|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Kald på føttene
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Hører på ikeas spilleliste, av alle ting. http://open.spotify.com/user/ikea_no...E7lKh6YDD1qbna
![]() |
#22 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg bruker bare Spotify til små enkeltting som vi ikke har i samlingen vår. Stort sett spiller jeg musikk via iTunes (hjemme) eller på iphonen min. I det siste har jeg hørt mye på Anthony and the Johnsons (I Am A Bird Now), det nye Arcade Fire-albumet (The Suburbs) og så hører jeg alltid på Magnetic Fields og The Sixths. Nylig plukket jeg frem filmmusikken til Once igjen (som jeg hørte fryktelig mye på for et år eller to siden), og det gamle Kristin Hersh-albumet Hips and Makers. Ellers hører jeg på ganske mange forskjellige ting, egentlig - Johnny Cash og Robyn Hitchcock og Hello Saferide og The Who og Gaslight Anthem og Sufjan Stevens, og alltid Tom Waits, såklart.
![]() |
#23 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg tør ikke dele spotify-listen min, jeg, for da vil folk se hvor mye rart jeg hører på.
![]() |
#24 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)
Jeg har ikke WMP heller. Eller, HAR - bruker ikke. Skal jeg spille noe av det som ligger på PC-en bruker jeg alltid VLC. Ellers bruker jeg youtube. Jeg er fryktelig dårlig på spillelister.
![]() |
#25 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)
Jo, del! Sikkert ikke rarere enn meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Dette er mine favoritter på Spotify Sist redigert av Dronningen : 12-11-12 kl 12:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg har flere spillelister, sånn for variasjonens skyld.
![]() |
#28 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Det går mye i Eminem for tiden, samt et par lationolåter inspirert av Zumbatimene jeg går på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg hører på masse forskjellig, men for litt siden fant jeg igjen en all time favoritt som jeg hadde "glemt" bort litt. Skunk Anansie Sist redigert av Left : 23-10-10 kl 13:26. |
![]() |
![]() |
#30 |
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Hos meg er det mye forskjellig.
![]() |
#31 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)P3 er vikitig i bilen på vei til jobb.
![]() |
#32 |
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Her er litt av det jeg hører på om dagen:
x x x Sist redigert av Carpe Diem : 23-10-10 kl 23:40. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Fint initiativ, jeg synes også det er alfor lite musikksnakk her |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg hører mest på denne, og det er en helt merkelig kombinasjon men typisk meg.
![]() |
#35 |
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Jeg hører på alle andres spillelister...
![]() |
#36 |
Metallica!!
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Hører på mye forskjellig, men det går mest i Metallica.
![]() |
#37 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Tja, jeg hører på Muse, Green Day, Foo Fighters, 30 Seconds to Mars, White Lies, Metallica, AC/DC, Depeche Mode, Erasure, Eminem, Simon & Garfunkel, Craig David, Prince, Skid Row, Postgirobygget, The Doors, Katie Melua bl.a. Og ja, jeg er litt schizofren når det kommer til musikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Bork bork bork
|
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)Bruker ikke spotify. Har dog mp3-spiller. (Kilde: youtube.com) Generelt går det mye i black og doom metal, og gammel thrash. Og så en og annen utypisk røver, som f.eks. disse greiene her: (Kilde: youtube.com)
![]() |
#40 |
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)iTunes her : |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|