|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Multitasker
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJeg kjøpte votter og sånne futter fra markedsplassen i sommer. To dager etter at jeg hadde sendt inn bestillingen lå varene i posten.
|
|
|
#22 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk
Om dette stemmer er jeg feilinformert, men nå har jeg sendt en mail til hovedkontoret til Mikk-line for å spørre. Poster svaret i denne tråden.
|
|
|
#24 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#25 |
|
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
Emailen til Mikk-lines hovedkontor i Danmark kom i retur med feilmelding fra serveren, så jeg kontaktet det norske agenturet. Her er svaret:
Jeg tok altså feil, og burde ha kvalitetssjekket informasjonen jeg hadde fått før jeg uttalte meg så sikkert. Beklager.
|
|
|
#26 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJaggu var de raske! Bestillte på fredag, og fikk hentelapp i går. Har ikke hentet enda, jeg er ikke fullt så rask. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Drømmer
|
Jeg postet jo det allerede for noen dager siden. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkHva kommer vottene på med porto osv da? Hvordan er de i str? Lillebror på 2 trenger reservevotter. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkPorto blir etter vekt millact. For to par corduravotter, tre par fleecevotter og to fleeceluer ble det 85 danske i frakt. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Mar 2009
Da har jentene mine brukt dressene sine i barnehagen i en ukes tid. Jeg er dessverre ikke særlig fornøyd! Vi har ikke snø enda og det er relativt tørt ute, men likevel har ungene vært våte gjennom dressene flere ganger allerede. Senest i dag var de kliss våte i baken og på knærne. De hadde sklidd på en skli som var hvitrimet og fuktig. Men såpass synes jeg faktisk en dress bør tåle. De vil jo da bli søkkvåte når snøen kommer hvis de ikke tåler mer fukt enn dette. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkDa burde du klage. Fikk dress i feil størrelse i fjor, og fikk ny dress vederlagsfritt. |
|
|
|
#32 |
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJa, det kan hende jeg klager. Jeg tenkte jeg skulle se an hvordan dressene fungerer en uke til. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkVi har ikke testet vår enda. Men som sagt, så står det at dressen skal være vanntett. Er den ikke det, så hadde jeg klaget! |
|
|
|
#34 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkEr det kr 200,- som er grensa når en bestiller i Danmark også? For toll, eller hva det er ??
|
|
|
#35 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJa, det er 200,- som er grensa. |
|
|
|
#36 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJeg fikk ikke tollgebyr på det jeg kjøpte under 200,-
|
|
|
#37 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkNei, man får ikke gebyr hvis man handler under 200,- siden det er grensa. |
|
|
|
#38 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkJeg forsto deg som om du fikk det uansett. Men da er vi jo enige da.
|
|
|
#39 |
|
Jeg skrev en mail til Markedsplassen i dag og beskrev problemet mitt. Nå nettopp fikk jeg en veldig hyggelig mail tilbake der de beklager og sier at de sender meg to nye dresser! Snakk om god service! :klappe: |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dkDet kunne jeg faktisk ha tenkt meg, for da dressen jeg bestilte i str 110 kom i str 116, så sendte jeg en mail og beklaget meg litt. Fikk beskjed om at de straks skulle sende meg ny dress vederlagsfritt. Det kaller jeg knallservice. |
|
![]() |
|
|