Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-10, 09:06   #21
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva hører folk her inne på (aka post din spotify-spilleliste)

Hører på ikeas spilleliste, av alle ting. http://open.spotify.com/user/ikea_no...E7lKh6YDD1qbna

Gammel 22-10-10, 09:39   #22
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker bare Spotify til små enkeltting som vi ikke har i samlingen vår. Stort sett spiller jeg musikk via iTunes (hjemme) eller på iphonen min. I det siste har jeg hørt mye på Anthony and the Johnsons (I Am A Bird Now), det nye Arcade Fire-albumet (The Suburbs) og så hører jeg alltid på Magnetic Fields og The Sixths. Nylig plukket jeg frem filmmusikken til Once igjen (som jeg hørte fryktelig mye på for et år eller to siden), og det gamle Kristin Hersh-albumet Hips and Makers. Ellers hører jeg på ganske mange forskjellige ting, egentlig - Johnny Cash og Robyn Hitchcock og Hello Saferide og The Who og Gaslight Anthem og Sufjan Stevens, og alltid Tom Waits, såklart.

Gammel 22-10-10, 09:41   #23
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tør ikke dele spotify-listen min, jeg, for da vil folk se hvor mye rart jeg hører på.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 10:17   #24
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er omtrent som å ha Windows Media Player med et stappfullt bibliotek, som man attpåtil slipper lagre på egen maskin. Genialt!

Du har behov, du må bare oppdage det.

Jeg har ikke WMP heller. Eller, HAR - bruker ikke. Skal jeg spille noe av det som ligger på PC-en bruker jeg alltid VLC. Ellers bruker jeg youtube. Jeg er fryktelig dårlig på spillelister.

Gammel 22-10-10, 10:29   #25
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg tør ikke dele spotify-listen min, jeg, for da vil folk se hvor mye rart jeg hører på.

Jo, del! Sikkert ikke rarere enn meg.

Jeg får ikke lov å bruke Spotify på jobben (slemmingene), men kan dele når jeg kommer hjem.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 14:30   #26
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Dette er mine favoritter på Spotify

Sist redigert av Dronningen : 12-11-12 kl 12:46.
Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 14:37   #27
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har flere spillelister, sånn for variasjonens skyld.
Jeg hørte en del på P3 i sommer, men makan til repeat og dritt skal man lete lenge etter.

Jeg hører på Planet Rock og XFM på Squeezebox-en, og nå er det jo kommet Wimp til den - med 2 mnd. gratis om man registrerte boksen, så nå er det bare å få det opp å gå.

Gammel 22-10-10, 20:28   #28
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Det går mye i Eminem for tiden, samt et par lationolåter inspirert av Zumbatimene jeg går på.

Ellers, Jay-Z, Silk, Rihanna, Black Eyed Peas etc. etc.

Jeg jobber best med musikk på ørene (kontornerd) og lurer på hvorfor noen arbeidsplasser forbyr bruken av eks. Spotify.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 20:45   #29
Left
Passiv

Standard

Jeg hører på masse forskjellig, men for litt siden fant jeg igjen en all time favoritt som jeg hadde "glemt" bort litt. Skunk Anansie
Ellers hører jeg som sagt på veldig mye forskjellig. Muse, Chris Cornell, Sivert Høyem, Maria and the Diamonds, Tim Scott McConnell, Stone Temple Pilots, Alice In Chains, 3 Doors Down osv osv osv - jeg er n e s t e n altetende når det kommer til musikk. Det er i stor grad humøret mitt som bestemmer hva jeg skal høre på.
Jeg glemte Pearl Jam og The Doors!

Sist redigert av Left : 23-10-10 kl 13:26.
  Svar med sitat
Gammel 22-10-10, 21:46   #30
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hos meg er det mye forskjellig.

Katrine si tøffe spelelista!!

Tittelen på lista ble laget på fest.

Gammel 22-10-10, 22:05   #31
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

P3 er vikitig i bilen på vei til jobb.
Jeg har en periode nå hvor jeg går igjennom alle de gamle cd'ene mine. Utrolig morsomt. Skunk Anansie, Pearl Jam, U2, Metallica, Bon Jovi, Alanis Morisette, rage against the machines og the doors er det jeg har mimra til hittil.
Nå hører jeg på alt. Liker noe innenfor alle sjangrer. Musikk gir med energi i hverdagen!

Gammel 22-10-10, 23:37   #32
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er litt av det jeg hører på om dagen:
De beste av det beste..!
Sommer 2010
Rolig...
Musikk høst 2010

Leonard Cohen – The Essential Leonard Cohen
Rage Against The Machine – Rage Against The Machine
Sade – Soldier of Love
Various Artists – An Instrumental Tribute To Metallica (i mangel på ekte vare)

Sist redigert av Carpe Diem : 23-10-10 kl 23:40.
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 11:09   #33
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fint initiativ, jeg synes også det er alfor lite musikksnakk her

Jeg har ingen Spotifyliste å dele, men kan jo ramse opp noen av de mest hørte artister/band :

Muse, Suede, The Perishers, Air, Broken Bells, Alberta Cross, Saybia, gammel Bowie, The Smiths, Thåstrøm, Radiohead, Franz Ferdinand, Manic Street Preachers, Pink Floyd.

Det som er karakteristisk for min musikksmak er fraværet av kvinnelige artister. På den ene MP3-spilleren min ligger det ca 500 låter, og bare 3 av de har kvinnelig vokalist

Jeg hører også mye på P3, men synes det er leit at de spiller "ihjel" de A-listede sangene. Man blir grusomt fort lei.
Dessuten er noen av programmene så dårlig at jeg får vond i hodet av å høre på (her må programmet Bestevenn nevnes. Jeg har aldri hørt noe så ultraidiotisk, og jeg har hørt på P3 siden starten).

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 12:39   #34
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hører mest på denne, og det er en helt merkelig kombinasjon men typisk meg.

:edit: må det komme mitt fulle navn opp når jeg linker til spillelisten? Har navnet mitt som brukernavn.. Dumme meg.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 13:05   #35
Blånn

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Jeg hører på alle andres spillelister... Gidder ikke lage min egen.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 13:21   #36
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hører på mye forskjellig, men det går mest i Metallica.
På spotify leter jeg ofte opp gamle mimresanger av Skunk Anansie, Pearl Jam, Nirvana og lignende. Mye 90 talls musikk sjeg blir glad av å høre.

Gammel 23-10-10, 14:04   #37
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, jeg hører på Muse, Green Day, Foo Fighters, 30 Seconds to Mars, White Lies, Metallica, AC/DC, Depeche Mode, Erasure, Eminem, Simon & Garfunkel, Craig David, Prince, Skid Row, Postgirobygget, The Doors, Katie Melua bl.a. Og ja, jeg er litt schizofren når det kommer til musikk.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-10, 14:06   #38
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Glemte Kings of Leon, U2, Nirvana og Guns'n Roses og sikkert en haug til.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-10, 08:08   #39
Kjøkkenskriveren
Bork bork bork

Kjøkkenskriveren sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Nedre Romerike
Blogginnlegg: 56
Kjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smartKjøkkenskriveren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bruker ikke spotify. Har dog mp3-spiller.

Akkurat nå: The Ruins of Beverast, Summer Decapitation Ritual.

(Kilde: youtube.com)

Generelt går det mye i black og doom metal, og gammel thrash. Og så en og annen utypisk røver, som f.eks. disse greiene her:

(Kilde: youtube.com)

Gammel 26-10-10, 08:54   #40
Anne

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

iTunes her :

Muse
Eminem
Seal
Madrugada
Sivert Høyem
Nickelback
Bruce Springsteen
David Bowie
Andrea Bocelli
Nordic Tenors
U2
Coldplay
Suede
Manic Street Preachers
12 mann (Brann sanger)
Tor Endresen

det var iallfall noen

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:25.