|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Hun har ikke mer veggplass på det knøttlille rommet sitt. Bilde av Hello Kitty kan hun kjøpe seg selv når hun flytter hjemmefra. Der går grensen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Hva med spill? Vi har et apekattspill, der apene skal ramle (faktisk ikke ramle) gjennom et tre og minsten syns dette er utrolig morsomt, selv om han ikke helt har forstått meningen med spillet.
![]() |
#24 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?
Storebror har det spillet faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ute på tur
|
Storebror har også det spillet her.
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Vi er i akkurat samme situasjon! Lillemor på 2,5 som har alt av dukker, lekekjøkken osv og en storebror som har flust av lego, playmo, togbaner. I tillegg til at man da arver utstyr som ski. Jeg klarte ikke å dy meg, jeg bestilte akkurat Baby Annabell på BR-Leker. Den har hun sett på youtube og den kan gråte ordentlige tårer faktisk (hun var ganske så imponert). Så da blir det enda en dukke + en del dukketøy som de hadde bra salg på nå. Og så har jeg kjøpt doktorsett, det var veldig gøy å leke med hos en kamerat. Tipper det blir noen nye puslespill også. Sist redigert av Heddamor : 17-11-10 kl 08:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Doktorsett står også på ønskelisten ja. Det hadde jeg jo nesten glemt. Det vet jeg hun leker med i barnehagen. Leker med lyd utgår veldig. Det er så deilig å være kvitt alle babylekene som blinket og bråkte bare man så i deres retning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Kan du ha henne med i en lekebutikk og se litt på hvilke ting det er hun har lyst på?
![]() |
#31 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Hva med Little People?
![]() |
#32 |
Har fått viljen sin
|
Prinsesseduplo? Seriøst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
maler
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Hvis hun er typisk jentejente må hun jo få noe lego/playmo som matcher stilen hennes hvis dere har veldig maskuline leker til gutten, hvis hun skal interessere seg for det.
![]() |
#34 |
Har fått viljen sin
|
Da løper hun rett bort til dukkene og ser og ser. Hun skjønner ikke helt at hun kan ønske seg ting enda, og er ikke vant til å få noe når vi er i lekebutikk (selv om ingen tror på det etter denne tråden |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Har fått viljen sin
|
Hun så i katalog i dag, og ville ha et kamera og noe hello kitty greier. Skal spørre mer i morgen. Som sagt er konseptet "ønske seg" noe uklart tror jeg. Storebror har alltid hatt veldig stereotyp guttete smak, så du har sikkert et poeng med at denne stereotype jenta nok vil ha noe annet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Audacious
|
![]() Sv: Hva skal lillesøster få til jul?Jeg hadde gått for duplo, om nødvendig såkalt jenteduplo. (Ja, du leste riktig.) Playmo har så mye knøttsmå deler og det er så kjipt når det er vekk! Og så kan du bruke storebrors duplo til å supplere når hun først har funnet ut at det er gøy. Bondegård. Dyrehage. Eller noe med høyere prinsessefaktor.
![]() |
|
|