Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bæresele eller bæremeis?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-12, 19:07   #21
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.696
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Jeg kjøpte min beco på ebay til halve prisen av hva den koster i Norge.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:09   #22
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Meis er veldig greit med tanke på unger som vil litt opp og litt ned og som ikke er så lette å få til å samarbeide i festeøyeblikket. Jeg synes ikke tyngdeforskjellen er så stor, men jeg føler meg litt ustø med meis på, tyngdepunktet blir forskjøvet opp og ut fra kroppen og det synes jeg er ubehagelig hvis det blir litt klatring.

Jeg bærer på ryggen med manduca. Nå er ikke plutten veldig tung av seg, men han veier da 14 kilo eller noe sånt, og jeg har ingen problemer med å bære han på ryggen noen timer om så skal være. Jeg kjenner jo på hoftene at vekta øker litt med å ha han der, men jeg blir ikke spesielt sliten i rygg/skuldre og ikke minst blir vektfordelingen riktig slik at jeg ikke føler meg ustabil. (På magen blir det imidlertid en helt annen sak). Men jeg synes fortsatt etter 2 år med ryggbæring at å feste på seg barn og sele selv er et c-moment.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:14   #23
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.665
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Klarer dere virkelig å feste hoftebeltet til Beco skikkelig når barnet sitter oppi før dere kaster opp på ryggen? Det klarer nemlig ikke jeg, og derfor foretrekker jeg i stor grad Ergo på lengre turer enn til og fra barnehagen. Det blir jo ikke ordentlig stramt på ryggen med Beco.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:38   #24
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Beco har fantastisk bærekomfort, bedre enn Ergo synes jeg. Er det den lille eller store ungen du skal bære? Om det er den lille er Beco et veldig godt valg, også fin til å sove i siden den har sovehette. Praktisk å få ungen opp i også ute på tur, man kan klipse ungen fast fremme på magen mens man har festet magebeltet, også snu ungen bak på ryggen og ta på seg selene etterpå.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:41   #25
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Det er 10månedersen som skal på fjellet med hu mor.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:41   #26
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Klarer dere virkelig å feste hoftebeltet til Beco skikkelig når barnet sitter oppi før dere kaster opp på ryggen? Det klarer nemlig ikke jeg, og derfor foretrekker jeg i stor grad Ergo på lengre turer enn til og fra barnehagen. Det blir jo ikke ordentlig stramt på ryggen med Beco.

Jeg klarer det, men synes det er lettere å ta på magebeltet først, klipse på ungen fremme, også snu henne bak og ta på meg selene.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 19:56   #27
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Med de andre har jeg prøvd meg på meis uten hell. Jeg klarer ikke mer enn 15 min. Nå bærer jeg gjerne halvannetåringen både på mage og rygg i flere timer med Manducaen. Null problem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:09   #28
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Jeg har både hatt Beco og Bergans bæremeis.
Likte godt Becoen mens de var små, under to år, men fra det likte jeg best bæremeisen.

Fordelen med bæremeisen er jo at du har lommer du kan putte bleier, våtservietter etc. Mens med Beco eller andre må du ha med ekstra "veske".

Mannen har aldri villet bære i annet en bæremeisen

PS! Bergans meisen kan du stramme inn godt etter du har satt barnet oppi, så da bærer du ikke så langt unna kroppen

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:13   #29
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Finnes det noen bæremeiser der ungen får støtte til hodet når den sover? Jeg synes det ser så ubehagelig ut når de sitter og dingler uten støtte, spesielt de små.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:17   #30
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Jeg hopper gladelig fra stein til stein, klatrer i bratte bakker/fjellknauser med bæresele - jeg er agressiv og med vondt i hele kroppen med meis. Nå skal det sies at jeg er lav (1,61 på en god dag) og bergans som vi hadde var best for folk fra 1,65 og oppover.

__________________
Min signatur ™
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:17   #31
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.009
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Snuppa ble båret mye på rygg i Beco fram til hun var ca. 18 mnd gammel. Da hadde eg en ekkel opplevelse hvor jeg følte at hun forsøkte å klatre ut, så da var det slutt. Jeg følte etterhvert at Becoen ble litt kort i panelet, og snuppa er ikke særlig storvokst av seg. Vi har også en arvet meis, men den er det kun mannen som har brukt, og han bekrefter at det blir tungt å bære pga. feil tyngdepunkt.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:24   #32
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.437
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Snuppa ble båret mye på rygg i Beco fram til hun var ca. 18 mnd gammel. Da hadde eg en ekkel opplevelse hvor jeg følte at hun forsøkte å klatre ut, så da var det slutt. Jeg følte etterhvert at Becoen ble litt kort i panelet, og snuppa er ikke særlig storvokst av seg. Vi har også en arvet meis, men den er det kun mannen som har brukt, og han bekrefter at det blir tungt å bære pga. feil tyngdepunkt.

Vi har vel begge Beco fra før de lagde dem i forskjellige størrelser, og jeg ser absolutt for meg at min (som fungerte fint til hun ikke gadd å sitte i den mer) kunne blitt skummel mot slutten om jeg ikke hadde en rolig unge. Men når det her er snakk om en som er under året, og når Beco dessuten har kommet i forskjellige størrelser tenker jeg at problemet blir litt borte? Men klatrer de ut av Beco klatrer de vel kanskje ut av det meste?

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:25   #33
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Vi har en Concerti bæresele, og jeg elsker den! Nå har vi ikke gått lange turer med den enda, men den sitter vanvittig godt, og det er ikke noe problem å sette henne i den og så vippe henne bakover, i hvert fall. Vi har en Beco liggende som vi bruker veldig lite nå, så si fra hvis du vil låne den, så kan du teste litt før du bestemmer deg? (Jeg kan få puttet den i posten i morgen i så fall hvis du sender meg adresse.) Beco er kjempegod, men Concertien funker bedre til min og veslas kropper, virker det som.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:43   #34
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vi har en Concerti bæresele, og jeg elsker den! Nå har vi ikke gått lange turer med den enda, men den sitter vanvittig godt, og det er ikke noe problem å sette henne i den og så vippe henne bakover, i hvert fall. Vi har en Beco liggende som vi bruker veldig lite nå, så si fra hvis du vil låne den, så kan du teste litt før du bestemmer deg? (Jeg kan få puttet den i posten i morgen i så fall hvis du sender meg adresse.) Beco er kjempegod, men Concertien funker bedre til min og veslas kropper, virker det som.

Er den concertien sånn som becoen at de kan vippes rundt etter plassering i selen?

*innser at jeg er blitt en bæresele-junkie*

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 20:49   #35
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Strutsen, her.

Det er en veldig fin bæremeis til salgs på markedsplassen. Og mannen skal forbi dine trakter på torsdag.

Jeg får / får låne Bergansmeis til å teste ut med av en annen superduperfin og vennlig forumsjel.

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Vi har en Concerti bæresele, og jeg elsker den! Nå har vi ikke gått lange turer med den enda, men den sitter vanvittig godt, og det er ikke noe problem å sette henne i den og så vippe henne bakover, i hvert fall. Vi har en Beco liggende som vi bruker veldig lite nå, så si fra hvis du vil låne den, så kan du teste litt før du bestemmer deg? (Jeg kan få puttet den i posten i morgen i så fall hvis du sender meg adresse.) Beco er kjempegod, men Concertien funker bedre til min og veslas kropper, virker det som.

Jatakk, gjerne!

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:13   #36
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.905
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Jeg er veldig glad i Manducaen. Noe som er kjekt med den er at du kan sette ungen på hofta og dra bærestykket og selene over til ryggen. Brukte den metoden når min var på din alder. Ellers kan en lære seg å slenge over skyldra, men det betinger at ungen ikke spreller samtidig.

Bærepunkt er en smaksak, men det har mye å si for komforten:
http://concerticarrier.blogspot.com/...ller-lavt.html

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 21:46   #37
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.076
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er den concertien sånn som becoen at de kan vippes rundt etter plassering i selen?

*innser at jeg er blitt en bæresele-junkie*

Fort gjort. Ja, det er den. Jeg tar på magebeltet, setter henne i foran og skyver henne over hoften og bak, hvis du skjønner. Funker fint på henne som er såpass stødig i kroppen i hvert fall. Jeg har faktisk ikke prøvd Beco på ryggen, jeg er nok litt forelsket i Concerti.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:07   #38
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg hopper gladelig fra stein til stein, klatrer i bratte bakker/fjellknauser med bæresele - jeg er agressiv og med vondt i hele kroppen med meis. Nå skal det sies at jeg er lav (1,61 på en god dag) og bergans som vi hadde var best for folk fra 1,65 og oppover.

Den virker ikke på mine 175 cm.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:10   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Den virker ikke på mine 175 cm.

Ikke på mine 170 heller. Men den er passe sånn egentlig, det blir bare veldig ustabilt. Og så er den for bred, passer bedre til mannen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-04-12, 22:12   #40
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.250
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bæresele eller bæremeis?

Trenger du å bære med deg mer enn babyen? For det er eneste grunn til at jeg ville vurdert meis. Og med en såpass liten baby tror jeg likevel jeg hadde endt opp med noe annet enn meis. For eksempel meitai på magen og sekk på ryggen.

Fordeler med bæremeis:

* Mange (de fleste?) bæremeiser har innredninger som gjør at du kan få med deg litt mer bagasje enn bare ungen.
* Enkel å ta på, siden man putter ungen i bæremeisen før man tar den på ryggen.
* Ofte (alltid?) kan man sette fra seg meisen med ungen oppi. Veldig praktisk om ungen sovner.
* Mange meiser har regntrekk/en eller annen form for regnbeskyttelse.

Ulemper med bæremeis:

* Relativt høy egenvekt (altså mer å bære på).
* Vektfordelingen blir sjelden særlig god. Ungen sitter for langt ut fra ryggen, og tyngdepunktet blir ofte rart.

De fleste bæretøy jeg kjenner til og har brukt (beco, meitai, vevd sjal, onbuhimo-hybrid) har kunnet fikse opp i ulempene som bæremeis har. Samt at fordelene som meis har i de fleste tilfeller kan ordnes opp i med bæretøyene også. (Men så er jeg muligens god på C-momenter i slike sammenhenger? ) Eneste er altså dette med å få med seg mer enn bare ungen. Der følte jeg meg ofte litt ute å kjøre etter at jeg begynte å bære på rygg.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no