|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
*_*
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg var flink før, så ble det litt borte for meg, men nå er jeg snart like flink igjen. Problemet mitt er at jeg har store problemer med å finne gode sko, og spesielt gode sko som også passer til skjørt. Ikke om sommeren, for sandaler funker jo, men resten av året. Nå har jeg imidlertid oppgradert skostallen, så nå er jeg tilbake i kjole og skjørtesporet igjen.
![]() |
![]() |
#22 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg synes folk som stadig gpr i bukse er flinke.
![]() |
![]() |
#23 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Eh, flink og flink. Jeg kjøpte meg en del kjoler i vår og sommer, som jeg ikke har fått pakket bort ennå. Jeg liker visst bedre å kjøpe slikt enn topper, så i det siste har jeg hatt valget mellom å gå toppøs eller å gå med kjole. Nå har jeg stadig kjørt barnehagevarianten, med kjole utenpå buksene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Nera; trikset er altså å tenke på kjole som pysj, samt ha gode gå-støvletter som samtidig er fine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Boler'o?
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Increasingly so!! Har kjøpt meg mange skjørt og kjoler (overraskende for meg!) det siste året! Bruker dem støtt og stadig også! Er veldig fornøyd med meg selv!!
![]() |
#26 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Nei. Skikkelig uflink, men jeg mener bestemt jeg gikk i skjørt en gang i 1997.
![]() |
#27 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Flink? Nei, vil ikke si dårlig heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg liker godt å gå i kjoler og skjørt, men jeg har ikke fine støvletter som passer til, så jeg går sjelden i det. Ønsker meg noen pene støvletter, men det er jo så dyrt.
![]() |
#30 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Leggene mine er ALT for tjukke for støvletter, så det utgår. Skikkelig gøy når man sitter i skobutikken og de henter modellen med utvidet skaft som garantert passer. Og man absolutt ikke får den på.
![]() |
#31 |
|
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Jeg er veldig, veldig flink. Det er mange år siden jeg tok på meg et skjørt eller en kjole feil vei, og jeg klarer stort sett å dra opp alle glidelåser og kneppe vanskelige knapper helt alene. Riktig flink. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?flinkere og flinkere |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
sukk
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?
Usj, ikke gøy. Jeg har det motsatte problemet og ser alltid ut som katten med støvlene. Løsningen for oss begge er nok ankelstøvletter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
søt
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Ja, jeg bruker mye kjole og skjørt, og da siden vi bor i Norge, helst med en eller annen litt tykk strømpebukser under.
![]() |
#35 |
sukk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Hvilke andre sko enn støvletter passer til skjørt og kjoler? Jeg ser ikke for meg noen.
![]() |
#38 |
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() Sv: Er du flink til å bruke kjoler og skjørt til daglig?Nei. Jeg bruker bukser. Jeg liker bukser. Nærmere bestemt Levis 501. :enkel:
![]() |
#39 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
|
|