Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-09, 22:54   #21
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?



Jeg har nå også sett dem som vegghengte lamper - en kule per lampe - og er interessert i slike også.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:56   #22
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Sjekket finn? Jeg har av og til vært inne og sett på retrolaper der. Ulempen er at folk virkelig vet å ta seg godt betalt.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:57   #23
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Jeg sjekker til stadighet, men finner ingenting. Ikke på loppis heller.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 22:59   #24
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

De har en i utstillingen i kjelleren i en bygård på Folkemuseet på Bygdøy så jeg. Du kan jo ta med en stor veske og knabbe den. Isåfall kan du gjerne ta med den grå åttitallstelefonen med rund tallskive også. Til meg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:00   #25
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:03   #26
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Jeg får den brune som står hjemme hos mamma og pappa neste gang de kommer hit.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:11   #27
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.951
Blogginnlegg: 837
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Sånn grå telefon tror jeg helt sikker foreldrene mine har stående på loftet sitt, som ryddes i disse dager. Hvis det er sånn helt helt vanlig, ordinær telefon med klassisk, telefon-stereotypisk utseende du mener, Irma?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:36   #28
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Jeg får den brune som står hjemme hos mamma og pappa neste gang de kommer hit.



Sånn at du kan gi den til meg?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:39   #29
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.



Sånn at du kan gi den til meg?

You wish!

Du kan få komme hit å se på den neste gang du er i byen.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:42   #30
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Sånn grå telefon tror jeg helt sikker foreldrene mine har stående på loftet sitt, som ryddes i disse dager. Hvis det er sånn helt helt vanlig, ordinær telefon med klassisk, telefon-stereotypisk utseende du mener, Irma?

Ja, sånn! Si i fra hvis de skal kvitte seg med den. Jeg er litt usikker på om ringelyden er noe jeg kan tolerere (herremin, alt man levde med i gamle dager) men det finner man jo fort ut.

Mei, du kan jo bare bryte deg inn hos Canisa om noen uker og knabbe hennes. Bare husk på å ta med deg litt annet rusk og rask i tillegg, slik at det ikke blir så obvious hvem som er kjeltringen.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 23:47   #31
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Mei, du kan jo bare bryte deg inn hos Canisa om noen uker og knabbe hennes. Bare husk på å ta med deg litt annet rusk og rask i tillegg, slik at det ikke blir så obvious hvem som er kjeltringen.

Vi har alarm OG hund!

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:17   #32
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Jeg fant en på loppemarked i dag!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-09, 22:36   #33
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.842
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken lampe med to oransje "kuler" på en stang?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, sånn! Si i fra hvis de skal kvitte seg med den. Jeg er litt usikker på om ringelyden er noe jeg kan tolerere (herremin, alt man levde med i gamle dager) men det finner man jo fort ut.
.

Var det ikke et eller annet tull om at man ikke kunne bruke slike telefoner mer fordi alt var blitt digitalt?


Gratulerer, Mei!

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no