Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hva er det morsomste du har gjort i London?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-11-10, 18:39   #21
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?

Jeg har greid å rekke et fly mot knallharde odds. Det føltes alle tiders der og da.

Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 18:44   #22
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mousetrap syntes jeg også var morsomt. Veldig gammeldags London-teater-Agatha-Christie-feeling. Ja, det er jo Agatha Christie også da, så det er kanskje ikke så rart.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 18:44   #23
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror ikke det blir vanskelig å få prioritert shopping, for å si det sånn.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 18:46   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Åh! Jeg har fått denne fra en dame i klesbutikk: Det er ikke mange kunder innom her som er så små som deg.

Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 18:46   #25
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Boden.

Gammel 10-11-10, 18:49   #26
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hm... se musicalen Cats... ta London eye, se Polar expressen i 3 D.. ta toget til Greenwich... det er mye.. og London er en flott by.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 18:56   #27
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

London Eye!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 19:01   #28
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Definitivt ikke London Eye. (Jeg ser de kan servere deg champagne. Tror jeg ville trengt et par flasker helt alene.)

Gammel 10-11-10, 19:03   #29
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Definitivt ikke London Eye. (Jeg ser de kan servere deg champagne. Tror jeg ville trengt et par flasker helt alene.)

Helt seriøst, jeg har ikke prøvd, men tror du det er helt, aldeles skrekkelig? Jeg liker overhodet ikke høyder, jeg er redd i vanlige pariserhjul (mest fordi boltene ser så rustne ut), men det ser jo unektelig flott ut, da.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 19:05   #30
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det morsomste jeg har gjort i London er å forlove meg, antar det ikke er helt aktuelt for dere?

Gammel 10-11-10, 19:14   #31
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Minsten fikk med seg høydskrekkforeldrene opp. Uten champagne. Det morsomme med dette (i ettertid) er bildet som man kan kjøpe når man kommer ned. Der står den lille gallionsfiguren som en skikkelig "king of the world" helt inntil glasset og skuer utover, foran en beundrende indisk familie med turbaner, som smiler og ser på ham. I bakgrunnen skimtes de forskremte foreldrene som klamrer seg fast til benken med et tappert "smil".

Gammel 10-11-10, 19:15   #32
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Søsteren min ville utvilsomt likt å ha et lignende bilde av seg selv og meg, but I refuse to oblige. Men jeg har foreslått vinsmaking.

Gammel 10-11-10, 19:18   #33
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Mousetrap syntes jeg også var morsomt. Veldig gammeldags London-teater-Agatha-Christie-feeling. Ja, det er jo Agatha Christie også da, så det er kanskje ikke så rart.

Ja, den var fin. Og Cats var også veldig morsom, synd den ikke går lenger.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 19:32   #34
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Helt seriøst, jeg har ikke prøvd, men tror du det er helt, aldeles skrekkelig? Jeg liker overhodet ikke høyder, jeg er redd i vanlige pariserhjul (mest fordi boltene ser så rustne ut), men det ser jo unektelig flott ut, da.

Jeg har fryktelig høydeskrekk, men har faktisk vært oppe i London Eye. Kan ikke helt fatte at jeg turde, men stod pent og pyntelig i midten

Gammel 10-11-10, 20:21   #35
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Maxi, jeg syns jeg ser dere!

Meg får man heller ikke opp i London Eye. Jeg har ikke utpreget høydeskrekk, men jeg har veldig nervøs mage. Jeg hadde garantert stresset på meg diaré fordi jeg hadde blitt så stressa over at jeg ikke måtte få det. Jeg vil ikke være stuck i en glasskule uten mulighet til å gå på do.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:25   #36
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det morsomste å gjøre i London er å gå i teater synes jeg.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:26   #37
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg forlovet meg i London og kjøpte ringer i Bond Street, der en assistent i butikken lignet helt utrolig mye på Basil Fawlty (John Cleese) og snubla, reiv ned ting og mistet ting bak i lokalet hele tiden. Det var moro! Anbefales!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:27   #38
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Det morsomste jeg har gjort i London er å forlove meg, antar det ikke er helt aktuelt for dere?

Har du sett!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:32   #39
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt det veldig gøy på Science Museum (pre barn).

Les Miserables, Phantom of the opera og Løvenes konge kan jeg også anbefale som underholdning. Jeg så Chicago for et par uker siden, og det var en forestilling med fantastisk sang og dans, men den var nesten helt blottet for sceneshow og -teknikk, så den skuffet meg litt, egentlig. (Ikke alle er like opphengt i slikt som meg, og forestillingen var fantastisk, så jeg kan godt anbefale den også, altså.)

Også kan jeg varmt anbefale operaen. Jeg så Rigoletto da jeg var der i oktober, og det var fantastisk utrolig bra. (Morsomt var det vel dog ikke, med mindre man anerkjenner den høyst tilstedeværende ufrivillige komikken i en operatragedie.)

En god venn av meg som bor i London avbefalte London Eye på det sterkeste; han sa det var den kjedeligste timen han hadde tilbragt på uminnelige tider. Like greit, spør du meg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-11-10, 20:44   #40
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Vi har billetter til Chicago, faktisk, så jeg suger til meg den positive delen av omtalen din.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:25.