Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ønsketråd - høst 2012!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-12, 19:43   #21
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Sju tusen for ei veske? / Dere er spenna gærne!

Er det nå jeg skal innrømme at jeg har flere??!? (Ikke samme, altså...)
De gærne har det godt...!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 20:05   #22
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Jeg skal ned 10 kg, så jeg skal ikke shoppe en dritt. Ikke ønske meg noe heller.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 20:08   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.132
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Og om jeg først skal bruke 7 lapper på en veske, så skal det i alle fall være en fin en.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 20:21   #24
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg skal ned 10 kg, så jeg skal ikke shoppe en dritt. Ikke ønske meg noe heller.

Jeg skal ned 10 kg jeg og.

Men må drømme litt anyway.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 20:43   #25
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Ønskeliste!


Jeg har denne, i mørkebrun, love it.

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Tussa: den har jeg lyst på, men lurte på svart egentlig. Får du plass til nok oppi den?


Sist redigert av Trixie : 16-07-12 kl 20:54.
Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 21:25   #26
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Jeg skal ned 10 kg minst, helst mer. Så jeg ser ikke på klær, men jeg kan fint se på en fin veske hvis det kan fungere som belønning. Men 7000 kr... da kan jeg jo nesten få råd til et zoomobjektiv istedenfor.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 22:04   #27
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av Trixie, her.

Jeg har denne, i mørkebrun, love it.



Tussa: den har jeg lyst på, men lurte på svart egentlig. Får du plass til nok oppi den?

Eg er veldig fornøgd med plassen. I går flaug eg heim med bok, magasinet, iPad, lommebok, solbriller, snus, femten kulepennar, mobil, fyrstikker, hårstrikk og sikkert en gammel serviett oppi der. Som illustrasjon til alt eg får plass til.

Og når det gjeld å bruke så mykje pengar på ei veske; eg kjenne fleire som kanskje kjøpe fem vesker pr år til fem hundre pr stk for dei har veskedilla. På tre år kunne en fått noko solid og skikkelig som vil vare og vare. Eg likar som sagt tanken på å la mi datter arve denne når ho er stor nok.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 23:36   #28
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Jeg tror jeg konkluderer med at jeg har sunn nok økonomi til slike kjøp, men dessverre et for sunt hode. (ikke for at det noensinne ville vært aktuelt - og ikke skal jeg ned i vekt heller, hvis det var et argument. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 23:38   #29
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg er veldig fornøgd med plassen. I går flaug eg heim med bok, magasinet, iPad, lommebok, solbriller, snus, femten kulepennar, mobil, fyrstikker, hårstrikk og sikkert en gammel serviett oppi der. Som illustrasjon til alt eg får plass til. .

Å, jeg får da plass til vel så mye i min Lindex-pose eller Bergans ryggsekk innkjøpt til kr 100.

(OK, jeg er brisen og usaklig, men faktisk oppriktig sjokkert over at det er vanlig med vesker i sjutusenkronersklassen. )

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 23:40   #30
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Jeg har ikke et så sunt hode heller, jeg har bare mer lyst på andre ting.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 23:52   #31
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Å, jeg får da plass til vel så mye i min Lindex-pose eller Bergans ryggsekk innkjøpt til kr 100.

(OK, jeg er brisen og usaklig, men faktisk oppriktig sjokkert over at det er vanlig med vesker i sjutusenkronersklassen. )

Det var et svar på om eg var fornøgd med plassen i veska mi da

Sjokkert du liksom. Eg har det siste året vore ganske sjokkert over meg sjølv som tidligare har brukt et par tusen på kjoler som ser ut som dei kunne passa seksåringen min. Ikkje i størrelse da.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 23:53   #32
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.887
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Tippe det snart kjem en veskepoll.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-12, 23:57   #33
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.895
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Jeg må påpeke at jeg bare har en slik veske og at jeg fikk den i gave av en snill mann (min!) som akkurat hadde gjort det veldig, veldig, veldig bra i jobben sin. Det sitter veldig langt inne å koste på seg noe slikt på stipendiatlønn, gitt.

Men den er fin, da.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 00:03   #34
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.891
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Tippe det snart kjem en veskepoll.

Sorry, for full (og for opptatt av å lete rede på nøkler og betalingskort i Lindex-posen - som jeg rent faktisk har brukt som veske i opptil flere dager ). Nå er imidlertid normaltilstanden gjenopprettet med min 200-kroners petrolblondete skaivariant som i løpet av en eneste feriedag ble rammet av 2x eplejuice og 1x slush. Og greide seg utmerket, takk! : barnslig:

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 07:55   #35
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Jeg hadde nok også valgt et nytt objektiv framfor en veske til 7000. Hvis det er en veldig fin veske kan jeg vurdere inntil 2000, men selv da sitter det langt inne.

Jeg skal også ned mange kilo, men det begynner å gå opp for meg at det kanskje ikke skjer. Så det blir nok en tur til Zissi. På lindex stormote osv synes jeg ikke buksene har noen bra fasong.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 16:55   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Litt billigere, gjenbruk og alt som er: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=35857670

Flere Mulberry Bayswatervesker på Finn ser jeg.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 17:03   #37
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.420
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!



Ullgenser! Allerede forhåndsbestilt denne fra Hunkydory. Prøvde den på i Kristiansand, men de hadde ikke denne fargen.

Og så har jeg kjøpt inn litt klær i burguner allerede. Det blir min høstfarge, kombinert med naturfarger eller sort.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 18:19   #38
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Men altså gjør som dere vil, for all del. Om vesker er det fineste dere vet å bruke penger på så vær så snill å gjør det. Men arve vesker altså? Jeg ville synes det var urkjipt å skulle bruke samme vesken samme livet bare fordi jeg hadde brukt så mye penger på den og jeg ville synes det var nesten mer kjipt om min mor skulle presset på meg en veske hun hadde kjøpt for en haug av år siden. Vesker går vel i moter det også eller?

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 18:28   #39
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Å, jeg får da plass til vel så mye i min Lindex-pose eller Bergans ryggsekk innkjøpt til kr 100.

Forsåvidt enig. Men mange bruker jo omtrent så mye på yttertøy, det er kanskje ikke stor forskjell?
Min dyreste veske koster 400 og jeg syntes jeg var råflott da jeg kjøpte den.
For øvrig ønsker jeg meg det samme som 007- ned en del kg og komme inn i alle de fine klærne mine igjen.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-07-12, 18:30   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ønsketråd - høst 2012!

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.



Ullgenser! Allerede forhåndsbestilt denne fra Hunkydory. Prøvde den på i Kristiansand, men de hadde ikke denne fargen.

Og så har jeg kjøpt inn litt klær i burguner allerede. Det blir min høstfarge, kombinert med naturfarger eller sort.

Den genseren var fantastisk fin!

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no