Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mary Kay

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-08, 17:12   #21
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg tåler ikke produktene.

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 17:18   #22
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Nei.
Jeg ville bestilt varene på nett til 1/4 av prisen du solgte det til.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 17:58   #23
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay

Nei. Eg var ikkje fornøyd med dei produkta eg prøvde.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 18:57   #24
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.089
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Mary Kay

Nei. Heller ikke fornøyd.

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 19:01   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Sett at jeg begynte som konsulent, ville DU ha kjøpt av meg da?

Nei. Jeg ble nærmest trakassert i et år av en Mary Kay-forhandler. Hun ringte meg mange ganger og maste både om produkter og demonstrasjoner, og hun begynte til slutt å blande seg inn i min private økonomi. Da fikk jeg nok.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 19:01   #26
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg var på et party i høst og kjøpte en hudpleiepakke som jeg er rimelig fornøyd med. Hun jeg kjøpte av har ikke vært noe masete heller, sender bare en mail i ny og ne. Men jeg kommer neppe til å kjøpe igjen, for nå har jeg begynt å kjøpe i.d.-produkter, så når jeg har brukt opp Mary Kay-produktene kommer jeg til å gå helt over til i.d.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-08, 19:53   #27
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg kan forresten fortelle at jeg har tilbragt noen uker i hus hos en superkonsulent for Mary Kay i USA. Hun hadde solgt så bra at hun fikk kjøre rundt i en råååsa mercedes eller var det cadillac tro?

Hun jeg kjøpte av var definitivt en pink Cadillac-dame.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-08, 18:48   #28
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.022
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mary Kay

Var nettop i party, søt ny konsulent, men jeg var ikke imponert over produktene. Håndkrempakken kjøpte jeg men sminken var ikke det jeg ønsker av sminke. Virket billig, litt nille.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:20   #29
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Håndkrempakken kjøpte jeg men sminken var ikke det jeg ønsker av sminke. Virket billig, litt nille.

Enig med deg i dette... Sminken ER ikke billig, men ser og virker billig. Aldri blitt så tørr på leppene av noe som jeg blir av lipglossen fra MK, dyreste lipglossen jeg har eid. Den fra HM til 39 kr er mye bedre

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:26   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Enig med deg i dette... Sminken ER ikke billig, men ser og virker billig. Aldri blitt så tørr på leppene av noe som jeg blir av lipglossen fra MK, dyreste lipglossen jeg har eid. Den fra HM til 39 kr er mye bedre

Skjønner hva du mener. De beste plastboksene jeg har er kjøpt på Europris.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 21:28   #31
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay

Åkkai... :stikker:

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:21   #32
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Skjønner hva du mener. De beste plastboksene jeg har er kjøpt på Europris.

Jeje... Men da har du sikkert ikke Tupper-bokser Og du har sikkert ikke fått allergisk reaksjon på plasten

Som sagt, jeg liker kremene, men ikke sminken

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:21   #33
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Åkkai... :stikker:

Nei ikke stikk a Kom til meg å hold kurs du

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-08, 22:23   #34
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay

Fnis. Det var langt det.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 07:28   #35
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Fnis. Det var langt det.

Ja, jeg vet jo ikke hvor du bor Tror lissom alle bor i Oschlo, lissom

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 08:33   #36
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mary Kay

Jeg bor i Rogaland.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 08:38   #37
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg bor i Rogaland.

Jaja, ikke SÅÅÅ langt unna da

Da hjalp det ikke mye at jeg stilte spisestua mi til disposisjon gitt

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 08:48   #38
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.126
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

Opprinnelig lagt inn av MorStine, her.

Men da har du sikkert ikke Tupper-bokser Og du har sikkert ikke fått allergisk reaksjon på plasten

Joda, jeg har skapet fullt av Tupperware- (og Europris-) bokser. Jeg har ikke utviklet allergi ennå.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 15:14   #39
Alva
Fullverdig medlem
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 34
Alva har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Mary Kay

Så negative dere er..... Folk jobber med dette fordi de liker det selv og selv om dere ikke liker produktene eller konseptet ( selv om det kalles kurs ikke homeparty, for man lærer jo å ta vare på huden selv om man bruker noe annet da) så trenger man ikke være så negativ til alt.

Ville holdt et kurs for deg jeg

har brukt mary kay lenge og ikke reagert, kjenner heller ingen som reagerer. og det er ikke dyrere en andre merker! og sminken er god, øyeskyggen holder lenge og den kan ikke sammenlignes med nille eller HM, lipglossen er ikke tørr. dette er veldig inviduellt hva folk synes.

Alva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-08, 15:19   #40
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mary Kay

De fleste er jo negative fordi de har prøvd det og ikke tålt det, jeg gir meg en god bæng i om folk synes det er sååå kjekt å jobbe med, så lenge jeg får vabler i ansiktet av omtrent hvert enda MK-produkt jeg har prøvd; så vil jeg ikke ha noe med det å gjøre.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no