Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ullstrømpebukse i stor str.

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-10, 12:54   #21
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ullstrømpebukse i stor str

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

44-48 er passelig til meg som er 175 cm høy og str M. Ikke særlig stor, vil jeg si.

Jeg bruker også den str - er 165 og en XL (om ikke XXL). Ingen problemer med hull, jeg heller.

Gammel 23-10-10, 13:05   #22
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Jeg kjøpte ullstrømpis til gravide på HM. Den er stor og god.

De er ikke lange nok. De er store og gode over magen, men ikke ment for de som er 1.81 høy og har lange ben.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Lindex har jeg god erfaring med. Zizzi har fine feststrømpebukser og halvtykke strømpebukser.

I ull?

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Mytights.com har større størrelser både for de som trenger større vidde, og lengre strømpbukser (og begge)

I ull?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Lindex. De har opp til 50/52, selv om de som regel er veldig utplukket i den størrelsen.

I ull?

Da må jeg sjekket Lindex og Zizzi i dag i hvertfall

Gammel 23-10-10, 13:06   #23
Slettet bruker
Passiv

Standard

Lindex sine er for korte i beina uansett størrelse til meg. Det er igrunnen det aller meste, unntatt PR så det er det eneste jeg bruker.

Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 13:08   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Pierre Robert 44-48 passer fint til meg, Bæret. Jeg er vel omtrent samme beinlengden som deg. De har i ull, ull med mønster osv også.

Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 13:14   #25
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har faktisk kjøpt på Europris.
og kapphal?!?

Gammel 23-10-10, 13:16   #26
Slettet bruker
Passiv

Standard

Enkelte av Kappahl sine er faktisk lange nok i beina, ja. Men de sitter for løst og glir ned på meg.

Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 13:20   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg var innom Kappahl her en dag, for det er der jeg pleier å kjøpe de andre strømpebuksene mine (glatte skjørtstrømpebukser i 60 den), men jeg fant ingen i ull i storstørrelser. Mulig de bare var utplukket?

Pierre Robert sinde som går opp til 48 er for små. Jeg bruker 48/50 i bukser, men i strømpebukser kan jeg ikke ha noe mindre enn 52 i hvertfall. Da får jeg sånn sig i skrittet, og det er ekkelt å gå med.

Gammel 23-10-10, 13:21   #28
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ull ja - glemte det. De jeg har fra Kappahl har ikke vært i ull.

Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 13:29   #29
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg kjøpte nå i ull på Kappahl i går i størrelse xl

Gammel 23-10-10, 13:40   #30
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har Pierre Robert i ull og er 175 lang og har lange bein. Siden jeg ikke trekker noe særlig i vidden, kjøpte jeg 40-44.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 14:08   #31
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Wolford har ullstrømpiser, ganske dyre..., men veldig gode og holdbare.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 15:04   #32
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullstrømpebukse i stor str.

De har hvertfall ull-stay-ups i freshe farger. Mulig det løser problemet?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 15:06   #33
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Lindex. De har opp til 50/52, selv om de som regel er veldig utplukket i den størrelsen.

De var veldig utplukket i dag, og de hadde ingen brune i det hele tatt!

Mytights.com har større størrelser både for de som trenger større vidde, og lengre strømpbukser (og begge)

Takk for link! Jeg var innom nettopp, og gikk meg litt vill i størrelsesjungelen.
Hva er st 4? Største str i brun ull er L, vet du hvilken str det tilsvarer?

Gammel 23-10-10, 15:10   #34
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det står for hvert enkelt merke en sånn "størrelsesguide" når du er der du kan velge størrelsene

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 15:12   #35
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det står for hvert enkelt merke en sånn "størrelsesguide" når du er der du kan velge størrelsene

Aha, takk!

Gammel 23-10-10, 15:43   #36
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Pierre Robert har fått inn det de kaller overkne strømper i ull også i år. Og selv til meg som er 175 høy, er de høye nok til å bli definert som stayups. De går langt opp på låret. Men det er onesize da, men virker ganske romslige.
Kan jo være et alternativ til strømpebukser kanskje?

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 16:10   #37
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg bruker Pierre Robert mye og synes ikke de rakner så lett. Jeg er 170 høy og normalt bred og bruker 36-40 uten problemer.
Snodig.

Gammel 23-10-10, 18:05   #38
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pierre Roberts over-knees er ypperlige å ha utenpå andre strømpebukser eller tights.
Jeg synes også at Pierre Robert har et problem med kvaliteten, men det kan virke som det er produksjonsforskjeller.
Jeg ønsker i hvert fall at det blir forsterkninger på tær og hæl, det hadde gjort de litt mer varig.

Gammel 23-10-10, 18:45   #39
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er stor forskjell på den enkelte strømpisen fra Pierre Robert. Noen varer en evighet (jeg har en som er over året) og noen går i stykker første dagen. Det er litt for dårlig når de koster kr 159.

Jeg kjøper dem allikevel siden de selges på Rema.

Gammel 23-10-10, 18:57   #40
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg kjøpte en fra Janus i dag, mener de hadde store størrelser i dem også. De kostet 129 kr, og jeg håper de er mer varige enn PR sine.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:24.