Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 14:28   #21
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Unger og hunder skal selvsagt ikke være innelåst i varme biler.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:00   #22
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Dumskapen kjenner tydeligvis ingen grenser.

Selv har vi en hundevalp som får skygge, blir badet for å kjøle seg ned og på det varmeste har fått vifte foran plassen sin her hjemme. På tur er det vann, pauser og alltid noen sammen med ham om noen skal handle. De tar ham som regel ut på en liten luftetur.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:55   #23
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Jeg ble så eitrande forbanna da jeg leste den artikkelen! Har selv hatt hund, og de har det mye bedre hjemme hvor de kan drikke, sove, leke, spise som de selv vil, enn innestengt i en varm bil. Hadde jeg vært der hadde eieren fått seg en rett høyre på tygga, uansett hvor sjokka han var!!!!!!!

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:59   #24
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Det er bare helt grusomt.....

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 16:19   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Er veldig nysgjerrig på hva strafferammen for å drepe dyr på denne måten er? Blir man i realiteten straffet for det?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 16:28   #26
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.045
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Dette er dessverre ikke første gangen oen ikke bruker hue, og er nok heller ikke den siste man får lese om.
Skulle ønske folk var flinkere til å faktisk knuse vinduer når man ser noe slikt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 16:31   #27
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Hvis bikkjene ligger i bur og ikke gjør så er det nok ikke så enkelt å legge merke det.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 18:17   #28
nikki
Bør lage seg en tittel selv
 
nikki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
Innlegg: 1.407
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Så bare overskriften,orket rett og slett ikke lese hele artikkelen

Dyremishandling er rett og slett noe av det verste jeg vet,og viss jeg leser om det tenker jeg ikke på annet.Blir så sint,frustrert og lei meg av sånne onskapsfulle mennesker,hvorfor skal de på død og liv ha dyr om ikke de bryr seg

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 20:16   #29
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.510
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Det er så godt å se at noen er opptatt av å ta ansvar og ikke bare skyve det fra seg. Honnør til Ikea for å få fortgang i å trykke opp plakater.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/10/508490.html

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 22:41   #30
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg kjenner at jeg kunne ha blitt alvorlig straffet pga min reaksjon på dette!

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det er så godt å se at noen er opptatt av å ta ansvar og ikke bare skyve det fra seg. Honnør til Ikea for å få fortgang i å trykke opp plakater.

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/08/10/508490.html

Flott initiativ av Ikea og dyrebeskyttelsen.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no