Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-10, 20:03   #21
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har iphone og en sånn greie for å putte i skoen

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg har sko med plass til den, men ingen dings.

Jeg også. Har iphone, ipod touch og ipod shuffle også, men så var det den der dingsen da. Koster den mye?

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 20:39   #22
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Kun sensor koster 179,- på XXL: http://www.xxl.no/sko/skotilbehoer/n...or-kit-1063475

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 20:42   #23
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kun sensor koster 179,- på XXL: http://www.xxl.no/sko/skotilbehoer/n...or-kit-1063475

Takk for svar. Lurer på om jeg må ha en sånn.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 20:52   #24
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Kun sensor koster 179,- på XXL: http://www.xxl.no/sko/skotilbehoer/n...or-kit-1063475

Den selges også her, men det var dyrare:
http://store.apple.com/no/product/MA...co=MTM3NTAxOTU

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 20:54   #25
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Vil det fungere på ellipsemaskin, forresten?

Her er jo også noko interessant;
http://store.apple.com/no/product/H1...co=MTM3NDkzMzM

Men den er vel kompatibel for anna en Ipod Nano 5th?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 20:58   #26
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Sensoren måler vel støt mot bakken, så jeg tviler på at den vil funke på ellipsemaskin.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-10, 21:36   #27
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.641
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Sensoren måler vel støt mot bakken, så jeg tviler på at den vil funke på ellipsemaskin.

Det tenkte jeg ikke på. Godt det kom opp, ellers ville det vært ett bomkjøp.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-10, 16:31   #28
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Vil det fungere på ellipsemaskin, forresten?

Her er jo også noko interessant;
http://store.apple.com/no/product/H1...co=MTM3NDkzMzM

Men den er vel kompatibel for anna en Ipod Nano 5th?

Ingen som veit?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 10:47   #29
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Men den er vel kompatibel for anna en Ipod Nano 5th?

Apple kundeservice visste heller ikkje, men eg skulle berre pakke opp og prøve. Det virkar litt rart å lage til eit produkt som berre er kompatibelt med Nano 5th.

Dersom det ikkje er kompatibelt, skulle eg ta kontakt og så kom det ein budbil og henta den. Budbil?! Det måtte vel bli dyrt? Neida, skulle ikkje koste meg ei krone. Me bur ikkje direkte sentralt her. God service.

Og her er mailen eg fekk:
Käre Bergensis,
Tack för ett trevligt samtal.
Här har du min email ifall det skulle uppstå fler problem eller frågor så tveka inte att kontakta mig här.
Ha en jätte fin dag!
Med vänliga hälsningar,

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 11:04   #30
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

MEN .... nå må ikke du løpe altfor mye. Jeg er elendig på løpetrening for tiden, og gruer meg allerede noe skrekkelig. Hvis du trener masse nå, så tar du fullstendig motet fra meg.

... eller motiverer meg til å trene mer. Og da er det kanskje ikke så dumt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 11:06   #31
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

MEN .... nå må ikke du løpe altfor mye. Jeg er elendig på løpetrening for tiden, og gruer meg allerede noe skrekkelig. Hvis du trener masse nå, så tar du fullstendig motet fra meg.

... eller motiverer meg til å trene mer. Og da er det kanskje ikke så dumt.

Tjorven - ingen fare - det er leeeeenge siden jeg har lagt ut denne tråden. Status nå er at formen er dårligere enn den var 18. september. Har planer om en tur på tredemølla i morgen, men vi får nå se.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 11:15   #32
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.039
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

Jeg var en tur på mølla i går, og tenkte hele tiden at det er veldig godt at det er 5 måneder igjen til mai.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-10, 12:41   #33
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har iPhone og en sånn greie for å putte i skoen

OK - det avgjør saken - da SKAL jeg i morgen.

Må komme litt i gang før vi reiser bort på juleferie. ('syden') I sommer sprang jeg ingenting, det var for varmt, men nå bør det være god løpetemp på morgenen.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no