjor, da det til tider var under minus tjue her, hadde jeg ullundertøy, leggvarmere av ull, klukkakjole, ulljakke og ullkåpe over. Samt en ullhals, ulllue og skinnhansker med ullvotter over. Det var kaldt, men overkommelig. Jeg kan imidlertid ikke se for meg at jeg med samme mengde tøy under kommer til å synes det er kaldt inni dunkåpen min. Ull er gull. Dun er lun. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg kjøpe Danefæ-kåpe på engulknapp.no. Den er utrolig god og varm, i tillegg til at den er vind- og vanntett. Anbefales!
|
|
|
#27 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg kjøpte ikke dun, og den holder meg fint varm nå som det er surt og mellom minus 5-9 ihvertfall. Men det er jakke til lårene, ikke lang kåpe. Five seasons.
|
|
|
#28 |
|
intro
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunDet funket fint å sykle ute med vattert St Martins-kåpe i 10 minus pluss nordavind, i alle fall. (Eller det gjorde det vel strengt tatt ikke, men det var ikke jakka sin skyld.
|
|
|
|
#29 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunFordelen med dunparkasene er at de er vindtette også, det får du bare ikke til med en ullkåpe.
|
|
|
#30 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg har sett en kåpelignende jakke fra North Face som ikke var i dun, den var innsvinget og feminin og jeg angrer som en kald hund at jeg ikke kjøpte den... |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dun
Ullkåpe er supert! Jeg har en tynn fra noanoa. Med ulljakke under holdt den fint i 10 minus i dag. Jeg har også en tykk og god ullkåpe av type "fin dame". Den er skikkelig varm, og holder godt til 20 minus på nyttårsaften (med pentøy under...)
|
|
|
#32 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg har lyst til å dra frem denne tråden igjen, jeg, og håper på noen tips til fine, innsvingede kåper som ikke er dunkåper. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
kamerat
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg også. For øvrig kan jeg godta ting som den glatte dunparkasen fra North Face, altså. Det er tverrsømmene jeg ikke fikser. (Men det aner meg at FP-ere allerede har kjøpt alle eksemplarene som fantes i Norge.
|
|
|
#34 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg har faktisk to ordentlig varme kåper som ikke er av dun. De er kjøpt på NoaNoa. Det er riktignok et par år siden, men de er veldig tidløse.
|
|
|
|
#35 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunOg først der ser jeg at du har nevnt NoaNoa helt selv. De pleier å ha vatterte kåper.
|
|
|
|
#36 |
|
Har ingen tittel
Medlem siden: Mar 2007
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunJeg kjøpte meg faktisk kåpe i dag, jeg. En steindyr en (i mine øyne) fra Erich Fend. Den var så flott at den helt tok pusten fra meg. Finner ikke bilde på nettet, men modellen heter Sibella, så vidt jeg kan se. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sviiisj!!
|
Not shit, Sherlock!
|
|
|
#38 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunMen helt ærlig, hvis man ikke liker en dunparkas, bør man aldri, aldri prøve en. For du tar den aldri av igjen.
|
|
|
#39 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Etterlysning: Skikkelig varm, fin, innsvinget kåpe, ikke av dunFørste gang jeg hadde på meg dunparkasen min på t-banen så var det akkurat som å sitte på t-banen med dyne. :mmmmmmmmmmm:
|
|
|
#40 |
|
Whatever, never mind
|
Hvor selges disse? |
|
|
|