Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Favorittfornøyelsepark?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-08, 21:42   #21
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

For meg som elsker fart på bakken, men har høyeskrekk er Kongeparken helt fabelaktig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:43   #22
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Ms.Lee; de hadde til og med en egen del av parken som var fra "Gamle Egypt" med statuer av Ramses II, og en hule man kjørte inn i med et lite tog og møtte på mumier, utgravninger osv.

www.gardaland.it

Jeg vet, jeg har sett bildene du tok der. Jeg tror at du og jeg skal reise på husmorferie dit om noen år. Bare du og jeg.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:44   #23
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:46   #24
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Frem til da får vi overleve med Kongeparken. Malin gleder seg som en unge (vel hun er jo faktisk en unge )og maser hull i hodet på meg om "er det i dag vi skal i Kongeparken, mamma?"

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:51   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Åh ehhe, ja jeg gleder meg ihjel! Vi må ta det i begynnelsen av juli, siden jeg (og ungene) er så utålmodige. Vi får sjekke værmeldingen. Forresten, det er jo FEM UKER til de helsikes mannfolka våre har ferie, og jeg har så lite lyst å gå en lørdag eller søndag, det er for mye folk da.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:55   #26
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

I Skandinavia er vurderingene av de parkene jeg har besøkt slik:

Beste park for hele familien, fra de aller minste til de eldste: Dyreparken i Kristiansand

Ellers vurderer jeg de andre slik:

Mummiland i Finland: Fin park for de voksne fordi den er rolig og koselig. Den er også flott for de minste barna, men er nok ikke noe for barn som trenger action eller for større barn.

Astrid Lindgrens verden i Sverige: Fin park for voksne og barn som kjenner bøkene til Astrid Lindgren. Ikke noe for karusellfantaster.

Liseberg: Ikke blant mine favoritter, men mannen min som elsker karuseller liker seg der. Ikke noen koselig park akkurat, men nok å finne på om man liker ting som går rundt.

Hunderfossen: Helt grei park, men ikke kult for barn som er akkurat under den høyden som kreves for de morsomme tingene. Ikke min favorittpark akkurat, men helt grei.

Bø Sommarland: I finvær er det morsomt for de badeglade. Badelandet er det store der og da er det nok best med barn som ikke må passes på hele tiden.

Kongeparken: Ikke blant mine favoritter i det hele tatt.

Legoland: Morsom park, ikke så mye for de aller største barna akkurat. Alt for liten park i forhold til folkemengden som bruker å være der.

Tivoli i Aalborg: Helt greit, men heller ikke mer.

Tivoli i København: Min personlige favoritt, men bare på kveldstid uten barn.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 21:56   #27
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh ehhe, ja jeg gleder meg ihjel! Vi må ta det i begynnelsen av juli, siden jeg (og ungene) er så utålmodige. Vi får sjekke værmeldingen. Forresten, det er jo FEM UKER til de helsikes mannfolka våre har ferie, og jeg har så lite lyst å gå en lørdag eller søndag, det er for mye folk da.

Vi får nok bare drøye det til de har ferie, og ta en dag den uka. Så har vi noe å glede oss til også!

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:27   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Hatti-Fnatti: Men Finland er ikke i Skandinavia. irker:

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:29   #29
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Hatti-Fnatti: Men Finland er ikke i Skandinavia. irker:

Det har du selvsagt rett i *skjerpe seg*

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:34   #30
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Vi skal til Djurs i sommer!! Minst to dager!!


Fårup er oppskrytt.

Jeg likte meg faktisk bedre på Fårup enn Djurs.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:48   #31
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Eurodisney er jo kjempefint!
Dit skal vi når begge barna går på skolen - best for barn i den aldersgruppen - og like morsomt for tenåringer og voksne.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 22:57   #32
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Siden vi har beveget oss litt nedover i Europa nå så må jeg bare nevne Heide Park i Soltau i Tyskland. Det er en flott park synes jeg. Den er koselig å vandre rundt i og blir derfor ikke så overfylt. Den har også grei variasjon på attraksjonene. For slike som elsker berg og dalbaner er det en super park, men den er også grei for slike som meg som foretrekker roligere ting og egentlig mest av alt setter pris på parker hvor det er koselig å gå rundt.

http://www2.heide-park.de/index.php?...&L=0&tx_ttnews[cat]=16&cHash=dd8864724c

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:36   #33
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

For meg som elsker fart på bakken, men har høyeskrekk er Kongeparken helt fabelaktig.


Kristin, jeg skjønner ikke den høye-skrekken? Du får det vel servert, jeg har aldri sett noen av din art bidra i slåtta? :divergerer:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:47   #34
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Hvis jeg skal bevege meg laaangt utenfor viddene, så må jeg bare nevne min absolutte favorittpark: Six Flags Magic Mountain i USA. Heeeeeelt fantastisk hvis man elsker berg og dal baner. Jeg og mannen var der uten barn, og vi kjørte de største karusellene i 9 timer. Elsket det!
De hadde den gang 8 av verdens 10 største berg og dalbaner. Det er endret på nå har jeg hørt. Men fremdeles virkelig verd turen over dammen. Ikke noe for små barn dog.

Av parker med litt mindre avstand fra heimen, liker jeg:

Kongeparken (Lokalt og lett tilgjengelig. Veldig hyggelig, rolig og kjekt for alle aldre. Medbrakt grillmat er obligatorisk.

Dyreparken - Trenger 2 dager for å virkelig få glede av alt. Kjempestas for hele familien og mengder med aktivitetstilbud og flotte dyreopplevelser.

Tusenfryd - Kjempekjekt hvis man har litt større barn med seg.

Legoland - Esket parken, og ble positivt overrasket at den også hadde mye å tilby en 1 1/2 åring. Trengte nok 2 dager, hadde bare 1. 1-åringen var i ekstase hele dagen.

Fårup sommerland - Oppskrytt. Men koselig dog.

Tivoli i København - Fantastisk når man er på kjæresteweekend i køben.

Tivoli i Ålborg - Storesøster elsker parken. Hun har vært der oftere enn meg, så jeg husker den ikke.

Åblorg Zoo - Utrolig koselig sted!!!!! HEr koste vi oss, hel familen!

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:50   #35
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Vi var i Djurs Sommerland i fjor. Det var suverent for små barn ihvertfall. Vi skulle bare være der en dag, men vi måtte tilbake andre dagen også. Så jeg anbefaler å kjøpe et todagerkort.
Tivoli i Køben elsker jeg bare simpelthen. Men det er mest fordi jeg synes det er så romantisk.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-08, 23:56   #36
Alexy
Lykkelig nygift.
 
Alexy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.952
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Vi har vel kun vært på Tusenfryd og i Dyreparken. Og Dyreparken var helt fantastisk! Vi var der 3 hele dager, og koste oss masse. Skal tilbake neste år, når lillesøster blir 3 år. Før den tid, synes jeg hun blir for liten til mange av aktivitetene. Storbroren vil sikkert synes det er stas at hun kan være med han på flere ting.

__________________
Alexy.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 00:03   #37
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Djurs sommarland i Danmark.
Legoland er bare alt for fullt.

Signerer.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 00:07   #38
Perfelo
Nybegynner
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 9
Perfelo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Legoland er jo bare best da. Finnes jo noen alternativ her til lands også. Koste oss godt i Trollparken (som kanskje ikke så mange vet om) http://www.nordnorgesguiden.no/firma/senjatrollet.htm

Liseberg er også en klassiker.

Perfelo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 00:12   #39
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Her står Bø Sommerland øverst på listen, så kommer vel dyreparken i Kristiansand, Hunderfossen familiepark og til slutt Tusenfryd. Har bare vært på Tusenfryd en gang, de andre stedene har vi vært flere ganger.
Har ikke vært i fornøyelseparker i utlandet.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-08, 06:47   #40
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Favoritt fornøyelsepark?

Opprinnelig lagt inn av Shamu, her.

Tusenfryd - Kjempekjekt hvis man har litt større barn med seg.

Eller uten barn.
Vi var forresten der med vesla da hun var 2,5 år gammel og vi hadde det strålende. Er masse å gjøre for de bittesmå, men man bør ha noen til å passe ungene innimellom så man kan kjøre seg ihjel på de store karusellene. Vi var der i fjor også, og vesla er helt BESATT av den parken.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no