|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har femåringen din DS?5,5-åringen fikk da han var nesten fire. Den er brukt mye (dvs. så mye som vi tillater), og den er like populær enda.
|
|
|
#22 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har femåringen din DS?Fikk ds ved ca 4,5års alderen, - og det brukes ja. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har femåringen din DS?Min fikk da han var 4. Han er nå på sin andre DS, så man kan vel si at de har vært godt i bruk.
|
|
|
#25 |
|
villende
|
Sv: Har femåringen din DS?Snupp fikk da han ble fire. Den brukes innimellom mye, spesielt når han har fått nye spill. Andre perioder brukes den lite. Jeg syns vi har funnet en fin balanse på spillingen. Han får for øvrig velge mellom TV og spill. De siste par ukene har han valgt tegning fremfor både TV og spill. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har femåringen din DS?Vi vurderer DS i julegave til vår 5-åring i år. Men da kommer lillebror på 3 til å få samtidig.
|
|
|
#30 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har femåringen din DS?Ja han kjøpte det selv med penger fra 5-årsdagen. Ja han har glede av den, men Wii/Playstation/PC er gjerne mer artig (større skjerm må vite). |
|
|
|
|
|
#32 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
Sv: Har femåringen din DS?OK. Muligens ikke så dumt likevel, da. Josefinespill fenger nok.
|
|
|
#33 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har femåringen din DS?Ville gått for den med størst skjerm når man først kjøper. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Har femåringen din DS?Eldste fikk DSi til 6-årsdagen. Hun har brukt den uhyre mye, så det har ikke vært noe bomkjøp i det hele tatt. Yngste skal få senest til 4-årsdagen, tenker jeg, for det er absolutt et nyttig verktøy for oss foreldre også.
|
|
|
#35 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har femåringen din DS?Ja, hun har hatt den i et års tid, og har brukt den mye. Nå er den imidlertid gått i stykker, så hun ønsker seg ny til jul.
|
|
|
#36 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Har femåringen din DS?Ja, begge fikk da de var fire. Puddingen (6) har omtrent ikke brukt den og gav bort omtrent alle spillene sine faktisk. Storesøster (10) har brukt sin litt innimellom, men nå tror jeg ikke engang de vet hvor de er... De har iPhone begge to og det har overtatt fullstendig nå.
|
|
|
|
#37 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Har femåringen din DS?Min fire-åring har. Hun fikk når hun var 3 og et halvt - litt tilfeldig, vi fant et kjempegodt tilbud (500 kr inkl ett spill) og jeg ante mulighet for å få slutt på kranglinga om storesøster sin |
|
|
|
|
|
#38 |
|
maler
|
Sv: Har femåringen din DS?Nå kommer det vel en ny utgave på nyåret om det betyr noe. Men om man har dsi eller ds lite spiller ikke så stor rolle selv om kameraet på dsi er populært her. (eldste har dsi, sjuåringen har ds lite).
|
|
|
#39 |
|
Latsabb
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har femåringen din DS?Lillesnupp fikk til 5-årsdagen tidligere i år, den har blitt mye brukt. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Sv: Har femåringen din DS?Her i huset har begge ungene DS. De er i bruk fra tid til annen, men spillingen er regulert av oss voksne, og begrenset til en liten stund hver dag. Selv minstemann har stor glede av sin DS.
|
|
![]() |
|
|