Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-22, 10:17   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.683
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Trenger kanskje ikke så mye smykker hvis du har en BALL-t-skjorte? Men store øreringer er bra. Mange armbånd også ja, eller skinnsnorer.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-22, 10:31   #22
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Trenger kanskje ikke så mye smykker hvis du har en BALL-t-skjorte? Men store øreringer er bra. Mange armbånd også ja, eller skinnsnorer.

Takk! Skinnsnorer har jeg faktisk! Jeg er ikke så glad i smykker, så bare noen store øreringer og skinnarmbånd holder i massevis.
Jeg skal til frisøren den dagen, så lurte litt på å få litt rosa shimmer i håret, kanskje. Får se.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-03-22, 11:02   #23
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.232
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Jeg liker å se fin ut, hvis det skal være fest. Har aldri fått til sånn "tøyse-stygg på fest" - jeg er sikkert for selvhøytidelig.

Så jeg hadde gått for det glamorøse 80-tallet. Masse kult kommer jo tilbake nå. Skulderputer er for eksempel kjempehot igjen!






Eller filmbasert, som Flashdance?


Working girl?


Eller Madonna!!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-22, 12:52   #24
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.773
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Jeg har en ekte sånn Flashdance-genser. Rød, kort og oversized med avklipt krage, og så står det Flashdance på den. Helt ekte vare fra 1983. Hvis du bor i nærheten, kan du låne, men noe sier meg at du ikke gjør det?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-22, 21:00   #25
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Takk, dere. Den toppen som Diana har på seg, den så jeg en liknende til på nettbutikken Frøken Pedersen nå nettopp. Kliss lik, men med hjerter istedetfor.

https://www.frokenpedersen.no/produc...p-heart-to-get

Takk, Divine - jeg bor nok et stykke unna, men tusen takk for tilbudet!
Og nå har jeg antrekket klart.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 06:46   #26
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Takk, dere. Den toppen som Diana har på seg, den så jeg en liknende til på nettbutikken Frøken Pedersen nå nettopp.

Ja, det er jo mye klær med puffermer for tiden, men ikke skulderputer, da.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 07:10   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.683
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Joda, jeg ser en hel del skulderputer i butikkene nå også.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 18:29   #28
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.379
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Joda, jeg ser en hel del skulderputer i butikkene nå også.

Hvor?!

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 18:54   #29
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.232
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Jeg kjøpte en topp med skulderputer i fjor - elsker den! Veldig fint for oss med champagnefasong!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 20:40   #30
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva er ditt hotteste tips for klær ol. på 80-tallsfest?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg kjøpte en topp med skulderputer i fjor - elsker den! Veldig fint for oss med champagnefasong!

For et herlig ord!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no