Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Outlet på markedspladsen.ml.dk

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-10, 22:30   #21
ILY
Multitasker

ILY sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Outlet på markedspladsen.ml.dk

Jeg kjøpte votter og sånne futter fra markedsplassen i sommer. To dager etter at jeg hadde sendt inn bestillingen lå varene i posten.

På både vottene og futtene sto det Twins på bildet på nettsiden, men varene jeg fikk var merket med Mikk-line lapper...
Uansett- jeg er kjempe fornøyd.

Gammel 16-10-10, 16:52   #22
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Minni, her.

Det ble jo etterhvert sagt, at Twins ikke var det nye navnet til Mikk-line likevel.

Om dette stemmer er jeg feilinformert, men nå har jeg sendt en mail til hovedkontoret til Mikk-line for å spørre. Poster svaret i denne tråden.

Gammel 16-10-10, 19:10   #23
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Hva blir portoen?

Gammel 16-10-10, 19:36   #24
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Verdande, her.

Om dette stemmer er jeg feilinformert, men nå har jeg sendt en mail til hovedkontoret til Mikk-line for å spørre. Poster svaret i denne tråden.

Noen hadde sjekket på ett annet forum,her er svaret.

Jeg har nå mailet med Mikk-Lines importør i Norge, som bekrefter at Mikk-Line og Twins ikke er det samme

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 13:16   #25
Verdande
Melkeku

Verdande sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Verdande er litt kulVerdande er litt kulVerdande er litt kul
Standard

Emailen til Mikk-lines hovedkontor i Danmark kom i retur med feilmelding fra serveren, så jeg kontaktet det norske agenturet. Her er svaret:

Opprinnelig lagt inn av Mikk-lines norske agentur

Hei [navn].

Vi har vært ute for denne forklaringen
[at Mikk-line har skiftet navn til Twins, min anm.] tidligere, men dette er helt feil.

Mikk-Line har vært noen sesonger uten norsk representant, og den tidligere representant har flyttet til Twins. Det er her noen butikker antagelig forsøker å gi uttrykk for at dette er samme merke. Det er det ikke.

Jeg representerer nå Mikk-Line i Norge og holder på og bygge opp distribusjonen pånytt. Vi har foreløpig ikke så mange butikker i Norge, men de vi har er meget godt fornøyd med produktene våre. Vi har bla vunnet ”best i Test” både i Danmark og Sverige. [...]

Jeg tok altså feil, og burde ha kvalitetssjekket informasjonen jeg hadde fått før jeg uttalte meg så sikkert. Beklager.

(Jeg mener dog fortsatt at Twins-dressen vi har kjøpt til denne vintersesongen både er svært lik og virker å være av like god kvalitet som Mikk-line, som vi var veldig fornøyde med i fjor.)

Gammel 19-10-10, 19:57   #26
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Jaggu var de raske! Bestillte på fredag, og fikk hentelapp i går. Har ikke hentet enda, jeg er ikke fullt så rask.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 20:14   #27
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Emailen til Mikk-lines hovedkontor i Danmark kom i retur med feilmelding fra serveren, så jeg kontaktet det norske agenturet. Her er svaret:

Jeg tok altså feil, og burde ha kvalitetssjekket informasjonen jeg hadde fått før jeg uttalte meg så sikkert. Beklager.

(Jeg mener dog fortsatt at Twins-dressen vi har kjøpt til denne vintersesongen både er svært lik og virker å være av like god kvalitet som Mikk-line, som vi var veldig fornøyde med i fjor.)

Jeg postet jo det allerede for noen dager siden.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-10-10, 23:02   #28
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Hva kommer vottene på med porto osv da? Hvordan er de i str? Lillebror på 2 trenger reservevotter.

millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-10, 19:31   #29
Siritk

Siritk sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Porto blir etter vekt millact. For to par corduravotter, tre par fleecevotter og to fleeceluer ble det 85 danske i frakt.

Jeg har veeeldig lyst til å bestille reservedress til storebror. Men når det blir 200 etter momsfratrekk er det litt risky business. Men det er jo så billig at det godt mulig er verdt risken.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:00   #30
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har TWINS dresser til mine barn kjøpt på ml-dk i vår. De er flotte å se på, men vi har ikke tatt de i bruk enda, så hvordan de er i praksis vet jeg ikke. Men de virker veldig bra.

Vottene har vi brukt i flere år og de er knallgode.

Da har jentene mine brukt dressene sine i barnehagen i en ukes tid. Jeg er dessverre ikke særlig fornøyd! Vi har ikke snø enda og det er relativt tørt ute, men likevel har ungene vært våte gjennom dressene flere ganger allerede. Senest i dag var de kliss våte i baken og på knærne. De hadde sklidd på en skli som var hvitrimet og fuktig. Men såpass synes jeg faktisk en dress bør tåle. De vil jo da bli søkkvåte når snøen kommer hvis de ikke tåler mer fukt enn dette.

Vi får se det an en stund til før endelig dom felles, men jeg forbereder meg egentlig på å skaffe andre dresser og la disse bli ekstradresser hjemme. Veldig synd, for dressene er supre i passform og ellers lette og fine.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 17:28   #31
Left
Passiv

Standard

Da burde du klage. Fikk dress i feil størrelse i fjor, og fikk ny dress vederlagsfritt.
Seriøse folk virker det som

Svar med sitat
Gammel 05-11-10, 19:32   #32
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Ja, det kan hende jeg klager. Jeg tenkte jeg skulle se an hvordan dressene fungerer en uke til.

Jeg vil gjerne høre erfaringene deres også, men det er kanskje litt tidlig enda?

Gammel 06-11-10, 12:10   #33
Left
Passiv

Standard

Vi har ikke testet vår enda. Men som sagt, så står det at dressen skal være vanntett. Er den ikke det, så hadde jeg klaget!

Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 18:11   #34
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er det kr 200,- som er grensa når en bestiller i Danmark også? For toll, eller hva det er ??

Gammel 06-11-10, 18:13   #35
Left
Passiv

Standard

Ja, det er 200,- som er grensa.
Og man får tollgebyr. Har handlet derfra flere ganger og fått tollgebyr hver gang. Men billig er det jo, så jeg har regnet det inn i totalsummen, og konkludert med at det allikevel er veldig billig.

Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 18:25   #36
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk ikke tollgebyr på det jeg kjøpte under 200,-

Gammel 06-11-10, 20:42   #37
Left
Passiv

Standard

Nei, man får ikke gebyr hvis man handler under 200,- siden det er grensa.

Svar med sitat
Gammel 06-11-10, 21:20   #38
Fluke

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsto deg som om du fikk det uansett. Men da er vi jo enige da.

Gammel 08-11-10, 15:04   #39
Lhi-My

Lhi-My sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Da har jentene mine brukt dressene sine i barnehagen i en ukes tid. Jeg er dessverre ikke særlig fornøyd! Vi har ikke snø enda og det er relativt tørt ute, men likevel har ungene vært våte gjennom dressene flere ganger allerede. Senest i dag var de kliss våte i baken og på knærne. De hadde sklidd på en skli som var hvitrimet og fuktig. Men såpass synes jeg faktisk en dress bør tåle. De vil jo da bli søkkvåte når snøen kommer hvis de ikke tåler mer fukt enn dette.

Vi får se det an en stund til før endelig dom felles, men jeg forbereder meg egentlig på å skaffe andre dresser og la disse bli ekstradresser hjemme. Veldig synd, for dressene er supre i passform og ellers lette og fine.

Jeg skrev en mail til Markedsplassen i dag og beskrev problemet mitt. Nå nettopp fikk jeg en veldig hyggelig mail tilbake der de beklager og sier at de sender meg to nye dresser! Snakk om god service! :klappe:

Gammel 08-11-10, 17:29   #40
Left
Passiv

Standard

Det kunne jeg faktisk ha tenkt meg, for da dressen jeg bestilte i str 110 kom i str 116, så sendte jeg en mail og beklaget meg litt. Fikk beskjed om at de straks skulle sende meg ny dress vederlagsfritt. Det kaller jeg knallservice.

Vottene virker helt supre, og Twins dressen også, så blir spennende å prøve.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.