Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-10, 22:01   #21
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?

Jeg var flink før, så ble det litt borte for meg, men nå er jeg snart like flink igjen. Problemet mitt er at jeg har store problemer med å finne gode sko, og spesielt gode sko som også passer til skjørt. Ikke om sommeren, for sandaler funker jo, men resten av året. Nå har jeg imidlertid oppgradert skostallen, så nå er jeg tilbake i kjole og skjørtesporet igjen.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:01   #22
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes folk som stadig gpr i bukse er flinke. For det er vanskeligere å finne fine bukser som passer, enn skjørt/kjoler...

Gammel 04-10-10, 22:08   #23
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Eh, flink og flink. Jeg kjøpte meg en del kjoler i vår og sommer, som jeg ikke har fått pakket bort ennå. Jeg liker visst bedre å kjøpe slikt enn topper, så i det siste har jeg hatt valget mellom å gå toppøs eller å gå med kjole. Nå har jeg stadig kjørt barnehagevarianten, med kjole utenpå buksene.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:09   #24
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nera; trikset er altså å tenke på kjole som pysj, samt ha gode gå-støvletter som samtidig er fine.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:09   #25
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Increasingly so!! Har kjøpt meg mange skjørt og kjoler (overraskende for meg!) det siste året! Bruker dem støtt og stadig også! Er veldig fornøyd med meg selv!!

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:11   #26
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Nei. Skikkelig uflink, men jeg mener bestemt jeg gikk i skjørt en gang i 1997.

Gammel 04-10-10, 22:11   #27
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Flink? Nei, vil ikke si dårlig heller.
Skjørt og kjole er for meg pentøy eller sommertøy, så noe planer om å bli "flinkere" har jeg ikke

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:14   #28
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg går i kjole på jobben nesten hver dag.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:18   #29
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker godt å gå i kjoler og skjørt, men jeg har ikke fine støvletter som passer til, så jeg går sjelden i det. Ønsker meg noen pene støvletter, men det er jo så dyrt.

Gammel 04-10-10, 22:20   #30
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Leggene mine er ALT for tjukke for støvletter, så det utgår. Skikkelig gøy når man sitter i skobutikken og de henter modellen med utvidet skaft som garantert passer. Og man absolutt ikke får den på.

Gammel 04-10-10, 22:21   #31
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er veldig, veldig flink. Det er mange år siden jeg tok på meg et skjørt eller en kjole feil vei, og jeg klarer stort sett å dra opp alle glidelåser og kneppe vanskelige knapper helt alene. Riktig flink. Klarer også uten problemer å gå med kjoler og skjørt, selv om de er ganske trange, men da tar jeg nok litt kortere skritt enn vanlig.

Men jeg bruker ikke kjoler eller skjørt så ofte, nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:21   #32
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

flinkere og flinkere. På min avdeling går nesten ingen i kjoler, og vi er mange damer. Derfor får jeg alltid så mange fine kommentarer når jeg har på meg kjole. Ultrabehagelig er det jo også! Så i høst har det egentlig blitt kjole på jobb 1-2 ggr per uke, og for meg er det MYE. For 2 år siden eide jeg faktisk ikke en eneste kjole.

Skal jeg i selskap nå, så kan jeg faktisk velge mellom flere, og det er utrolig deilig!

Skal kjøpe meg flere etterhvert.

Sverger forresten til strømpebukser fra wolford til.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-10, 22:22   #33
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Leggene mine er ALT for tjukke for støvletter, så det utgår. Skikkelig gøy når man sitter i skobutikken og de henter modellen med utvidet skaft som garantert passer. Og man absolutt ikke får den på.

Usj, ikke gøy. Jeg har det motsatte problemet og ser alltid ut som katten med støvlene. Løsningen for oss begge er nok ankelstøvletter.

Gammel 04-10-10, 22:23   #34
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Ja, jeg bruker mye kjole og skjørt, og da siden vi bor i Norge, helst med en eller annen litt tykk strømpebukser under.

Man kan jo ha halvhøye sko til også, hvis man ikke har råd til støvletter, evt tykke legger slik som meg.

Gammel 04-10-10, 22:25   #35
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er veldig, veldig flink. Det er mange år siden jeg tok på meg et skjørt eller en kjole feil vei, og jeg klarer stort sett å dra opp alle glidelåser og kneppe vanskelige knapper helt alene. Riktig flink. Klarer også uten problemer å gå med kjoler og skjørt, selv om de er ganske trange, men da tar jeg nok litt kortere skritt enn vanlig.

Jeg kjøpte en skikkelig fin, trang og kort kjole i Køben for et par år siden. Snakk om å være brukeruvennlig! Jeg liker å gå fort, og det viste seg jo helt umulig. Dessuten sklir den omtrent opp over midjen når jeg sitter. En typisk stå-stille-i-baren-kjole.

Gammel 04-10-10, 22:25   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvilke andre sko enn støvletter passer til skjørt og kjoler? Jeg ser ikke for meg noen. *har ikke peiling*

Gammel 04-10-10, 22:25   #37
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Nei, jeg går stort sett i dongeribukser.

Gammel 04-10-10, 22:26   #38
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Nei. Jeg bruker bukser. Jeg liker bukser. Nærmere bestemt Levis 501. :enkel:

Gammel 04-10-10, 22:26   #39
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Usj, ikke gøy. Jeg har det motsatte problemet og ser alltid ut som katten med støvlene. Løsningen for oss begge er nok ankelstøvletter.

Du kan bruke tjukke høye strømper oppi, det er jo moderne nå. Kjøpte et par fine olivengrønne fra Cubus i one-size. Ser ut som jeg har trukket på med en kondom laget av garn, så trang var den.

Har noen ankelstøvletter men bruker de mest til bukser, ellers så stykker de jo opp den lille minikroppen min desto mer og trekker oppmerksomheten mot gigaleggene.

Noe av problemet er at jeg bruker str 36. Hadde jeg brukt 39 hadde vidden i skaftet vært større også.

Gammel 04-10-10, 22:30   #40
Cuyahoga
etterpåklokest

Cuyahoga sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Jeg går ganske ofte i kjole, men føler meg ikke spesielt flink av den grunn.

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:11.