|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Har vært kjempefornøyd med Mary Kay sin, men den har de jo ikke i butikken. Simple sine servietter duger ikke for meg altså. Ble pådyttet vannfast mascara, så sluttet den å havne under øynene i løpet av dagen. Men er ikke så lett å fjerne.
|
|
|
#23 |
|
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Lancome sin Bi-facil - helt topp ! Har brukt den i mange år.
|
|
|
#24 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?
|
|
|
#25 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Hva i alle dager er det du bruker på vippene dine egentlig?
|
|
|
|
#26 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Jeg liker YSL, Chanel og Lancome. Men for det meste bruker jeg bare litt Dermalogica Ultracalming Cleanser på en bomullspad før jeg renser.
|
|
|
#28 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Hvordan er Nivea sin? Bare billig vrøl? |
|
|
|
|
|
#29 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Simples sine servietter fjerner alt for meg. Jeg tar å vann på vippene og gnir litt først, så bruker jeg de etterpå. Alt blir borte. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Bi-facil fra Lancôme. Den er genial. Har prøvd masse forskjellig, men ingen slår denne.
|
|
|
#31 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Jeg vasker bort øyesminken i samme slengen som jeg bruker rens. Jeg renser huden først, så tar jeg øyepartiet til slutt. I mine øyne er øyesminkefjerner listet i boken for unødvendige produkter. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Sviiisj!!
|
Hva slags mascara bruker du da, som går bort med vanlig ansiktsrens? Jeg har prøvd dette, men det fører bare til at mascaraen smører seg utover rundt øynene.
|
|
|
#33 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Akkurat nå bruker jeg en rosa en fra Maybelline, men det funker fint med alle de andre (ikke rent få) merkene jeg har brukt også. Men jeg bruker ikke vannfast altså. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Jeg liker en blå en fra Lancome. Forsøkte meg med en billig en fra L'oreal da vi var på ferie i sommer og jeg ikke hadde fått med den andre, men det var dårlige greier. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2008
![]() |
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Fra Dior; Cleansing water for face and eyes. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Sviiisj!!
|
Hah! Jeg har fulgt ditt råd, og byttet mascara. Nå bruker jeg en jeg fikk med på kjøpet på Body Shop da jeg kjøpte noen andre greier. Den er helt super! Gir fine delte, lange (nok) vipper, smitter ikke av i løpet av dagen, og kan vaskes av sammen med resten av fjeset om kvelden.
|
|
|
#38 |
|
Vaklende
|
Jepp, denne tar alle typer mascara også. Jeg har forsøkt det meste, inkludert den fra Biotherm som er nevnt i tråden og basert på samme prinsipp, men ingen andre er så bra som Lancome sin. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Textrovert
|
Sv: Øyesminkefjerner - har du noen favoritt?Jeg synes ofte at øyesminkefjernene svir og/eller er for oljete, men akkurat nå bruker jeg denne fra Body Shop og den er mild, svir ikke og tar alt av vannfast sminke uten at jeg behøver å gnikke og gnu i det hele tatt:
|
![]() |
|
|