|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
nju nja njo
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Mannen og jeg handler om hverandre og fyller ut handleliste etterhvert som ting går tomt. Det er aldri noe problem. Hvis noen utenfor familien skulle handlet har de kanskje ikke visst nøyaktig hvilken type melk vi skulle ha, men det har ikke vært en problemstilling foreløpig, og det hadde heller ikke vært krise.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Handleliste når Drammen skal handle: |
|
|
|
#24 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Nei. Mannen har diskvalifisert meg fra handlelisteskriving. Han sier jeg skriver så stygt!?
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste? |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Bruker ikke liste, så nei, jeg kunne ikke sendt noen andre. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Hvis jeg hadde konsentrert meg om å skrive pent så tror jeg at moren min hvertfall kunne handlet etter den. Noen av forkortelsene kunne kanskje vært litt vriene å skjønne, men jeg tror det meste skulle gått greit. Min eks hadde forresten en av de beste forkortelsene: a. gurk stod det konsekvent på hans lister, og han klarte aldri å forklare meg hvorfor han skrev det sånn.
|
|
|
#28 |
|
bits and pieces
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Jeg hadde skrevet som deg hvis mannen skulle handlet ja for han vet jo som sagt hva vi bruker (som regel blir det rett hvertfall)
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Hver gang jeg sender mannen med en liste, så VET jeg at telefonen snart ringer.....Han må ha alt spesifisert. Ellers blir det slik som i videone over her. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Handlelister skriver jeg for at husbonden skal forstå dem. Så de ser slik ut:
|
|
|
#31 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Nei, mannen min kan, ingen andre. Hender jeg skriver til noen andre, da spesifiserer jeg hva det er: type biola, yoghurt, brød osv |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?For det förste er listen min skrevet paa en blanding av norsk, nederlandsk og tysk. Det skaper de förste problemene. I tillegg har jeg forkortelser, gruppebetegnelser i stedet for aa vaere spesifikk (skriver bare frukt og paalegg i stedet for akkurat hva vi skal ha) og en masse andre ting. Listen min er bare for meg, ja. Sist redigert av liefje : 20-11-10 kl 18:17. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
maler
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Nei, det er bare jeg som kan handle ut fra min handleliste. Mannen kan handle ut fra den han også med riktige varer som resultat, men da misser han på de som ikke står på lista og som er selvfølgelige i min verden. Jeg skriver nemlig lista etter plasseringa på obs, og da husker jeg det jeg har glemt å skrive også.
|
|
|
#34 |
|
I farta!!
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Nei, mannen klarte det ikke en gang. Skulle handle Solo og kom hjem med First Price appelsinbrus, er det Solo liksom????
|
|
|
#35 |
|
Pauset
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Mannen min sliter når han skal handle ting som jeg har skrevet på lista og som han ikke har peiling på. Et eksempel er hvetemel. Da kom han hjem med sammalt hvete... det har vært en del slike misforståelser. Nå er det han som stort sett handler så han lærer |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Jeg skriver enkel liste til mannen min, han vet hva vi liker og skal ha så det er ikke noe problem. Men til andre må jeg jo gi litt mer detajler, selvsagt. Skriver jeg smør, handler de jo kanskje margarin.
|
|
|
#38 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?
Det gjør jeg også.
|
|
|
#39 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Jeg vil tro de fleste kunne handlet etter en evt liste jeg hadde skrevet. Jeg måtte jo bare godtatt at jeg fikk kun en melk istedet for to, noe verre hadde jo ikke skjedd.
|
|
|
|
#40 |
|
Einsam
|
Sv: Kan hvem som helst handle etter din handleliste?Jeg tror ikke jeg hadde fått alt jeg pleier i kjøleskapet dersom jeg hadde sendt andre ut for å handle, men jeg hadde sikkert overlevd. |
|
|
|
![]() |
|
|