|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor str
Jeg bruker også den str - er 165 og en XL (om ikke XXL). Ingen problemer med hull, jeg heller.
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
De er ikke lange nok. De er store og gode over magen, men ikke ment for de som er 1.81 høy og har lange ben.
I ull?
I ull?
I ull?
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor strLindex sine er for korte i beina uansett størrelse til meg. Det er igrunnen det aller meste, unntatt PR så det er det eneste jeg bruker. |
|
|
|
#24 |
|
Passiv
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor strPierre Robert 44-48 passer fint til meg, Bæret. Jeg er vel omtrent samme beinlengden som deg. De har i ull, ull med mønster osv også. |
|
|
|
#25 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ullstrømpebukse i stor strJeg har faktisk kjøpt på Europris.
|
|
|
|
#26 |
|
Passiv
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor strEnkelte av Kappahl sine er faktisk lange nok i beina, ja. Men de sitter for løst og glir ned på meg. |
|
|
|
#27 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor strJeg var innom Kappahl her en dag, for det er der jeg pleier å kjøpe de andre strømpebuksene mine (glatte skjørtstrømpebukser i 60 den), men jeg fant ingen i ull i storstørrelser. Mulig de bare var utplukket?
|
|
|
#28 |
|
Passiv
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor strUll ja - glemte det. De jeg har fra Kappahl har ikke vært i ull. |
|
|
|
#29 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Ullstrømpebukse i stor strJeg kjøpte nå i ull på Kappahl i går i størrelse xl
|
|
|
|
#30 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor strJeg har Pierre Robert i ull og er 175 lang og har lange bein. Siden jeg ikke trekker noe særlig i vidden, kjøpte jeg 40-44.
|
|
|
#31 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Ullstrømpebukse i stor strWolford har ullstrømpiser, ganske dyre..., men veldig gode og holdbare. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
saftig
|
De var veldig utplukket i dag, og de hadde ingen brune i det hele tatt!
Takk for link! Jeg var innom nettopp, og gikk meg litt vill i størrelsesjungelen.
|
|
|
#36 |
|
lykkelig
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor str.Pierre Robert har fått inn det de kaller overkne strømper i ull også i år. Og selv til meg som er 175 høy, er de høye nok til å bli definert som stayups. De går langt opp på låret. Men det er onesize da, men virker ganske romslige. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Søt og rar
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor str.Jeg bruker Pierre Robert mye og synes ikke de rakner så lett. Jeg er 170 høy og normalt bred og bruker 36-40 uten problemer.
|
|
|
#38 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Ullstrømpebukse i stor str.Pierre Roberts over-knees er ypperlige å ha utenpå andre strømpebukser eller tights.
|
|
|
#39 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Ullstrømpebukse i stor str.Jeg synes det er stor forskjell på den enkelte strømpisen fra Pierre Robert. Noen varer en evighet (jeg har en som er over året) og noen går i stykker første dagen. Det er litt for dårlig når de koster kr 159.
|
|
|
|
#40 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Ullstrømpebukse i stor str.Jeg kjøpte en fra Janus i dag, mener de hadde store størrelser i dem også. De kostet 129 kr, og jeg håper de er mer varige enn PR sine. |
|
|
|
![]() |
|
|