Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Se resultatene: Bruker dere enkeltdyner eller dobbeldyne?
Hver sin enkeltdyne 128 73,99%
Felles dobbeldyne 42 24,28%
Hver sin dobbeldyne 2 1,16%
Deler en enkeltdyne 1 0,58%
Bruker ikke dyne 0 0%
Deltakere: 173. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-06-07, 21:47   #21
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Kvar si enkeltdyne. Er rimelig egoistisk når eg sover

Dessutan sveittar eg litervis til tider, og trur neppe mannen er særlig gira på å delta i denne badinga

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 21:48   #22
Myggstukket
sjelden
 
Myggstukket sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.303
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har en dobbeldyne som vi deler, samt at vi har en enkeldyne. Mannen får fnatt hvis han ikke har enkeldynen mellom beina.

__________________
What goes around, comes around.
Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 22:03   #23
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.196
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har hver vår enkeltdyne. Noe annet hadde vært katastrofe for ekteskapet! Og vi har 180*210-seng. Og det blir trangt hvis vi får besøk av et av barna...

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:03   #24
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Enkeltdyne. Mannen og jeg har ikke felles temperaturpreferanser.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:05   #25
Fara
Tenker fortsatt dobbelt
 
Fara sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Innlegg: 2.463
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har dobbeltdyne og er utstyrt med det hjemme og hos mamma og pappa når vi er der. Noe annet er utenkelig og vi har brukt det siden vi begynte sammen. Enkeltdyner syns jeg er ensomme. Dobbeltdyna er 200x220 og passer perfekt i senga på 180x200.

__________________
Fara, Pottifar 03, Marihøna06 og Tuppen og Lillemor 11
Fara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:07   #26
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.819
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har dobbeltdyne!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:08   #27
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Enkeltdyne.
Og jeg må ha den mellom beina.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:11   #28
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.097
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg får spader av dobbeltdyne, det er helt umulig å sove med en slik en. Jeg vil ha min egen plass i sengen, min egen dyne, og min egen pute. Ja, aller helst vil jeg ha min egen seng.

Benzo er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:11   #29
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Enkeltdyner. Ikke aktuelt med dobbeltdyne her heller.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:44   #30
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har to enkle men lange (220) dyner. Jeg må ha litt "albue-rom" når jeg sover, og kunne ikke tenke meg å dele dyne med mannen (selv om jeg er fryktelig glad i ham).

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:45   #31
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Enkeltdyne.Kunne aldri i verden tenkt meg dobbeltdyne
Elsker å pakke dynen godt rundt meg

Inemor har dobbeltdyne og for noe herk med det svære dynetrekket

Vi har 220 dun vinterdyner og 200 dun sommerdyner

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-06-07, 23:47   #32
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hver sin enkelt dyne.
På vinteren ekstra lange og tykke.
Turbo har bare vanlig voksen størrelse på begge dynene.

Mann er en varmeovn så om vi skulle ha delt en dobbeldyne så hadde jeg død

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 00:21   #33
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Vi har en dobbeldyne som vi deler, samt at vi har en enkeldyne. Mannen får fnatt hvis han ikke har enkeldynen mellom beina.

Ahh.. enda en som liker ting og tang mellom beina. Jeg er helt avhengig.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 00:31   #34
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Hver sin enkeldyne.

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 00:39   #35
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.876
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Dobbeltdyne er ikke aktuelt på en flekk. Jeg er skikkelig ego når jeg skal sove. Dyna snus og stikkes mellom beina, og sjøl roterer jeg friskt natta igjennom.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 08:00   #36
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.699
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Vi har enkeltdyner. Jeg er for varm til å ligge under samme dyne med noen. Søstra mi har forøvrig sydd sammen to vanlige dyner (noe som medfører at hun må si sammen sengetrekk selv) og den er behagelig.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 08:41   #37
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Vi har 220 dun vinterdyner og 200 dun sommerdyner

Oi. Det var mange.

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ahh.. enda en som liker ting og tang mellom beina. Jeg er helt avhengig.

:juvenil knising:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 08:46   #38
Botero
Viva la vida
 
Botero sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 732
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi har dobbeldyne og kan ikke tenke oss noe annet. Hver gang vi er borte på besøk og blir plassert under hver vår enkeltdyne føler vi oss skikkelig ensomme.

same here!

We got two dyner from the in-laws, and I sayd NO WAY! They laugth at me and told me that two dyner was much better. 7 years later and we are still sleeping under the same dyne!

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 09:11   #39
Mira
Bør lage seg en tittel selv
 
Mira sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.698
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

Jeg har dobbeldyne.
Krysser av på hver sin dobbeldyne jeg, selv om det bare er meg

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-07, 10:52   #40
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.295
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Enkeltdyner eller dobbeldyne?

To enkle. Jeg deler stort sett dyne med veslefrøkna, da. Men nå på sommeren får jeg ha den aldeles alene, siden hun foretrekker å sove helt uten.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no