Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

X Factor 2010

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-10, 15:38   #21
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: X Factor 2010

Opprinnelig lagt inn av Svanhild, her.

Er det mulig? I så fall håper jeg det, ble litt overgitt i går da hun måtte ut!

Jeg aner ikke, men de har gjort det før, hentet inn folk de angrer på de har sendt hjem, så vi får se hva som skjer. Hvis noen skulle fått en sjanse til så måtte det være henne.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 15:43   #22
Ullsokk
Aktiv

Ullsokk sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Atle.
En dyktig og vakker mann. Har hørt han med bandet han spiller i og han har x-faktor.

Gammel 02-10-10, 16:22   #23
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Jeg aner ikke, men de har gjort det før, hentet inn folk de angrer på de har sendt hjem, så vi får se hva som skjer. Hvis noen skulle fått en sjanse til så måtte det være henne.

Det var vel på Idol. Tviler på at det skjer i xfaktor.

Jeg har ingen favoritter, men mulig det kommer i finalerundene.

Gammel 02-10-10, 16:32   #24
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Mine favoritter:
(i prioritert rekkefølge)
- født kul.

- han lyse har utrolig kul stemme, og han andre har en fortid som gjør at jeg bøyer meg i støvet over hvor han er i dag (både x-faktor og det at han har tatt utdannelse og jobber som lærer bare 9 år etter at han sto på Plata). Også synger han greit nok, og ter seg ganske bra på scenen.

- fantastisk dyktig og trygg på scenen til å være 16 år.

Gammel 08-10-10, 20:35   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er vi på`n igjen.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:38   #26
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg driver og maler og hører x-faktor som radio.
Har ingen favoritter, da, men digger Ole Gustav som dessverre sang litt surt i kveld. Var veldig nervøs, tror jeg.

Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:40   #27
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes alle synger litt surt og rart jeg! Å nå kommer en av mine favoritter, Annsofi!

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:40   #28
Frantzen
Passiv

Standard

Litt enig i det, Sybil. Og jammen sang Annsofi surt hun også.

Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:41   #29
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes hun roper jeg? Mer enn hun synger?

Gammel 08-10-10, 20:41   #30
Frantzen
Passiv

Standard

Jo, forresten så er Mo en stor favoritt. Han er bare helt rå!

Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 20:43   #31
Daisy

Daisy sin avatar

Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Ja det var ikke fantastisk.

Tre stk!
Gammel 08-10-10, 20:44   #32
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Mo!!!!

Gammel 08-10-10, 20:46   #33
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Han har veldig blå øyne?

Gammel 08-10-10, 20:48   #34
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Hun Sofie er litt lik Mei forresten.

Gammel 08-10-10, 20:51   #35
Daisy

Daisy sin avatar

Standard

Mo var jo rå. Han har kanskje linser? Hun unge med kort svart hår liker jeg også-

Tre stk!
Gammel 08-10-10, 20:58   #36
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sikkert linser ja.
Han er på en måte en ferdig artist kanskje, og kommer forhåpentligvis til å komme langt. Hvis ikke vil vi nok se mer til han uansett sikkert.
Han klarte jammen å gjøre Jailhouse rock til sin egen.

Gammel 08-10-10, 21:03   #37
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg digger Mo! Og så er jeg vel nesten forpliktet av ren patriotisme til å stemme på Annsofi, som bor rett rundt oss her et sted. (hun er fra Sarpsborg, ikke Fredrikstad. Kjempeviktig.)

Gammel 08-10-10, 21:04   #38
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Marthe, Mo og Eivind.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:14   #39
Frantzen
Passiv

Standard

Eivind, ja. Er det han lyse som satt på scenekanten med gitar? Han sang veldig bra, syns jeg.

Svar med sitat
Gammel 08-10-10, 21:17   #40
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Eivind var søt. Digger Mo. Liker Marthe. Og litt den gruppa med rapperne.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:14.