|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Hvilket flysete foretrekker du når du flyr alene? | |||
| Midtgang |
|
60 | 41,96% |
| Vindu |
|
69 | 48,25% |
| Hipp som happ |
|
12 | 8,39% |
| Annet |
|
2 | 1,40% |
| Deltakere: 143. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu. Jeg er litt som Appelsin. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Trondheim
![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgangen, langt fram. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu, sånn at jeg har noe å lene meg mot
|
|
|
#24 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgang. Jeg legger beina ut i midtgangen og håper at jeg ikke blir påkjørt av trillevogner.
|
|
|
#25 |
|
i tåkeheimen
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Midtgangen på korte turer i hvert fall, der det er mindre sannsynlig at de innenfor meg har behov for å presse seg forbi. Så slipper jeg å få klaus.
|
|
|
#28 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindusplass, så langt fremme som mulig. Har lagt inn 6F som preferanse |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Hertuginne
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Da jeg reiste mye så var 2D favoritten min, nå er jeg fornøyd så lenge jeg får midtgang.
|
|
|
#30 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Jeg har nettopp sjekket inn for morgendagens flytur, og har valgt vindu.
|
|
|
|
#31 |
|
Quiet, please
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu, gjerne på første rad. Flyr svært sjelden alene, og når jeg gjør det vil jeg nyte hvert sekund av ensomheten mest mulig uforstyrret.
|
|
|
#32 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu, ikke på rad 1 og ikke bakerst. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
kamerat
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu hvis jeg skal jobbe intenst med et eller annet (merkelig hvor ofte det er sånn). Ellers midtgang. Og midtgang på lange flighter, for da liker jeg å vandre rundt en del, og slipper således å plage naboene mine altfor mye.
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Vindu, bare for at jeg da vil sove så mye som mulig (for å komme hjem uthvilt til familien) og jeg sover best ved veggen. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Hupp!
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Liker vindu best. Liker å se ut, og ha noe å sovne mot... (fortrinnsvis ikke en ukjent medpassasjer |
|
|
|
|
|
#38 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Jeg har egentlig bare reist på kortere turer alene. Da foretrekker jeg midtgang fordi det er lettere å komme seg fort ut etter landing.
|
|
|
|
#40 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: Spin off-hvilket flysete foretrekker du når du reiser alene?Jeg er ikke så veldig nøye på det, rent bortsett fra at jeg vil sitte langt bak i flyet.
|
|
![]() |
|
|