Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kongefamiliens voldelige realityshow

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-24, 16:48   #21
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 23.134
Blogginnlegg: 216
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er ikke dette han tidligere Resetfyren? Den slags leser jeg ikke av prinsipp.

Jo, Helge Lurås.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 17:27   #22
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.008
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Og VG skriver også at det undersøkes flere tilfeller av skadeverk.

Pressen har latt være å skrive om det utagerende festlivet man kan se på hans åpne ig-profil. Når det blir snakk om kriminalitet, kan de vel ikke droppe å skrive om det.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 17:34   #23
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.065
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Dette innlegget går ganske langt opp på banen, men om det svir så er det noen poenger her:

https://inyheter.no/08/08/2024/konge...odurGvxu_PzNZA

Sant. Flere av dem valgte ikke selv og ble dømt til å tape.

Hvilke poeng synes du var viktig å få videreformidlet med denne kommentaren?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 17:36   #24
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.996
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Pressen har latt være å skrive om det utagerende festlivet man kan se på hans åpne ig-profil. Når det blir snakk om kriminalitet, kan de vel ikke droppe å skrive om det.

Både norsk presse og politi har holdt det for seg selv siden han var russ. Nå spørs det hvor lange de kan la være å omtale han. Hvordan skal familien og han selv uttale seg uten å egentlig si noe, eller la uttalelser føre til nye spørsmål. De er kun tjent med å holde kjeft, legge den død, havne langt nede på VG. Marius selv skulle holde en lav og ikke offentlig profil, men det kan være litt vanskelig.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 17:41   #25
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Dette innlegget går ganske langt opp på banen, men om det svir så er det noen poenger her:

Jeg er litt usikker på om jeg synes synd i Martha, Harry og Marius ...

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg blånekter å gi klikk til den Lurås-publikasjonen. Hva handler dette om?

Min kortversjon: Det er nok fordi at Marius har en alkoholisert bestefar (+ noe onkelproblemer som jeg har glemt allerede ) og ikke er en "skikkelig" (<- aner ikke hvilket ord jeg skulle bruke, men han ikke del arverekken til kronen) del av familien, han har endt opp her (personlig tenker jeg for mye penger, så er ikke enig)

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Pressen har latt være å skrive om det utagerende festlivet man kan se på hans åpne ig-profil. Når det blir snakk om kriminalitet, kan de vel ikke droppe å skrive om det.

Enig. Måten det skrives på kan selvsagt diskuteres. Men dette er en nyhet.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 17:44   #26
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hvilke poeng synes du var viktig å få videreformidlet med denne kommentaren?

Jeg synes denne tråden er prinsipielt helt lik din om Martha ( http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=204992 )

Hva kan pressen skrive om de mer "perifere" kongelige og hvordan skal de "perifere" kongelige forholde seg til pressen og verden. Dette er jo en mye mer alvorlig sak enn at Martha og Durek skal selge gin. Det som omtales her er jo kriminelt. Vanskelig å la være å skrive om det.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 17:47   #27
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.374
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Men him, det reageres vel ikke mest på at det skrives om dette, men at man bruker inyheter som kilde?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 17:53   #28
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.258
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Jeg tenker at selvsagt skal pressen både skrive om dette og identifisere han. Han er kronprinsessen sønn, han søker selv offentligheten og saken fikk konsekvenser for hvordan kronprinsessen kunne utøve sitt virke denne uken.

Det jeg reagerer på en sammenblandingen av fakta, rykter, sladder og ondsinnet piss.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 18:23   #29
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men him, det reageres vel ikke mest på at det skrives om dette, men at man bruker inyheter som kilde?

Jeg var ikke klar over det før jeg leste tråden. skjønner godt at folk ikke har lyst til å lese der, jeg har ikke fulgt med så var ikke klar over kilden. Men siden jeg hadde lest artikkelen først tenkte jeg å kommentere.

Opprinnelig lagt inn av 007

Det jeg reagerer på en sammenblandingen av fakta, rykter, sladder og ondsinnet piss.

I denne kommentaren eller generelt? Jeg synes som sagt at det er litt weird å si "stakkars Marius" - og totalt unødvendig å trekke inn bestefaren og onkelen (men dette er jo kjent, til og med jeg har jo fått det med meg)

Så ... vi er vel nokså enige. Selv om jeg reagerte mest på hvor synd det skulle være i han.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell

Sist redigert av him : 16-08-24 kl 13:45. Årsak: ser -> der
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 18:31   #30
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.750
Blogginnlegg: 630
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Det handler jo ikke om at man ikke skal skrive om saken. Men hvordan. Jeez.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 18:37   #31
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hvilke «poenger» har han mener dere? Dårlig mor-kortet han drar, kanskje?

Har du lest den? Moren er ikke nevnt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 18:45   #32
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.482
Blogginnlegg: 1267
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har du lest den? Moren er ikke nevnt.

Jeg har lest den, og jo - moren får påpakk for å ha vært mer opptatt av å kritisere pressen enn å stille opp for barnet sitt.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 18:59   #33
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har lest den, og jo - moren får påpakk for å ha vært mer opptatt av å kritisere pressen enn å stille opp for barnet sitt.

Måtte inn og finlese. Ja, det stemmer det du sier.

Ble så nysgjerrig på hva som var sagt hvor i media at jeg måtte google. Dette var en grei oppsummering (NB! På tv2 https://www.tv2.no/underholdning/fra...yset/16898523/ )

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 21:02   #34
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.951
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Har ikke vært på FP på noen dager, så har ikke sett tråden. At Lurås har siden har gått meg forbi i farten, men forfatteren selv, Ole Asbjørn Ness har kred på egne ben, som komiker og bl.a. fått Vesaas sin debutantpris for en bok for noen år siden.

Det er interessant hvordan man kan lese en tekst så veldig ulikt. For meg var teksten først og fremst et dykk i den vanskelige posisjonen Marius er i - innenfor og utenfor på samme tid, uten noen egentlig sjanse for å lykkes, med en kontekst som ikke gjorde det noe lettere og uten at han selv har hatt noen mulighet for å påvirke at han ble satt i den situasjonen (som ii og for seg også noen problematiserte den gangen valget ble tatt for ham).

Ville trodd at eventuell kritikk heller ville gått på hvorvidt man skal gi noen sympati når man er siktet (som Tore Strømøys kose-intervju med Gjert). Jeg tok feil, alltid noe å lære.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 21:08   #35
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.482
Blogginnlegg: 1267
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Teksten er fryktelig dårlig skrevet, forsøker å være edgy og krass, men virker bare platt og uintelligent.

Det betyr ikke at man ikke (fullstendig uavhengig av den teksten) kan ha en hel del sympati med hvordan man kan bli preget av å vokse opp i den situasjonen sønnen til kronprinsessen har vokst opp. Jeg lar meg også irritere av lange artikler på NRK som beskriver i detalj med kartbilder og det hele akkurat HVOR denne skolen han møtte politiet på ligger, hvor langt det er til Skaugum, hvem andre som har gått på skolen og whatnot. Fullstendig unødvendig, pinlig og fordummende - og utvilsomt belastende for den fornærmede part at mediene kaster seg over enhver mulighet til å legge ut en ny uviktig detalj for å få klikk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 22:10   #36
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.933
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Han har ikke kunne påvirke situasjonen han ble satt i når moren giftet seg, men han har har da hatt mulighet til å feks ta en utdanning, få seg en jobb og leve et liv som ikke tiltrekker seg masse oppmerksomhet.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 22:26   #37
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Charlie, her.

Det er interessant hvordan man kan lese en tekst så veldig ulikt. For meg var teksten først og fremst et dykk i den vanskelige posisjonen Marius er i - innenfor og utenfor på samme tid, uten noen egentlig sjanse for å lykkes, med en kontekst som ikke gjorde det noe lettere og uten at han selv har hatt noen mulighet for å påvirke at han ble satt i den situasjonen (som ii og for seg også noen problematiserte den gangen valget ble tatt for ham).

Er enig i at det neppe var noen lett kontekst, men "uten noen egentlig sjangse til å lykkes" - kommer selvsagt an på hvordan du definerer "lykkes", men jeg tenker det er mange mennesker som har utfordrende liv - på mange forskjellige måter - og mange av den lykkes. Første jeg tenker på er Solfrid Koanda (på grunn av mediedekningen)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-24, 23:24   #38
P.K.
Mjau
 
P.K. sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 663
P.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smartP.K. imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Kanskje ikke så veldig godt skrevet, men jeg leser den som et slags forsøk på satire i forhold til monarkiet. Jeg tror at hans rolle har vært vanskelig både for han selv og familien. Klart det har vært fordeler, men jeg tror rollen nesten har vært helt umulig å leve i uten at man tar en slags skade av det. Jeg sier ikke at det unnskylder vold og skadeverk, og jeg vet ellers ikke hvor mange svin han ellers har på Skaugum.
Jeg tenker at det er ikke Marius, eller Durek, i seg selv som skader monarkiet, men rett og slett at monarki er en helt utdatert styreform, som til tross for alle fordelene, egentlig bare setter mennesker i bur.


Uansett hva jeg synes om Durek så er det ikke jeg som skal leve med han, heldigvis, og jeg kan flåse mye om det, men verken jeg, eller andre har noe med det, det er hennes valg.
Når det gjelder Marius regner jeg med at lover og regler blir fulgt uten innblanding fra kongehuset, men at kongefamilien tar vare på han er vel en selvfølge, som det vil være for de fleste av oss når våre kjære gjør noe galt, selv om vi ikke støtter handlingene.

P.K. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-24, 15:01   #39
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 9.065
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Både norsk presse og politi har holdt det for seg selv siden han var russ. Nå spørs det hvor lange de kan la være å omtale han. Hvordan skal familien og han selv uttale seg uten å egentlig si noe, eller la uttalelser føre til nye spørsmål. De er kun tjent med å holde kjeft, legge den død, havne langt nede på VG. Marius selv skulle holde en lav og ikke offentlig profil, men det kan være litt vanskelig.

Hva mener du politiet har holdt for seg selv?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-24, 20:50   #40
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.374
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kongefamiliens voldelige realityshow

Fest og rusbruk, kanskje?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no