Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Puppeteip

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-02-07, 22:02   #21
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Skal teste med vanlig bred teip (bare rappe en bit på jobben først). Man får jo et visst inntrykk.
Uansett så innbiller jeg meg at det som ikke er teipet vil henge likevel.

AUUUUU..

Jeg tror forøvrig at slik tape vil ha like lite virkning på hengepupper som den ville hatt på en slapp ****.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 22:07   #22
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

AUUUUU..

Jeg tror forøvrig at slik tape vil ha like lite virkning på hengepupper som den ville hatt på en slapp ****.

Har ikke noe særlig heng jeg da

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 22:08   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Har ikke noe særlig heng jeg da

Da er det kanskje håp for deg!

Hvis det ikke henger noe så ser jeg kanskje heller ikke vits med tape eller?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 22:10   #24
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Da er det kanskje håp for deg!

Hvis det ikke henger noe så ser jeg kanskje heller ikke vits med tape eller?

Eh jo. De er under hver sin arm uten i allefall. Men har ikke noe særlig brett under liksom.

:leggerut:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 22:14   #25
Tilden
Leken
 
Tilden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 524
Tilden er litt kulTilden er litt kulTilden er litt kul
Standard

Sv: Puppeteip

Snakk om quick-fix Tror nok toget er gått for disse d-cup-puppene ihvertfall. Men snedige greier var det jo.

Tilden er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 22:59   #26
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Puppeteip

Er ikke puppeteip brukt masse av filmstjerner osv...Under svært avslørende kjoler der puppene skal se ut som de har kløft og hold helt uten noe hjelp
Hadde kanskje heller kjøpt det i en undertøysbutikk der de kunne veilede deg om produktet.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:03   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.724
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puppeteip.

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg har bare prøvd de som skal være under, og det dugde ikke den gang jeg var en C. (Før barn ...)

Samme erfaring her.

Disse har jeg ikke prøvd, men er skeptisk.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-07, 23:04   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Puppeteip

Har prøvd de til å ha under jeg og. De var jo hinsides....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 00:09   #29
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Puppeteip

Jeg har brukt sånn tape under en stroppeløs kjole i bryllup for et par år siden. Hadde det på fra 11 om dagen til 06.00. Funket som bare det! Hadde størrelse D i tapen. Selv om den var litt for liten så gikk det bra. Er toppen/kjolen du skal ha på deg ganske stram, så hjelper jo det ytterligere også.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 00:12   #30
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Puppeteip

Er redd mine er altfor tunge gitt. Må nok ty til gaffateip jeg.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 00:21   #31
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Puppeteip

Jo mer jeg leser denne overskriften, jo mer ser jeg for meg at den handler om passende tape til en bondagesituasjon.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:08   #32
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Puppeteip

Jeg har kjøpt puppetape siden jeg skal ha på meg en dypt utringet kjole neste helg..

De hadde kun til og med C-cup i den undertøysforretningen jeg var i, fordi over C vil det bli så mye og tung pupp at det ikke vil bli pent i følge damen

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:14   #33
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg har kjøpt puppetape siden jeg skal ha på meg en dypt utringet kjole neste helg..

De hadde kun til og med C-cup i den undertøysforretningen jeg var i, fordi over C vil det bli så mye og tung pupp at det ikke vil bli pent i følge damen

Hvilken undertøysforretning ?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:15   #34
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Jeg har kjøpt puppetape siden jeg skal ha på meg en dypt utringet kjole neste helg..

De hadde kun til og med C-cup i den undertøysforretningen jeg var i, fordi over C vil det bli så mye og tung pupp at det ikke vil bli pent i følge damen

Jeg vil også vite hvilken forretning du har kjøpt det i. Jeg er nemlig på utkikk etter det!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 10:38   #35
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Puppeteip

Strømmen Storsenter Husker ikke navnet helt, men tror det er Mauds undertøysforretning.

4 par puppteip kostet 135 kroner.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 13:05   #36
m|nken
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.429
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Strømmen Storsenter Husker ikke navnet helt, men tror det er Mauds undertøysforretning.

4 par puppteip kostet 135 kroner.

Det var billig. Jeg tror jeg betalte litt over 100 kr for et par jeg. Den teipen jeg brukte er det La Lina som fører forresten. Jeg brukte størrelse D, og selv om tapen var litt liten, så så det slett ikke rart ut.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 14:44   #37
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Strømmen Storsenter Husker ikke navnet helt, men tror det er Mauds undertøysforretning.

4 par puppteip kostet 135 kroner.

Takk da skal jeg se etter det dersom jeg ser en undertøysforettning en dag.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 17:02   #38
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Puppeteip

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Strømmen Storsenter Husker ikke navnet helt, men tror det er Mauds undertøysforretning.

4 par puppteip kostet 135 kroner.

Men var det sånn typ som vi så på demonstrasjonen?

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 18:00   #39
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Puppeteip

Skal se på det etterpå Kan ta ett bilde av den typen jeg har i løpet av kvelden.

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-07, 21:26   #40
Garbella
Til tider hjulbeint
 
Garbella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.876
Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Sv: Puppeteip

Ser at den er litt annerledes ja.


Sist redigert av Garbella : 29-09-07 kl 13:17.
Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no