Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 20:22   #21
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Jeg kan bare ikke skjønne at det skal være ett problem å få de inn i samme klasse igjen! Siden det er 22/23 elever i hver av klassene.

Ellers så er jeg mye mer bekymret for om jeg må levere fra meg noe "hjemmeskoleplan" for de to dagene? Noen som vet? Vi er vel ikke de eneste som har gått over 10 dagers regelen??

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:30   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.908
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Vi er vel ikke de eneste som har gått over 10 dagers regelen??

Det er faktisk ikke så ofte det skjer lenger.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:32   #23
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Jeg kan bare ikke skjønne at det skal være ett problem å få de inn i samme klasse igjen! Siden det er 22/23 elever i hver av klassene.

Ellers så er jeg mye mer bekymret for om jeg må levere fra meg noe "hjemmeskoleplan" for de to dagene? Noen som vet? Vi er vel ikke de eneste som har gått over 10 dagers regelen??

Det er klart det ikke er noe problem når det er kapasitet. Og nei, for de to dagene har skolen ikke noe ansvar for ungene dine, så for de trenger du ikke levere noe som helst. Det er du/dere som er ansvarlige lærere for barna når de ikke går på offentlig skole.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:32   #24
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Hva da med min sønn som har vært borte fjorten dager på grunn av sykdom.... Eller han som var borte i nesten tre år på grunn av psykiske vansker???

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:33   #25
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Skulle likt å se den kommunen/skolen som satte inn nye elever i klassen når de visste at de opprinnelige elevene kommer tilbake om to dager.(Hvis det hadde vært fullt fra før og ventelister.)

Jeg hadde ikke tatt sjansen på akkurat det hvis skolen var full og det var ventelister. Du vet aldri når noen finner ut at de vil statuere et eksempel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:34   #26
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Hva da med min sønn som har vært borte fjorten dager på grunn av sykdom.... Eller han som var borte i nesten tre år på grunn av psykiske vansker???

Man blir ikke sparket ut av skolen for å være syk. Hva man gjør med folk som er borte i tre år, vet jeg ikke, men det er i alle fall ikke den samme loven som brukes.

Å ta ungene ut av skolen er noe man gjør frivillig; ikke noe man tvinges til av skolen. Det er en stor forskjell.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:35   #27
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.908
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Hva da med min sønn som har vært borte fjorten dager på grunn av sykdom.... Eller han som var borte i nesten tre år på grunn av psykiske vansker???

Denne regelen er jo laget for å beskytte barn mot at de blir tatt med til hjemlandet til foreldrene og blir borte store deler av året. Det var mye av det tidligere. Hvis man har barn som er syke på en eller annen måte og ikke får gått på skole så har man krav på hjemmeundervisning eller annen tilpasning.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 20:35   #28
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.172
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Hva da med min sønn som har vært borte fjorten dager på grunn av sykdom.... Eller han som var borte i nesten tre år på grunn av psykiske vansker???

Det blir selvsagt noe annet. Akkurat som at du som arbeidstaker har et visst antall feriedager i året, og blir du uten videre borte mer enn det, kan du miste jobben - men sykedager har du rett på dersom du faktisk er syk.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:10   #29
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Allikevel, at man skal være nødt til å skrive barna ut fra skolen hvis de blir borte i mer en 10 dager. Men det er kanskje nødvendig for å unngå som dere sier at noen tar med seg barna ut av skolen og ut av landet for lange perioder. Syns kanskje det burde vært mulig å bruke skjønn i sånne tilfeller uansett.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:13   #30
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Jeg stemmer for skjønn jeg og.

I snitt har de 1 sykedag hver i året siden de begynte på skolen. Eldste har vært spurt fri en gang i 2 dager, det samme har mellomste. Ellers intet fravær, så jeg mener at disse to dagene burde kunne innvilges kjapt og greit.

Får ringe skolen i morgen og høre hva neste trekk blir. De svarer jo søren meg aldri på mail!

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:17   #31
Perhonen
Pessimistisk Optimist.
 
Perhonen sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.230
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Jeg har også forsøkt å sende mail til yngstemanns kontaktlærer, men får aldri svar så jeg ser ikke vitsen med det lenger. Derimot får jeg jevnlig mail fra noen andre på skolen. Fredagsmail med info om siste ukes begivenheter. Så noen kan det. Hadde vært greit om skoler hadde gode rutiner på det der.

Håper det ordner seg til det beste for dere. Tenk for en lærerik tur. Uansett kos dere masse.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:18   #32
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.793
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Når loven ikke tillater skjønn, kan jo ikke skolen utvise det heller. Kontaktlærer har mulighet til å innvilge 1 dag fri, rektor har mulighet til å innvilge 10 dager fri. Enkelt og greit. Men selvsagt får du tilbake skoleplassen når du kommer tilbake, så lenge det ikke er venteliste. Om det er venteliste, hadde jeg ikke turt. Foreldrene til de som står på venteliste kan få nyss om at noen barn er skrevet ut, og da hjelper det ikke uansett hva skolen måtte mene.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:20   #33
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Men jeg hadde vel visst det om det var ventliste vel??

*begynner å bli bekymret*

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:26   #34
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av Perhonen, her.

Allikevel, at man skal være nødt til å skrive barna ut fra skolen hvis de blir borte i mer en 10 dager. Men det er kanskje nødvendig for å unngå som dere sier at noen tar med seg barna ut av skolen og ut av landet for lange perioder. Syns kanskje det burde vært mulig å bruke skjønn i sånne tilfeller uansett.

Tror de enkelte kontaktlærerne og rektorene er veldig glade for at de slipper å vurdere hvert tilfelle for seg. Det hadde helt sikkert ført til konflikter med foreldre når en elev får innvilget lenger fri enn en annen.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:39   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.935
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Men jeg hadde vel visst det om det var ventliste vel??

Nei, det tror jeg da ikke. Hvordan mener du det skulle bli gjort?

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:43   #36
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.793
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Jeg regner ikke med at det er venteliste hvis klassene ikke er fulle. Som regel er det da plass til 28 i klassen. Det er sikkert bare å ringe og spørre!

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:49   #37
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.794
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Hyacinth: Jeg ville vel visst det tenker jeg. For når elever kommer flyttende til området nå har det ikke vært snakk om at de ikke har fått plass. De har jo kommet inn i klassen med en gang de har flyttet. Hadde det vært venteliste hadde vel klassene vært fylt mer opp og. Det er vel plass til mer enn 22 / 23 elever i en klasse mener jeg å ha hørt.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:35   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.935
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Antakelig har du rett. Men jeg tror ikke automatisk at antall elever i hver klasse er avgjørende. Det er lenge siden man sluttet med delingstall.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:39   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Antakelig har du rett. Men jeg tror ikke automatisk at antall elever i hver klasse er avgjørende. Det er lenge siden man sluttet med delingstall.

Hos oss oppstår gruppe nr 3 hvis trinnet får mer enn 45 elever.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 22:41   #40
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.793
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Søkte barna fri fra skolen, men jeg skjønner ikke helt svaret ...

Hørtes luksuriøst ut, Katta. Hos oss er det ikke klasserom til å ha mer enn 2 klasser på trinnet, men rektor sier stopp når det når 30 elever¨i en klasse.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no