Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-13, 19:38   #21
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.161
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Jeg blir helt stresset av tanken på å bruke bare en dag i parker. Vi var der to dager uten stress, og fikk med oss absolutt alt pluss avslapning.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 19:41   #22
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.912
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Det var null stress å være der bare en dag også, vi var der i starten sv juni. Null køer da.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 19:57   #23
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.861
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Vi gidder uansett aldri mer enn en dag i slike parker. Legoland er ikke så stor, en dag er akkurat passe. Vi er der når det åpner, og blir til det stenger. Har gjerne med noe mat selv, billigere og bedre, men barna må ha legochips, altså. Og is.

Drømmedama er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 20:29   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Det er jo litt sånn som det er med alle sånne parker. Med en dag får man fint utbytte, man får prøvd endel, har et maratonopplegg og er som regel fornøyd etterpå. Man rekker gjennom det meste. Med to eller flere dager kan man ta det litt mer med ro og får sett litt mer av det som ikke innebærer køståing.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 20:34   #25
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.679
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Vi gidder uansett aldri mer enn en dag i slike parker. Legoland er ikke så stor, en dag er akkurat passe. Vi er der når det åpner, og blir til det stenger. Har gjerne med noe mat selv, billigere og bedre, men barna må ha legochips, altså. Og is.

Hva slags mat tar dere da med?

Vi skal etter planen to dager der i år, men det kan godt hende det kun blir en. Vi får se hva vi trenger rett og slett.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 20:37   #26
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.762
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Me var berre ein dag i haustferien i fjor. Det var veldig elegant å berre gå rett frå attraksjon til attraksjon, så det var defnitivt meir effektivt enn i høgsesong med køen som følger da. Har eg høyrt frå bekjente som har vore der i høgsesong.

Men det hadde jammen vore kjekt med ein ekstra dag. Det skal seiast. Sjølv om me rakk over alle attraksjonar me ville. Og utanom Lalandia og Legoland så er det ikkje mykje å finne på i Billund i haustferien.

Det var kaldt og surt da me var der, for øvrig.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 20:40   #27
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Vi har aldri stresset i legoland, men synes en dag holder i massevis. Jeg tror to dager hadde blitt kjedelig. Parken er veldig liten.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 21:55   #28
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Vi har aldri stresset i legoland, men synes en dag holder i massevis. Jeg tror to dager hadde blitt kjedelig. Parken er veldig liten.

Vi hadde ukespass. Gikk helt fint det også. Men da brukte vi ikke så mye tid i parken hver dag.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 23:43   #29
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.161
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Når folk sier de får med seg ALT på en dag, er jeg ikke så helt sikker.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 23:46   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 38.010
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Null problem. Særlig i høstferien. Legoland er en nokså liten park.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-13, 23:57   #31
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Jeg elsker Legoland og må ha minst tre dager når vi drar på vårt årlige besøk. 14-åringen har vært der 12 ganger og begynner å bli litt lei, noe jeg ikke skjønner

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 00:32   #32
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Når folk sier de får med seg ALT på en dag, er jeg ikke så helt sikker.

Det er jeg sikker på!
Nei, det vi ikke får med oss forresten er butikker og alle spisesteder, men det er av null interesse uansett så det går fint.
Det eneste nye vi fikk med oss på besøk nummer to var det som var nytt, DVs vi hadde fått med oss alt på år nr 1. Og i år så er det for så vidt bare jeg som har lyst til å dra tilbake, barna og mannen vil heller bare tilbake til Djurs og Fårup! Men vi har tid og mulighet så da får vi se hva det blir til. Men jeg forventer ikke noen nye "oppdagelser" altså, for vi fikk virkelig prøvd alt!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 09:43   #33
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Opprinnelig lagt inn av Tangerine, her.

Når folk sier de får med seg ALT på en dag, er jeg ikke så helt sikker.

Nei vi prøver ikke alle spisesteder og betrakter ikke hver eneste figur.

Vi har vært i Legoland flere ganger og hverken vi voksne eller barna har kjent noe behov for en dag ekstra. Vi har valgt dager med litt dårlig vær og da er det utrolig hva vi rekker.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 13:31   #34
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Vi har aldri stresset i legoland, men synes en dag holder i massevis. Jeg tror to dager hadde blitt kjedelig. Parken er veldig liten.

Nå er det 38 år siden jeg var i Legoland første gang, og fremdeles ser jeg ikke behov for å skulle være der noe mer enn en dag.
Alle koser seg og får gjort og prøvd alt de ønsker i løpet av denne dagen, selv i høysesong.

Men, jeg ser at jeg stiller i dårlig mor-kategorien, ferier behøver ikke fylles med parkbesøk.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 14:08   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Nei vi prøver ikke alle spisesteder og betrakter ikke hver eneste figur.

Vi har vært i Legoland flere ganger og hverken vi voksne eller barna har kjent noe behov for en dag ekstra. Vi har valgt dager med litt dårlig vær og da er det utrolig hva vi rekker.

Jeg tror det er litt annerledes hvis man aldri har vært der før og det er litt kø egentlig. Parken er ikke så stor, men det er litt stress å liksom skulle gjøre parken en gang for alle på en dag. Men det er fullt mulig å få fint utbytte på en dag og ikke føle behov for at man skulle hatt en dag til. Hvis man har to dager får man litt mer ro over det hele. Hvis vi skulle til legoland igjen nå hadde vi ikke prioritert mer enn en dag. Nå har vi vært der, det er ikke like interessant å se seg rundt som første gangen.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 14:10   #36
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.168
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Ifjor var vi der på en dag med mye kø og hadde en syvåring og to treåringer. Da var det litt ulike behov som skulle dekkes. Da kunne vi hatt 1 dag til, men vi fikk med oss det aller meste uansett. Tidligere har jeg alltid følt at 1 dag er mer enn nok.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 17:47   #37
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Jeg tror det blir to dager. Det blir mest sannsynlig den ene gangen vi drar dit, vi skal reise med fly og jeg tror det blir litt mye "rett ned og hjem igjen" for oss, og spesielt for gutta, med bare en dag.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 17:48   #38
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.764
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.


Men, jeg ser at jeg stiller i dårlig mor-kategorien, ferier behøver ikke fylles med parkbesøk.


Dette synes jeg at er en rar uttalelse. ?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 17:59   #39
Trois
Søkende
 
Trois sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.840
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Opprinnelig lagt inn av gullet, her.

Nå er det 38 år siden jeg var i Legoland første gang, og fremdeles ser jeg ikke behov for å skulle være der noe mer enn en dag.
Alle koser seg og får gjort og prøvd alt de ønsker i løpet av denne dagen, selv i høysesong.

Men, jeg ser at jeg stiller i dårlig mor-kategorien, ferier behøver ikke fylles med parkbesøk.

Jeg fyller ferien med det jeg og min familie liker, og så håper jeg andre fyller ferien med det de liker. Enkeltpenkelt

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-13, 18:25   #40
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.245
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan man klare seg med en dag i Legoland?

Badeanlegget på lalandia er nesten like stor stas som legoland for enkelte barn. Sånn btw.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no