|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Hvitt. Hvitt er aldri feil. Jeg husker mange fargetrender, brune komfyrer, røde komfyrer, tilsvarende på bad, sitrongult og grønt. Og mens jeg er i gang - mosaikkfliser.
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?
Denne skal jeg bookmarke og ta frem i 2015. Har jeg rett så skal du få vite det. Har du rett så forsvinner denne inn i internettlimbo.
|
|
|
#4 |
|
navnet sjemmer ingen
Selvsagt vet vi det. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Stål!
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Fortsatt sort. Men om du på liv og død ikke vil ha det - hvitt. Ikke stål. Det er bare ikke moderne mer altså. |
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Helt enig. Eller sort. Jeg er blitt ganske glad i sorte hvitevarer. Vi har sort ovn, men oppvaskmaskin og kjøleskap i stål. Jeg ville aldri hatt hvitt, det minner meg for mye om åttitallet av en eller annen grunn.
|
|
|
#11 |
|
Mother of Dragons
|
Helt helt uenig. Stål er omtrent som de fargede hvitevarene på 70-80-tallet, veldig tidstypisk.
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Enig med Esme. Jeg telte veldig på knappene på hvitt eller stål i 2005, og angrer på at jeg landet på stål. Det ble et prisspørsmål til slutt, fordi vi fikk et bra tilbud. Oppvaskmaskinen er heldigvis innebygget.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?JEG er kjerringa mot strømmen, og ville hatt sorte hvitevarer. |
|
|
|
#14 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Jeg tror Esme har rett. Forøvrig er refleksjon av parkettgulv verdt å tenke over. Det kan være vanskelig å visualisere det uten å faktisk montere hvitevarene (og da er det jo for sent å ombestemme seg), men, naturligvis avhengig av fargen og mønsteret på gulvet og innfallsvinkel for lys, blir ikke stål alltid så stilig når gulvet speiler seg i det. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Det viktigste er vel likevel å velge det man faktisk synes er fint/liker.
|
|
|
#16 |
|
Mother of Dragons
|
Tja, når det blir helt ut er vel litt vanskelig å si, Scarlett og glitter har vel mer peil enn meg når det gjelder hvor kjapt trendene går. Men stål var supertrendy i 1997, da lette jeg etter kjøleskap med ståldør og de få det var å få tak i var bare alt for dyre for mitt studentbudsjett. Nå har man fått kjøpt stålhvitevarer i flere år på Elkjøp, det er på hell den trenden der.
|
|
|
#17 |
|
Princess Skids and Scars
|
Ut er det vel strengt tatt allerede hos de aller mest trendy, så det holder nok ikke alt for mange årene hos oss vanlig dødlige. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Hvite eller stålfargede hvitevarer til hvitt kjøkken?Jeg synes stål gir en fin kontrast og avbrekk til helt hvitt kjøkken. I alle fall hvis kjøkkenet har en minimalistisk stil. |
|
|
|
![]() |
|
|