Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-03-11, 18:21   #21
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Hvor lav i livet er den egentlig, da?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 18:32   #22
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Karamell, hvor er den salgstråden?

http://www.foreldreportalen.no/forum...light=Levi%60s

Amour ville kjøpe den til 500 inkl porto, men jeg har kommet til at jeg kan bruke den på jobb og sånt. Men jeg selger for 500 + porto dersom det er aktuelt. Lappene er ikke på lenger.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 19:22   #23
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 7.009
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Ang. dongeribukser var jeg på jakt for et par uker siden, og endte opp med Tiger Slender. Litt for lav på livet, kanskje, men den beste buksa jeg har prøvd noensinne ellers, og ikke glipper den i ryggen, heller. Men jeg har ikke særlig pæreform.

Det jeg egentlig ville si, var at jeg kommenterte i butikken at egentlig synes jeg Acne Hex er fin, men jeg får flat rumpe i den, tro det eller ei. Ekspeditøren sa da at "Acne er bare opptatt av å lage jeans som er mest mulig 70-tallsautentiske, og driter i lommeplassering og sånt!" Jaha.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 20:07   #24
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Det ser og høres ut som en bukse for meg. Takk for tipset!

__________________
*
Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 20:19   #25
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Jeg er nok normalt en 32" og kjøpte 30" i denne.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 20:20   #26
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Hvor lav i livet er den egentlig, da?

Som sagt er det ofte problemet til meg, men denne gikk. Den kunne ikke vært mye lavere, men jeg får dytta magen nedi iallefall

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 21:33   #27
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Som sagt er det ofte problemet til meg, men denne gikk. Den kunne ikke vært mye lavere, men jeg får dytta magen nedi iallefall



Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg er nok normalt en 32" og kjøpte 30" i denne.

Jeg tror ikke jeg tør å bestille den i str. 26 på nett uansett. Jeg kan ikke huske at jeg noensinne har brukt den størrelsen. Den må nok prøves ved leilighet.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 21:34   #28
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Kjøpte du den på nett, forresten, Nessie?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 21:36   #29
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Jeg har aldri kjøpt 26 tommer før. Pleier vel egentlig å ha 28. Men denne buksen er elastisk, da, og strammer ikke ikke på mine vanlige problemområder; hofter og mage (fordi den i stor grad går under magen ).

Du hadde ikke orket å måle livvidden på den en eller annen gang det måtte passe seg sånn?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 21:48   #30
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Jeg har sett lyset med mexx sin superstretch, den gir meg ikke glippe i ryggen. Men jeg tror ikke man får den kortere enn 32 heller.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 21:54   #31
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Du hadde ikke orket å måle livvidden på den en eller annen gang det måtte passe seg sånn?

Jeg måler den til ca 79 cm. Jeg er 85 cm rundt der bukselinningen treffer hoftekammen, så den er stretchy. Jeg er ca 95 cm på det bredeste rundt rompa og der sitter buksen som støpt.

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:00   #32
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

http://www.foreldreportalen.no/forum...light=Levi%60s

Amour ville kjøpe den til 500 inkl porto, men jeg har kommet til at jeg kan bruke den på jobb og sånt. Men jeg selger for 500 + porto dersom det er aktuelt. Lappene er ikke på lenger.

Jeg så at det ikke var stretch, og det er uaktuelt for den rare kroppen min.

  Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:07   #33
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.881
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Jeg måler den til ca 79 cm. Jeg er 85 cm rundt der bukselinningen treffer hoftekammen, så den er stretchy. Jeg er ca 95 cm på det bredeste rundt rompa og der sitter buksen som støpt.

Hm, jeg er 93 (og nå lurer jeg på om det kan ha vært 27 jeg prøvde), men disse 93 sitter fryktelig langt ned.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:17   #34
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hm, jeg er 93 (og nå lurer jeg på om det kan ha vært 27 jeg prøvde), men disse 93 sitter fryktelig langt ned.

Kanskje du skulle prøvd Bold Curve-modellen? Den skal passe for dem med større kurvedifferanse mellom hofter og livvidde?

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 22:26   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.881
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Kanskje du skulle prøvd Bold Curve-modellen? Den skal passe for dem med større kurvedifferanse mellom hofter og livvidde?

Been there, done that. Men du har rett; den passet bedre til meg. :B.M. nesten 30 cm gap:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-03-11, 23:13   #36
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Jeg måler den til ca 79 cm. Jeg er 85 cm rundt der bukselinningen treffer hoftekammen, så den er stretchy. Jeg er ca 95 cm på det bredeste rundt rompa og der sitter buksen som støpt.

Takk for hjelpen! Jeg er ganske nær deg i mål. Er det sånn at du ville ha kjøpt den i en størrelse større om du skulle ha kjøpt den nå?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 08:02   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.894
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg så at det ikke var stretch, og det er uaktuelt for den rare kroppen min.


Jeg innbiller meg det er samme bukse som omtales i tråden her, og jeg mener det ikke er stretch i ja. Vanlig dongeribuksestoff. Jeg ser Nessie mener det er strech i sin ...?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 08:09   #38
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.911
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Jeg kjøpte nok to stk Bold Curve, for større differanse mellom midje og lår. (Og legger). Kunne gå ned til 30" på den mørke modellen og 29" på den lyse sommer buksen som jeg ble overtalt til å kjøpe. Har ikke følt meg så liten på 6 år .

Mulig jeg kjøpte den mørke for stor, magen går oppi, men den blir etterhvert posete på lårene. Er redd jeg får litt mage over den som er mindre. Men jeg har A formede t-skorter og bluser, med god grunn .

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 08:44   #39
Skjevo
Erfaren
 
Skjevo sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 859
Skjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populærSkjevo er populær
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Takk for hjelpen! Jeg er ganske nær deg i mål. Er det sånn at du ville ha kjøpt den i en størrelse større om du skulle ha kjøpt den nå?

Tror kanskje det. Buksen passer slik som den er nå, men er litt trang i linningen. Ikke ubehagelig, men kan være medvirkende årsak til at magen buler litt over kanten. Jeg har den mørkeblå varianten og jeg tror den er mer elastisk enn f.eks den sorte.
En annen ting er at buksen ikke er så lang i beina. Jeg er 175 cm og bruker 34 tommer (det gjør jeg som regel ikke med slim-modeller, men her er det helt nødvendig).

__________________
Plutten (04) og Tullegull (07)
Skjevo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 09:21   #40
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.656
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elinblu (evt andre med dongeribukseproblemer)

Opprinnelig lagt inn av Skjevo, her.

Tror kanskje det. Buksen passer slik som den er nå, men er litt trang i linningen. Ikke ubehagelig, men kan være medvirkende årsak til at magen buler litt over kanten. Jeg har den mørkeblå varianten og jeg tror den er mer elastisk enn f.eks den sorte.
En annen ting er at buksen ikke er så lang i beina. Jeg er 175 cm og bruker 34 tommer (det gjør jeg som regel ikke med slim-modeller, men her er det helt nødvendig).

Takk for god hjelp!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no