Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi trenger nye håndløpere til trappa

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-13, 23:15   #21
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi trenger nye håndløpere til trappa

Smihuset skriver de en stykkpris på 737,50 kr, men det står ikke om det er pr stk eller pr meter. Det står heller ikke mål, men at de lages på mål. Men da har du hvertfall en pitteliten pekepinn på hvor prisen ligger.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 23:18   #22
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi trenger nye håndløpere til trappa

Opprinnelig lagt inn av Nyx, her.

Klarer ikke å se noen priser på de sidene, du må kanskje bare sende mail og be om pris?

Men her kan du legge inn mål og få opp pris. De hadde også en online chat-tjeneste som var pålogget nå, så jeg, så det var bare å stille spørsmål!

Det der var jo nesten litt for godt for å være sant. Trivelig fyr. Men de har kun til utendørs bruk. Fikk med meg noen tips på veien - jeg skal ikke ha syrefast, men vanlig blankt stål, kvalitet 305 faktisk. Lagervare hos q-railing, kan skaffes hos alle glassmestere.

Nå ble jeg jo faktisk en hel del klokere!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-13, 23:37   #23
Nyx
Kan tituleres
 
Nyx sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Innlegg: 1.597
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vi trenger nye håndløpere til trappa

Jeg skal bare legge inn en link til, så skal jeg slutte å spamme tråden din.
Her, hos q-railing, så jeg at de også hadde ganske mange alternativer til festene, sånn at du har litt å velge mellom! Lite priser der også, da.

__________________
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫
Nyx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-13, 16:19   #24
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi trenger nye håndløpere til trappa

Hva var det jeg sa, strålende service! Registrerte seg til og med her for å spesifisere ytterligere!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-13, 10:11   #25
Likh
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2013
Innlegg: 1
Likh har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vi trenger nye håndløpere til trappa

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg trenger 5 stykker i lengden rundt 180/190 cm. Er det noen av dere supergooglere som klarer å finne en ferdigløsning?

Hei,
Du har kanskje funnet løsning på dette, hvis ikke så har rekkverkbutikken.no slike håndløpere.
Der får man pris rett på skjermen.

Likh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no