Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Må man bestille seter til flyreisen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-07-10, 18:45   #21
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Vi har aldri betalt for seter, men har alltid fått sitte samlet.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:47   #22
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På Norwegian så er det lurt hvis man reiser med små barn ettersom man ikke er garantert å få sitte sammen hvis man ikke har forhåndsbestilt plasser.

Tar de seg av ungen, da eller?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:55   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Jeg har sluttet å reise med Norwegian med barn etter at de innførte det tullet med setebooking. Og bagasjebetaling. De er søren stort sett ikke særlig mye billigere enn SAS likevel. Så de får i hvert fall ikke mine penger, hverken for billetter eller det andre fjaset.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 18:58   #24
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jeg har sluttet å reise med Norwegian med barn etter at de innførte det tullet med setebooking. Og bagasjebetaling. De er søren stort sett ikke særlig mye billigere enn SAS likevel. Så de får i hvert fall ikke mine penger, hverken for billetter eller det andre fjaset.

Men Norwegian tar i det minste ikke betalt for setebookingen da. Og da er det vel ikke så stort problem? Charter er irriterende med at man må betale for setebestillingen.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 19:07   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Jo? Du må betale 30-40 spenn pr sete pr vei, og for en familie på 4 (sammen med bagasje) utgjør det fort forskjellen på SAS og Norwegian.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 19:10   #26
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Enda verre; 50,- innen Norge, 60,- til storbyer og 80,- til Sør-Europa. Hvorfor skal det være dyrere? Jo, fordi der er det flere som reiser med barn. Det er ren utnyttelse av markedsmakt. Da er det godt å kunne utøve sin forbrukermakt. Heia SAS!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 19:13   #27
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Me reiste med Ving og fekk sitte saman. Svigers bestilte tur etter oss, og me ringde og ba dei registrere alle seks som eitt reisefølge, samt forespørsel om å få sitte saman. Det gjekk fint, og heilt utan ekstra kostnad.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:31   #28
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Jo? Du må betale 30-40 spenn pr sete pr vei, og for en familie på 4 (sammen med bagasje) utgjør det fort forskjellen på SAS og Norwegian.

Åh ja, jeg har ikke lagt merke til at det er frivillig en gang jeg, har bare sett at beløpet tikker litt oppover.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-07-10, 20:52   #29
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Vi har aldri betalt for seter, men har alltid fått sitte samlet.

Samme her.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 10:30   #30
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Men altså, er det ikke sånn med Norwegian at man må betale ekstra hvis man vil reservere et sete i god tid, mens man kan velge mellom det som er ledig når man sjekker inn? Sånn var det sist jeg reiste. Jeg sjekker alltid inn tidlig fra pc hjemme, og da får jeg stort sett sitte nesten der jeg vil.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 13:49   #31
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Vi har ikke booket seter før og allid fått sittet sammen. I år har vi gjort det. Litt ymse årsaker til det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 14:16   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.254
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Men altså, er det ikke sånn med Norwegian at man må betale ekstra hvis man vil reservere et sete i god tid, mens man kan velge mellom det som er ledig når man sjekker inn? Sånn var det sist jeg reiste. Jeg sjekker alltid inn tidlig fra pc hjemme, og da får jeg stort sett sitte nesten der jeg vil.

Men jo flere som velger å forhåndsreservere, jo vanskeligere vil det være å få sammen hvis man ikke gjør det. Det er en spiraleffekt.

Jeg synes det er helt OK å betale ekstra for å få f.eks. ekstra komfort som benplass, men jeg synes jo ikke noen som er fysisk avhengig av det skal måtte betale. På samme måte mener jeg det burde være gratis når man må sitte sammen med noen, f.eks. barn under 10 eller lignende.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-10, 20:22   #33
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.242
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Men jo flere som velger å forhåndsreservere, jo vanskeligere vil det være å få sammen hvis man ikke gjør det. Det er en spiraleffekt.

Jeg synes det er helt OK å betale ekstra for å få f.eks. ekstra komfort som benplass, men jeg synes jo ikke noen som er fysisk avhengig av det skal måtte betale. På samme måte mener jeg det burde være gratis når man må sitte sammen med noen, f.eks. barn under 10 eller lignende.

Enig i dette. Egentlig synes jeg de kunne koste på seg å legge inn en forutsetning om at billetter bestilt samtidig av samme person plasseres sammen per default. Barn eller ikke.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-10, 00:00   #34
Muffe
Nybegynner
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 26
Muffe er litt kul
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Filippa, her.

Vi fløy med Malaysian Airways fra Kuala Lumpur i fjor (rutefly, altså). Sjekket inn tre timer før avgang, og fikk beskjed om at det dessverre ikke var flere plasser ledige ved siden av hverandre. Fireåringen måtte nok sitte alene. På en 12 timers flight. Etter mye mas og lirking og overtalelse fra flyvertinnens side, ordnet det seg helddigvis. Men jeg kan ikke fatte at det ikke er standard i bookingsystemet deres at småbarn må sitte ved siden av en foresatt/voksen i reisefølget!

Å fy flate... da har man havna på særdeles feil hylle altså når man klarer å prestere å ha slike holdninger! En 4 åring sitte alene.... særlig! Godt det ordna seg, men fy så forbanna jeg hadde blitt...

Her til lands er de nok litt mer fleksible, folk pleier å være ganske snille dersom de spør over "anlegget" om noen kan flytte seg også.

Jeg bestilte flyseter til oss helt fremst i år, greit å ha god benplass. Litt kjipt at armlene ikke kan tas opp, men det overlever vi

Muffe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 16:48   #35
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.490
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Muffe, her.

Å fy flate... da har man havna på særdeles feil hylle altså når man klarer å prestere å ha slike holdninger! En 4 åring sitte alene.... særlig! Godt det ordna seg, men fy så forbanna jeg hadde blitt...

Her til lands er de nok litt mer fleksible, folk pleier å være ganske snille dersom de spør over "anlegget" om noen kan flytte seg også.

Jeg bestilte flyseter til oss helt fremst i år, greit å ha god benplass. Litt kjipt at armlene ikke kan tas opp, men det overlever vi

Naar man flyr rutefly, er det rimelig vanlig at det bookes plasser automatisk fra reisebyraaenes side. Siden mange reiser to og to sammen, er det en del saanne enkeltseter ledige til slutt fordi radene oftest er treseters (ogsaa 5 seter i midten paa lange strekninger). Er setene reservert, er de reservert, og man kan ikke forvente at de fikser dette. Da faar man passe paa aa reservere seter selv, ogsaa. Jeg skjönner problemet med en fireaaring alene, men hvis man selv har booket seter sammen for en saa lang flight, synes jeg ikke at noen kan forlange at man flytter seg bare fordi andre ikke har gjort det.

Konklusjon: Er det dödsviktig at man faar sitte sammen, forhaandsreserverer man.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 17:20   #36
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

På Norwegian så er det lurt hvis man reiser med små barn ettersom man ikke er garantert å få sitte sammen hvis man ikke har forhåndsbestilt plasser.

Tuller du? Jeg vil av prinsipp ikke betale ekstra for å bestille plass. Når jeg reiser med et barn (5 år) så forventer jeg at de plasserer oss sammen. Vi får se hvordan det går på onsdag når vi skal ut på tur med Norwegian.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 17:56   #37
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Tuller du? Jeg vil av prinsipp ikke betale ekstra for å bestille plass. Når jeg reiser med et barn (5 år) så forventer jeg at de plasserer oss sammen. Vi får se hvordan det går på onsdag når vi skal ut på tur med Norwegian.

Lykke til.

Har reist med mann og 2- eller 3-åring hvor vi har blitt plassert på 3 forskjellige plasser i flyet fordelt mellom foran, midten og bak.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-07-10, 19:43   #38
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.490
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Tuller du? Jeg vil av prinsipp ikke betale ekstra for å bestille plass. Når jeg reiser med et barn (5 år) så forventer jeg at de plasserer oss sammen. Vi får se hvordan det går på onsdag når vi skal ut på tur med Norwegian.

De tilbyr en service som gjör det mulig aa bestille plasser mot ekstrabetaling nettopp for saanne som deg, og uten denne kan du ikke forvente noe som helst.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 16:52   #39
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Da søsteren min reiste med Norwegian sist så betalte hun ekstra for å få sitte akkurat der hun ville, men det hjalp lite når det var en mor på flyet som ikke hadde bestilt seter til seg og sitt lille barn. Søsteren min ble sittende med dette barnet og moren hadde fått plass helt bakerst, og etter henvendelse fra flyvertinnen så måtte søsteren min sette seg bakerst så denne moren fikk sitte med barnet sitt. Så det er visst ikke så mye vits i å betale for seter så lenge noen velger å ikke gjøre det og forventer at det skal ordne seg uansett.

Dette hørtes jo spesiellt ut, og hadde jeg vært søsteren din så hadde jeg nok krevd å få pengene tilbake av Norwegian

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-10, 16:53   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Må man bestille seter til flyreisen?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det beste hadde jo vært om man ikke trengte betale noe ekstra, og at man ble plassert sammen med reisefølget sitt automatisk, så langt det lar seg gjøre (og da spesielt om man reiser sammen med barn).

I en ideell verdan ja, men i virkeligheten lar det seg ikke gjøre. Alle vil sitte sammen ville bety at man måtte spesialkonstruere hvert enkelt fly for hver enkelt avgang.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no