Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

Et 22 kroners prinsipp

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-06, 11:59   #21
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Jeg tror jeg skal begrense klementininntaket heretter. :stikker:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-06, 12:16   #22
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.995
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Ja det er farlige greier.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 22:26   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.551
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Jeg ville sendt den igjen, med beskjed skrevet utenpå. i tillegg bør venninnen din klage til kundeservice. Posten har store problemer med omadresseringstjenesten. Det er rett og slett menneskelige feil i den siste manuelle sorteringen som budene gjør før de går ruta si. Det er jo en veldig rutinepreget jobb, og det er nok vanskelig å bryte rutinen, kanskje?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 09:43   #24
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Jeg ville absolutt klaget. Posten er utrolig arrogant. Jeg har kranglet med dem før. Den gangen handlet det om en pakke som ble sendt i retur mens vi var på ferie, og vi betalte for å holde posten til vi kom tilbake. Posten holdt dermed på pakkelappene, men sendte alikevel pakken i retur før vi kom hjem og fikk se pakkelappene. De nektet å ta ansvar, de påsto til og med at pakker ikke var post (!!!) og at de derfor ikke hadde ansvar for at pakken var sendt i retur!

Makan til sprøyt.

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 10:02   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

--------------------------------


Sist redigert av Mei : 25-11-07 kl 00:05.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-07, 10:06   #26
juzzy
Wannabe
 
juzzy sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 126
juzzy har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Typisk posten.

__________________
Prinsessa 2000 Prinsen 2005
juzzy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:12   #27
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

---------------------------------


Sist redigert av Mei : 25-11-07 kl 00:05.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:19   #28
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.995
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Nå er det på tide å kontakte pressen synes jeg. Makan!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:26   #29
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Nå er det på tide å kontakte pressen synes jeg. Makan!

Kanskje det?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:38   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.730
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Det er vel ryddigst å sende klage til posten først før man kontakter pressen. Er det ikke? Eller kanskje samtidig?

Jeg synes i hvert fall man skal klage til riktig organ før man kontakter pressen. Hør hva kundeservice har å tilby av forklaring først.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:42   #31
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

----------------------------


Sist redigert av Mei : 25-11-07 kl 00:06.
Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:48   #32
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.730
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jobber du i posten?
Venninna mi har allerede klaget til kundeservice. Hvor mange klager skal til?

Nei jeg jobber ikke i posten og det er jeg veldig glad for.
Jeg synes bare det er viktig generelt å klage til rette vedkommende før man kontakter media.

Siden dere har klaget og ikke fått noe godt svar så kan dere jo kontakte media.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 17:49   #33
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Eller kanskje jeg bare skal fortsette slik som nå og håpe den når henne til neste jul?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 18:12   #34
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.551
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Et 22 kroners prinsipp

Siden venninnen allerede har klaget så syns jeg det er helt greit å kontakte pressen. Jeg har stor forståelse for at dette er et vanskelig produkt å få ti kvalitet på, men de tar seg betalt og skal levere! Hun bør også kreve pengene tilbake, forresten.

Jeg tror forresten det kan være en ide for venninnen din å ta kontakt direkte med omdelingskontoret sitt, eller hva det heter. Altså utgangspunktet for der de bærer ut hennes post. Det er der feilen skjer.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no