Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Dere med skolebarn:

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-10-07, 11:28   #21
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Har aldri falt meg inn å kjøpe julegave til lærerne.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:58   #22
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Foreldrekontaktene pleier å ordne med blomst fra hele klassen\gruppa.

__________________
Snuppene mine født -99 -02 og -05
Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 11:59   #23
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Nei.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-07, 12:01   #24
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Nei, jeg tviler på det. Kanskje en liten ting til kontaktlæreren.

Jeg er selv lærer, og det hender jeg får julegaver, men det er ikke vanlig at de fleste gjør det. Noen gjør det.

Det hender jeg får julegave fra klassen eller fra enkeltelever. Det er veldig koselig når det skjer, men ikke noe man akkurat går og forventer.

Vi har ikke pleid å ha med gave til barnehageansatte, og kommer heller ikke til å gi læreren noe, om ikke klassen kjøper en ting i fellesskap da.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:20   #25
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har kjøpt verken til bhg-personale eller lærere.

Nei det har aldri vi heller. Har aldri helt skjønt hvorfor man skal gjøre det. Om det hadde vært en fellesting fra alle barna på avdelingen i barnehagen, så ja. Men bare fra Jonas?? Næh.

Kontaktlærere til Storebror har fått en gave ved sommeravslutningene. Men den har blitt kjøpt inn fra felles klassekasse.

Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:24   #26
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Nei, det gjør vi ikke. Gjorde ikke det i barnehagen heller. Kun en liten blomst da han sluttet i barnehagen. Ser ikke poenget med gaver til lærerne til jul.

I klassen til min sønn er det bestemt av foreldrene at man ikke gir gave til jul, og det er jeg strålende fornøyd med.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:26   #27
bina
Ustabil
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 4.405
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Vi gir en flaske vin til jul, fra oss foreldre. Foreldrekontaktene ordner det og tar det fra felleskassa vår.

Se der er jeg sær... jeg syns det blir feil å gi alkohol når det handler om skolen. Dette er jo læreren, og gaven er på en måte fra barna. Selv om det er foreldrene som ordner det. Jeg kunne vært med på en blomst eller konfekt, men ikke vin.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 15:48   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.105
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Klassekontaktene har ordnet en liten ting til kontaktlærer. Ofte en juleoppsats.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 16:07   #29
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.636
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

Vi gir en flaske vin til jul, fra oss foreldre. Foreldrekontaktene ordner det og tar det fra felleskassa vår.

Samme her. Begge lærerne liker og drikker vin, det sjekket vi først.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 16:53   #30
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.614
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Det blir gitt en gave til læreren fra klasseklassen. Tanken på å gi en egen gave har aldri slått meg inn. Ungene pleier å gi læreren et julekort som vi lager hjemme.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 18:55   #31
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.855
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

kjøper dere julepresang til lærere/SFO? Man gjør ikke det - eller?

(Har alltid kjøpt en liten ting til de voksne i bhg, men det føles veldig unaturlig å kjøpe til lærere)

Jeg kjøper til barnehagepersonalet og jeg kjøper til de på SFO som har med storesøster å gjøre. Lærerne får samlegave fra foreldrene på jule- og sommeravslutningen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-07, 21:24   #32
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dere med skolebarn:

Ja jeg gjør det til sfo og skolen, synes de yter en ekstra innsats for at storebror skal kunne gå på den skolen.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no