Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-14, 12:19   #21
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Er det ikke til meg, så er det ikke så interessant.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:22   #22
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.800
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Dette har jeg oppriktig talt aldri tenkt over. Nå er jeg svært sjelden i selskaper med gavebord, da. Jeg titter sikkert litt, men er ikke så overvettes opptatt av andres gaver, tenker jeg. Hvis ikke de har fått en kul gadget!

Jeg er der, jeg, også. Dessuten har jeg gått litt bort fra å se på gaver, siden jeg har vært i mange selskaper i England, og der åpnes ikke gavene før i ettertid, når mottakeren(e) kan åpne dem i ro og mak.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:26   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.910
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Jeg synes det kan være ganske moro å titte på gavebord. Hyggelige og morsomme folk får som regel hyggelige og morsomme gaver også, og heldigvis er det jo oftest slike jeg er i selskap hos.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:37   #24
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.559
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Men bruke det stå i kortet at det er gitt 12 kuverter, 3 lysestaker i sett osv? Har eg aldri sett trur eg...

De som pakker opp noterer i kortet hva gaven er, så vet man. Er man riktig proff har man ordnet seg med små klistrelapper der man skriver på tall/gavens nummer i listen og klistrer på hver ting samt kortet.

Jepp, har vært gavebordansvarlig et par ganger.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:43   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.002
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Opprinnelig lagt inn av Daisy, her.

Jeg ser litt på gavene, og utenpå kort jeg synes er fine. Jeg leser vel ikke kortene tror jeg, jeg anser de som litt privat mellom giver og mottaker? Men det er ikke noe jeg bevisst unngår. Penger har jeg aldri sett på gavebord.
Og gavebok hadde jeg ikke sett i nei.

Dette.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 12:44   #26
Nina
pretty ballerina
 
Nina sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.792
Nina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelenNina er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

For egen del så ser jeg på gaver og kanskje på kort, hvertfall hvis det gjelder nær familie.
Det er hvertfall sikkert at for noen er gavebordet viktigere enn for andre. Jeg fikk regelrett kjeft av min filletante i bryllupet mitt, da hun syntes gaven fra henne hadde fått en altfor lite fremtredende plass.
(Kjenner henne godt, så det gikk inn det ene øret og ut det andre. Jeg satte jeg gaven helt foran så ble hun fornøyd og jeg slapp mere gnål)

__________________

Nina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:00   #27
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg ser på gaver og kikker på kort. Det synes jeg er koselig.

Jeg ser ikke på penger og bruker ikke tid på å se hvem som har gitt hvilke pengebeløp. Det er uinteressant.



I siste konfirmasjon jeg var i, så var det ei bok det var blitt notert ned navn og sum, sånn at de hadde kontroll på det. Gaver også. Men jeg orket ikke bla gjennom den, for å si det sånn. Men så på det lille som var av gaver, rimelig kjapt. I bryllup tar jeg som regel en runde og titter på gavebordet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:01   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Jeg gjør som Guava - jeg ser på gaver og på kort, men jeg teller ikke pengene folk har fått. Jeg syns det er hyggelig å se hva som er gitt av andre.

Og så må jeg humre litt over hvordan et slikt gavebord, hvor gavene er utstilt, kan føre til interessante situasjoner, for jeg var en gang i et bryllup, og jeg ga brudeparet seks vinglass, glass som jeg sjøl syntes var stilige.

En venninne av meg hadde tydeligvis ikke lest kortet som fulgte med (takk og lov) for etter å ha studert gavebordet, tok hun meg til side og hvisket: "har du sett de gyselige vinglassene!? Hvem i all verden liker slikt!?"

Jeg bare smilte og sa "akk ja, hver sin smak," og gadd ikke fortelle at jeg visste særs godt hvem det var som hadde gitt de glassene.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:02   #29
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.229
Blogginnlegg: 674
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Jeg ser ellers folk sier at det er interessant "dersom det er en nær slektning eller venn" - jeg har vel knapt noen gang vært i et selskap av gavebord-typen som ikke har vært for nære slektninger eller venner, og da synes jeg det er hyggelig både å se hva de får og å se hva andre gjester (som jo da også ofte er slektninger og/eller venner) skriver i kortene. Hadde jeg vært i et bryllup eller annet selskap hos mer perifere, hadde jeg neppe detaljstudert noe, men å ta en kikk på gavene synes jeg kan være morsomt uansett.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:16   #30
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.765
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Det hender jeg kaster et blikk på gavebordet, og er det noe der som fanger interessen kan jeg godt studere det nærmere. Jeg leser aldri kort eller ser på lister.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:28   #31
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Jeg sveiper med blikket over gavebordet, og har nok aldri lest et kort.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:30   #32
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.906
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Det er i grunnen veldig sjelden, eller aldri(?), jeg har sett penger ligge frem på gavebord. Kort uten gave til stedet er ofte hintet da, men mengden penger noen har fått kan jeg ikke erindre å ha sett eller visst noe om.

Jeg er vant til å se at pengene er tatt trygt til side og summen er skrevet på kortet (men nei, jeg bryr meg ikke om de beløpene). Ofte kikker jeg litt løselig på gavebordet, men ikke alltid.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:40   #33
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.002
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Summen skrevet på kortet? Jøss. Jeg har tydeligvis ikke vært mange selskaper.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:47   #34
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.630
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Pleier gaveboken å ligge framme, altså? I bryllupet mitt nummererte og noterte søster alle gavene, men hun tok vare på boka selv til vi fikk den.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 13:58   #35
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.056
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Jeg bryr meg lite om andres gavebord. Jeg husker jeg så på gavene (men leste ingen kort) i min yngste nevøs dåp, men i min svogers bryllup i sommer kikket jeg ikke på gavebordet i det hele tatt annet enn for å registrere at vår gave var der. Jeg har sett penger på gavebord, men da var det noen som hadde brukt pengesedlene til å lage et kunstverk.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 14:01   #36
Pegasus
Bør lage seg en tittel selv
 
Pegasus sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 3.443
Pegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt liktPegasus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Ser bare på gavene som står framme.

Pegasus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 14:12   #37
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 15.056
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Pengetre? Det var jo kult da jeg endelig fikk se et.


Ikke akkurat et tre tror jeg, men må innrømme at jeg ikke husker så godt. Uansett så var min eneste tanke hvordan brudeparet skulle få det med seg på bryllupsreise dagen etter (pengekunstverket var laget i valutaen til det landet de skulle reise til, så ikke noe de kunne spare til en annen gang).

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 14:13   #38
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.559
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Haha, da fikk de noe å gjøre på natta da.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 14:14   #39
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jeg ser på gaver og kikker på kort. Det synes jeg er koselig.

Jeg ser ikke på penger og bruker ikke tid på å se hvem som har gitt hvilke pengebeløp. Det er uinteressant.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-14, 17:01   #40
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.914
Blogginnlegg: 348
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Andres gavebord: Leser du kort eller ser i gavelister eller gavebøker?

Jeg ser på gavene og leser ikke krotene - og er det virkelig vanlig at man lar gavebok/notat om hva man har fått av hvem, ligge fremme? Det har jeg aldri opplevd.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no