Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Strikke leggings til lyktestolpe

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-11, 07:59   #21
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Originalt!

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:03   #22
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.793
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Kult - men skal du stå ute og strikke? *ser for seg langvarig prosjekt* . eller strikker man og syr rundt *svaret kom kanskje av seg selv her nå *

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:08   #23
Tåtti
klossemajor
 
Tåtti sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Innlegg: 2.751
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Og se her!

Det neste blir trekk til alle syklene i sykkelstativet. Og sykkelstativet.

__________________
Når de beste er spist, er de nest beste best.
Tåtti er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:27   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.259
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Jøss. Og jeg som vurderte å plante en klematis langs lyktestolpen min.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:32   #25
Mex
Tidsklemma
 
Mex sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Innlegg: 7.852
Blogginnlegg: 460
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Strikketagging. Det var et nytt ord for meg. Artig.

__________________
Storebror des 2006
Lillebror nov 2010
"Mamma, jeg er glad i deg. Helt til månen og ut i verdensrommet"
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:38   #26
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.504
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Kult - men skal du stå ute og strikke? *ser for seg langvarig prosjekt* . eller strikker man og syr rundt *svaret kom kanskje av seg selv her nå *

Jeg syns at Høns skal finne seg en passende rundpinne og stå og strikke rundt og rundt inni hekken, så slipper hun å sy etterpå. Genialt!

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:43   #27
Fnissa
Aktiv
 
Fnissa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 253
Fnissa er litt kul
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Dette var kjempekult!!!

Vil gjerne se bilder når du har montert.. Må abonnere på denne tråden.. *inspirert*

Fnissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-11, 09:43   #28
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jøss. Og jeg som vurderte å plante en klematis langs lyktestolpen min.

Kjedelig.



Artig prosjekt.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 21:59   #29
Syrin
Med tommestokk i veska
 
Syrin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.042
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Sjekk her

http://knits-and-bits.blogspot.com/

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 22:33   #30
mammaugla
Superduperaktiv
 
mammaugla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 672
mammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populærmammaugla er populær
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

For noen år siden donerte jeg prøveheklelappene mine til byGarn (ikke aktiv nå).

mammaugla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-08-11, 22:56   #31
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe



Kan de strikke en sykkel kan du strikke en lyktestolpe.
Denne står plassert i Øvre Langgate i min by.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:27   #32
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.484
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Fantastisk sykkel! dog tror jeg gemalen ikke blir helt happy om sykkelen hans får leggings. Han glemte mobilen i min veske en gang jeg skulle på hobbykveld hos en venninne. Det var litt surmuling når jeg ved hjelp av decoupage skaffet han en hane på lysgrønn bakgrunn på mobilens bakside. Og nei, det gikk ikke an å ta bort...

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-11, 22:28   #33
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.484
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Har forresten ikke begynt enda, må få kjøpt meg litt garn, har dessverre ingen rester. Ser for meg at dette kan bli moro

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 23:02   #34
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Har forresten ikke begynt enda, må få kjøpt meg litt garn, har dessverre ingen rester. Ser for meg at dette kan bli moro

Har du noen planer for farger osv? Hvis ikke kan det hende noen har liggende en del de vil bli kvitt vettu

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-11, 23:29   #35
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.316
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Du er gal. Det er åpenbart mange gale.

På en sjarmerende måte, dog. Jeg innrømmer det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 17:52   #36
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.484
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Ingen fargeplaner i det heletatt. Tenker striper, tenker farger, tenker synlig!!! Om noen har restegarn blir jeg hoppende glad!!

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 18:02   #37
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

:hopper ut i garasjen og ser om posen er kastet:

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 18:16   #38
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Har en halvfull bærepose. Ca 6 nøster raggegarn i blå/grått, tre hvite eldgamle nøster i acryl/mohair, og en del halve nøster av ymse kvalitet og farge (både bomull, og tykk ullblanding). Jeg hadde faktisk to svære poser med det acryl/mohairgarnet. Det hadde ligget på loftet til ekssvigermor i 30 år, hun hadde kjøpt det på opphørssalg da nærbutikken ble lagt ned. Men det var ubrukelig å strikke noe fornuftig med, eneste jeg lagde av lasset var et putetrekk....

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 18:27   #39
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.751
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

Hvis vi tilfeldigvis treffes på strikketreff en gang får du minne meg på å ta med litt restegarn til deg, hvis du fremdeles driver med prosjektet og trenger mer garn.

Og til hele greia.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-08-11, 18:33   #40
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Strikke leggings til lyktestolpe

My gådd! Denne tråden minner meg om Bård&Haralds "Å veve er å leve" fra Lillelørdag.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 25-08-11 kl 18:38.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no