|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
Se resultatene: Har du penbestikk? | |||
Ja, jeg har penbestikk |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 59,68% |
Nei, jeg har ikke penbestikk |
51 | 27,42% |
Jeg har mange bestikksett. Hverdags, pent, og galla + |
14 | 7,53% |
Jeg har ikke ett sett en gang |
3 | 1,61% |
Jeg har arvet penbestikket mitt |
20 | 10,75% |
Jeg har kjøpt/fått/samlet penbestikket mitt |
63 | 33,87% |
Jeg har penbestikk, penservise, skriver interiørblogg og matchende klær innad i familien |
2 | 1,08% |
Bestikk? |
1 | 0,54% |
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 186. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?
Et sett trenger ikke være 12. Et sett er ...
![]() |
#22 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har penbestikk og penservice, men har aldeles ikke noen interiørblogg og kommer heller aldri til å få det.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
pretty ballerina
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Har penservise og penbestikk (sølv), moren min insisterte på at jeg måtte samle på både det ene og det andre opp igjennom. Personlig hadde jeg nok aldri valgt sølvbestikk, men det blir nå veldig fint når vi dekker med det i jula da. I tillegg så har jeg arvet penservise nok til å dekke til minst 40, så poden og jeg er godt dekket på den fronten, ikke så ofte vi er 40 til bords da.
![]() |
#24 |
Guardian of the galaxy
|
Men du klesmatcher hele familien? ja?
![]() |
#25 |
Passiv
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har sølvbestikk til fire, teller det? Ellers bruker jeg penbestikket mitt fra IKEA, som pussig nok er det samme som hverdagsbestikket. Men jeg har hele to sett med penservise da, der det ene er arvet fra mormor og inneholder sausnebb, potetskål med lokk, to serveringsboller, og intet mindre enn FIRE serveringsfat. |
![]() |
![]() |
#26 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi har ikke penbestikk, bruker det samme hele veien. Inntil nylig var det en lett miks av Hardangerbestikk og ymse IKEA-greier, nå har vi giftet oss og fått fullt sett Nora fra Hardangerbestikk og bruker det til hverdags og fest / besøk. Riktignok har jeg sølvskjeer og sølvteskjeer som kommer fram av og til, men det er jo ikke et helt sett. Vi har derimot "penservise", men bruker det av og til på helt alminnelige dager. :vill og gal: |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har penbestill (sølv) og penservie fra poskrund porselen (fikk alt til bryllupet for 15 pår siden).
![]() |
#28 |
Guardian of the galaxy
|
![]() |
#29 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Toppen av alt, for meg, er foreldrene mine, som har fiskebestikk til 12. I sølv.
![]() |
#30 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Vi hadde penbestikk helt til jeg fant ut at vi brukte det så sjeldent at det ble tåpelig. Vi har derfor begynt å bruke penbestikket til hverdags. Vi har sølvbestikk også, men jeg vet ikke til hvor mange og jeg har aldri brukt det. Liker ikke sølvbestikk, men har det siden mannen hadde det fra før han traff meg.
![]() |
#31 |
Guardian of the galaxy
|
Men du kunne atså krysse av for "hverdag, fest og galla" ? jeg er lit lei meg for at jeg ikke kunne krysse der.
![]() |
#32 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Tilhører muligens den eldre generasjonen, men begynte ganske ung å spare på sølvbestikk.
![]() |
#33 |
med mange baller i lufta
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Jeg har penbestikk ja, Hardangerbestikk (Kristin). Vi har et annet Hardangerbestikk til hverdags. Dette av den enkle grunn av vi hadde dette med oss da vi flyttet sammen, og har dermed supplert litt etterhvert.
![]() |
#34 |
Guardian of the galaxy
|
Wow. Det er imponerende.
Det teller også hvis du flere ganger i året bytter ut pynteputer og gardiner. Og disse matcher med hverandre.
![]() |
#35 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg trodde det sto pengeglass, og tenkte et øyeblikk at det har jo jeg også. Et glass jeg putter småpenger på.
![]() |
#36 |
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har relativt stort kjøkken med mye skapplass. Har flere skaper som er tomme, faktisk.
![]() |
#37 |
Passiv
|
Jeg kjøpte noen midlertidige gardiner på salg da vi pusset opp her for fire år siden, det kostet vel 59 spenn for to lengder. De henger her fortsatt... Og putene jeg kjøpte samtidig står pent i sofaen, men den ene må nok bort nå, siden en av kaninene tisset på den. |
![]() |
![]() |
#38 |
ekstremt trøtt
|
Ikke flere ganger i året siden jeg er så flink å finne noe som er fint og som av den grunn varer lenge.
![]() |
#39 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?Har penbestikk og penservise, bruker alt litt hipp som happ, leser blogger men ikke om interiør.
“Though she be but little, she is fierce!” - Shakespeare Sist redigert av Ru : 26-10-10 kl 11:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Det er bare en fase
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har dere "penbestikk"?(Servise, Kirsebær...) |
![]() |
![]() |
![]() |
|