|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#23 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Oki.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 18-02-07 kl 20:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Oslojente i eksil
Medlem siden: Sep 2006
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg reiser på ferie i påska, dvs til der jeg kommer fra opprinnelig. Men det kunne vært hyggelig med et treff før eller etter påske. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Oslojente i eksil
![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Den eneste jeg har truffet fra før er Fadese, men ikke på Ajo. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
XXX
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg bor like utenfor Tr.heim da....og et treff kunne vært artig.....om jeg tør |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg har akkurat sendt PM til Fadese og tipset henne om tråden, samt til et par andre som jeg vet bor i Trondheim eller like utenfor, men som jeg ikke er sikker på om har offentliggjort at de gjør det. :hemmelighetsfull: |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Trondheimstreff?Jeg bor i Trondheim og kan treffe dere, men ikke i påska.
![]() |
#36 |
Leser
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Heisann, jeg er Trondhjemmer. Ja, ikke ekte da, men jeg bor her i alle fall.
![]() |
#39 |
er her
|
![]() Sv: Trondheimstreff?Er det med eller uten barn foresten ?
![]() |
#40 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Trondheimstreff?
Jeg tenkte kafèbesøk på kveldstid.. mange jobber vel dag? Og helger er jo alltid styrete å få til
![]() |
|
|