|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg har greid å rekke et fly mot knallharde odds. Det føltes alle tiders der og da. |
|
|
|
#22 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Mousetrap syntes jeg også var morsomt. Veldig gammeldags London-teater-Agatha-Christie-feeling. Ja, det er jo Agatha Christie også da, så det er kanskje ikke så rart. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg tror ikke det blir vanskelig å få prioritert shopping, for å si det sånn.
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Åh! Jeg har fått denne fra en dame i klesbutikk: Det er ikke mange kunder innom her som er så små som deg. |
|
|
|
#26 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Hm... se musicalen Cats... ta London eye, se Polar expressen i 3 D.. ta toget til Greenwich... det er mye.. og London er en flott by.
|
|
|
#27 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?London Eye! |
|
|
|
|
|
#28 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Definitivt ikke London Eye.
|
|
|
#29 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?
Helt seriøst, jeg har ikke prøvd, men tror du det er helt, aldeles skrekkelig? Jeg liker overhodet ikke høyder, jeg er redd i vanlige pariserhjul (mest fordi boltene ser så rustne ut), men det ser jo unektelig flott ut, da. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Hertuginne
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Det morsomste jeg har gjort i London er å forlove meg, antar det ikke er helt aktuelt for dere?
|
|
|
#31 |
|
Fortynnet
|
Minsten fikk med seg høydskrekkforeldrene opp. Uten champagne. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Søsteren min ville utvilsomt likt å ha et lignende bilde av seg selv og meg, but I refuse to oblige. Men jeg har foreslått vinsmaking.
|
|
|
#33 |
|
En som trener
|
Ja, den var fin. Og Cats var også veldig morsom, synd den ikke går lenger. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
bits and pieces
|
Jeg har fryktelig høydeskrekk, men har faktisk vært oppe i London Eye. Kan ikke helt fatte at jeg turde, men stod pent og pyntelig i midten
|
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Maxi, jeg syns jeg ser dere!
|
|
|
#36 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Det morsomste å gjøre i London er å gå i teater synes jeg.
|
|
|
#37 |
|
*_*
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg forlovet meg i London og kjøpte ringer i Bond Street, der en assistent i butikken lignet helt utrolig mye på Basil Fawlty (John Cleese) og snubla, reiv ned ting og mistet ting bak i lokalet hele tiden. Det var moro! Anbefales!
|
|
|
|
#39 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Jeg har hatt det veldig gøy på Science Museum (pre barn).
En god venn av meg som bor i London avbefalte London Eye på det sterkeste; han sa det var den kjedeligste timen han hadde tilbragt på uminnelige tider. Like greit, spør du meg. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
kamerat
|
Sv: Hva er det morsomste du har gjort i London?Vi har billetter til Chicago, faktisk, så jeg suger til meg den positive delen av omtalen din.
|
![]() |
|
|