Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

"Snowjoggers"

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-12, 19:24   #21
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.906
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Jeg har stor respekt for folk som driter i hva alle andre mener og kler seg som de vil. Liker du snowjoggere, så bruk de og gi f.. i hva alle andre måtte mene. Jeg kunne faktisk tenkt meg et par til turbruk jeg også, men jeg har et par Sorel (som slett ikke er penere eller mer in) som får duge.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 19:27   #22
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Lhi-My, her.

Jeg har stor respekt for folk som driter i hva alle andre mener og kler seg som de vil.

Det har jeg også. Det som fristet meg til å finne fram et assortert utvalg av snowjoggers, var at jeg moret meg litt over begrepet kule snowjoggers. Jeg synes dette er uskyldig moro.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 19:37   #23
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.627
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Det har jeg også. Det som fristet meg til å finne fram et assortert utvalg av snowjoggers, var at jeg moret meg litt over begrepet kule snowjoggers. Jeg synes dette er uskyldig moro.


Vel å more seg over andres definisjon av hva de liker å kle seg i er vel neppe uskyldig moro? Er det ikke regelrett mobbing egentlig? Eller hva tenker du er forskjellen? Oppfordrer du barna dine også til å drite ut andres klessmak for å ha litt moro?

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 19:45   #24
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.299
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Dette er da ikke den eneste tråden hvor folk kommenterer at de synes noe er stygt, eller at det er hinsides mye penger å bruke på en veske eller at den kjolen hadde et mønster som var helt ekstremt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:04   #25
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Oppfordrer du barna dine også til å drite ut andres klessmak for å ha litt moro?

Selvsagt ikke, for et latterlig spørsmål.

Og synes du virkelig jeg driter deg ut ved å komme opp med et par eksempler på "morsomme" joggers? Da er du virkelig så snurt og hårsår at jeg tror jeg gjør best i å liste meg ut av tråden.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:16   #26
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Det tok litt tid før jeg skjønte at Madicken spøkte. :Har sett mange rare, men åpenbart kule sko på FP gjennom årene:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:21   #27
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Det tok litt tid før jeg skjønte at Madicken spøkte. :Har sett mange rare, men åpenbart kule sko på FP gjennom årene:

Og kan hende at mange synes at snow-joggersene jeg fant eksempler på er kule? Da er det jo jeg som sitter igjen med Svarte-Per.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:24   #28
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Vel å more seg over andres definisjon av hva de liker å kle seg i er vel neppe uskyldig moro? Er det ikke regelrett mobbing egentlig? Eller hva tenker du er forskjellen? Oppfordrer du barna dine også til å drite ut andres klessmak for å ha litt moro?

Jeg synes du er nå vel langtåete nå altså. Og å dra inn barneoppdragelse inn i dette er nå veldig overdrevet.

Jeg synes Madicken sitt bildegalleri var morsomt, selv om jeg glatt kunne tenkt meg North Face joggisene.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 20:56   #29
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

Eller hva tenker du er forskjellen?

Siden du spør: Jeg synes det er forskjell på å, på et nettforum for voksne mennesker, finne et par "morsomme" bilder av sko jeg synes er morsomme, og på det å mobbe, drite ut andre og lære barn til å bli tyranner. Jeg håper også at jeg kan bidra til at mine barn vokser opp med lærdommen om slike forskjeller.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:15   #30
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Og kan hende at mange synes at snow-joggersene jeg fant eksempler på er kule? Da er det jo jeg som sitter igjen med Svarte-Per.

Sniller du meg? Jeg prøvde jo faktisk å forsvare deg litt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:23   #31
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Mobbing er det vel først når det pågår over tid.
Ufint var det, det er jeg enig i.

Jeg har også plagg som er i mitt eie kun av praktiske årsaker, og ikke fordi det nødvendigvis er pent. Så onsker man snowjoggs fordi man vil være varm på brna er vel det helt ok?
Det finnes mange typer sko som ikke er fine, men som mange allikevel bruker. Crocs feks. Og uggs...

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:27   #32
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg prøvde jo faktisk å forsvare deg litt.

Har jeg bedt om å bli forsvart - hva er det å forsvare?

Nei, jeg snillet ikke deg. Jeg tenkte ikke på innlegget ditt i det hele tatt der. Men jeg er fremdeles så overrasket over at noen kan finne mine fine joggers-bilder fornærmende, at jeg kommer til å snille under på samtlige av mine resterende innlegg i denne tråden. Selv om jeg egentlig ikke er i tråden lenger.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:29   #33
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Pass på å ikke bruke opp snille-smilyene, Madicken. Det må være nok til oss andre også.
Grunnet til at jeg trodde du snillet meg, var at du quotet mitt innlegg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:31   #34
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg har også plagg som er i mitt eie kun av praktiske årsaker, og ikke fordi det nødvendigvis er pent.

Men det har da jeg også - jeg kan være dronningen av Dårlig Smak! Det er da ingen, i hvert fall ikke jeg, som har påstått at man ikke kan bære klær som ikke er hypersmarte - hvor tar dere det fra?!? Om jeg har på meg min rosa, tovede lue med lange flettedusker, som for øvrig er god og varm, blir jeg vel ikke fornærmet over at enkelte både fniser og fnyser? Og i denne tråden har jeg definitivt fnist og definitivt ikke fnyst.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:33   #35
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.380
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Pass på å ikke bruke opp snille-smilyene, Madicken. Det må være nok til oss andre også.

Det er fremdeles fire snille-smilyer igjen. Jeg lover å ikke bruke flere nå.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:34   #36
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jøss for en oppførsel på enkelte. Selv om man ikke liker det selv så trenger man ikke holde på sånn som enkelte av dere gjør.

Ja altså jeg har oppført meg fint jeg og ikke sagt noenting i denne tråden før nå.


Beklager, jeg måtte bare.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Hehe. Vel, nå er det litt sånn at enkelte ting er opplest og vedtatt som super-ut for de aller fleste. Jeg nevner: snowjogs, skinnvest, lisseslips, mokkasiner - dette er liksom det som ble til overs fra 80-tallsmoten og som de fleste av oss ikke vil ikle oss ever igjen.

Tja, veldig mange sa for kun kort tid siden at de ALDRI ville kle seg i haremsbukser igjen, men så ble det plutselig hottere enn hot og "alle" snudde på flisa og gikk i haremsbukser.
Nå ser det ut som om både mokkasiner og skinnvester får en opptur, så det å bastant vedta at ting er super ut kan nok fort slå litt feil.

De northfacejoggsene så utrolig gode ut å gå tur med, lurer på om jeg ikke må skrive opp noen sånne på ønskelisten.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:58   #37
Hobbes
Snikende tiger
 
Hobbes sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.015
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Jeg har fortsatt ALDRI gått i haremsbukser.

__________________
Chocolate is the answer. Who cares what the question is.
Hobbes er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 09:40   #38
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Jeg har fortsatt ALDRI gått i haremsbukser.



Jeg har forøvrig fortsatt aldri gått i Buffalo-sko heller.

Jeg synes forøvrig enkelte snowjoggere er dritkule. Så det så!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 09:51   #39
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.553
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Det er ikke sånn kjempefarlig at noen ikke liker det du liker.
Det skjer vel til oss alle. Jeg elsker foreksempel Pumaveska mi.
De fleste, inkludert min far, gnåler om at jeg burde bruke en dameveske i stedet.
Jeg lever fint med det.

HI: Jeg er enig i at det er unødvendig å fronte sitt negative syn på snowjoggs i en tråd der hovedinnlegger faktisk liker dem, men det er jo ingen stor krise heller.
Tenker du at alle liker snowjoggs, eller vil du bare ikke høre om det?

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-12, 09:53   #40
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.543
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Snowjoggers"

Det er jo forskjell på å si at man ikke liker snowjoggers og "å dåne og lure på om det er seriøst ment" eller hva det nå var en skrev her oppe.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no