Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Plassering på fly

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-10, 11:59   #1
Sonar
Bør lage seg en tittel selv

Sonar sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
Sonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smartSonar imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Plassering på fly

i går var jeg en svipptur til Gardemoen. (brukte vel omtrent like lang tid fra Bergen til Gardemoen som jeg bruker i kø hver dag og ungene synes det var utrolig rart at mamma hadde vært i Oslo om dagen, jeg kom jo hjem omtrent til vanlig tid. Altså som dere forstår så er jeg ikke vant med å fly utenom ferier )

Er det vanlig at man setter seg på et annet sete enn det som man har fått tildelt? Jeg hadde plass ved vinduet, og når jeg kom så satt en der. Betydde ingenting for meg, kommenterte det ikke, bare satt meg i midten. Og så ble det ledig ytterst, så jeg satt meg der. Midt i blinken for meg. Men så skjedde det samme hjem igjen. Så derfor lurer jeg på om dette er vanlig. At førstemann på rekken bare setter seg innerst. Igjen ble jeg heldig og fikk sitte ytterst, så egentlig var jeg jo bare glad til.

(og jeg la ekstra merke til flyvertinnene som ikke har så lang utdannelse etter en diskusjon her inne . De oppførte seg som om de hadde veldig god kontroll på alt. Tok godt vare på 2 barn som reiste alene samt en som hadde flyskrekk)

Sonar er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20.