Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-04-08, 16:54   #21
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Jeg kjenner en kjendis veldig godt, men det kunne ikke ha falt meg inn å fortelle hvem (de) det er. Men mannen min ble veldig forfjamset og sjokkert da han traff meg og fikk greie på at jeg var så nær venninne med ...... .......

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:05   #22
Maiken38
Optimist
 
Maiken38 sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 346
Maiken38 er litt kulMaiken38 er litt kul
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Kjenner to kjendiser. Men er i slekt med den ene da. Han har spilt fotball i Molde, England og Danmark

__________________
Maiken38 mamma til ei litta prinsesse på 7år
Maiken38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:14   #23
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.089
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Gjør jeg det da?
Ikke som jeg tenker på at er kjendis, tydeligvis.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:37   #24
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Vel, kjenner og kjenner. I min spede barndom lekte jeg med en som nå er et profilert ansikt på Nrk. Og så har jeg gått i klasse med en av de pene værdamene fra tv2.

Det har faktisk jeg også gjort, uten at jeg skal påberope meg noe nært bekjentskap av den grunn...

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:42   #25
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Kjenner noen (vi er i slekt) og har fler bekjente som er kjendiser. Bor en del rundt her hvor jeg bor.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:51   #26
Siri
seru
 
Siri sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: uren luren
Innlegg: 1.812
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Kjenner noen (vi er i slekt) og har fler bekjente som er kjendiser. Bor en del rundt her hvor jeg bor.

I Hollywoodåsen?

__________________
"Det man inte minns har inte hänt"
Siri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 17:53   #27
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Siri, her.

I Hollywoodåsen?

Nesten. :klyse:


Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 18:02   #28
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Jeg handler i samme butikk som Rune Rudberg og han blonde i Ole Ivers...

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 20:27   #29
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Nei, jeg kjenner ingen kjendiser godt nok til å skryte av det .

Men jeg har en gang i fylla på videregående klint med en skikkelig vemmelig c-kjendis . Vi vanket i samme "kulturelle" miljø. Han var ufyselig allerede da, og jeg husker at jeg en gang sa at den gang han ble Se&Hør-kjent skulle jeg tjene meg rik på å selge historier om ham.

Men så ser jeg jo at jeg ved å gjøre det samtidig risikrer å røpe at jeg har latt ham sikle i kjeften min, og selv om jeg var tilnærmet bevisstløs i gjerningsøyeblikket, så er det en mørk del av fortiden min jeg ugjerne setter lys på .

Så jeg må nok tjene meg rik på annet vis .

Ut over det er det ikke mange kjendiser jeg kan skryte på meg, gitt. Men maen vanker litt med fiffen i jobbsammenheng. Vel å merke de som er kjent fra den rosa kulørte pressen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 20:37   #30
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Min bror er b-kjendis i Nord-Norge, teller det?

Jeg treffer en del politikere, og kjenner (har mailkontakt stort sett) med en del muslimer som er en del i media.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 22:48   #31
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Fruktflua, her.

Jeg kjenner en kjendis veldig godt, men det kunne ikke ha falt meg inn å fortelle hvem (de) det er.



Jeg kjenner flere godt, men ville ikke fortalt hvem nei.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-08, 22:50   #32
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Ja, det gjør jeg.. Men vil helst ikke si hvem *kostbar*.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 09:13   #33
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Min bror er b-kjendis i Nord-Norge, teller det?

Jeg treffer en del politikere, og kjenner (har mailkontakt stort sett) med en del muslimer som er en del i media.

B-kjendis, ja...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 16:07   #34
Nabbe
Skrekkøgle
 
Nabbe sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.534
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Eller, dvs, der han ikke har spilt, er han C-kjendis, men der han har spilt er han A-kjendis.

__________________
I think I have OCD. Obsessive Conure Disorder.
Nabbe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 16:20   #35
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.470
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Ja, hva skal jeg svare på det.

Jeg har suttet på kafé med Kristin Clemet og mannen. Jeg har snakket flere ganger med Jonas Gahr Støre som er barndomskamerat til mannen. En av familiens sønner er veldig nær venn med en kjent norsk regissør så han har jeg jo møtt ganske ofte. Jeg har støtt i samme kø som Jonas Gardell og han har heiet på meg når vi løp i gangene på Kastrup for å rekke et fly (mellomlanding) og så strakk vi ut tungen til hverandre når vi var slitne og hadde kommet frem til gaten tidsnok - ikke sånn erting altså, bare sånn sliten-så-jeg-strekker-ut-tungen-som-en-hund (det var han som begynte ).

Kjenner jeg ham da.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 16:33   #36
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.925
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, hva skal jeg svare på det.

Jeg har suttet på kafé med Kristin Clemet og mannen.

Jeg synes i grunnen det sier det meste jeg!


__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 16:39   #37
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 16:45   #38
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.470
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg synes i grunnen det sier det meste jeg!


Det er faktisk et ord jeg har vanskeligheter med, ytlenning som jeg her. Hva heter det? Suttit?

Vi koste oss virkelig og hun var faktisk en skikkelig morsom dame. Vi suttet kanskje litt på drinkene? Dette var på franske rivieran og mannen kjenner hennes mann så vi stoppet opp når vi gikk forbi dem. Så der satt vi halvt i bikini og badebukser allemann.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 16:50   #39
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Jeg kjenner noen ja. De fleste er fotballspillere. Bombe.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-04-08, 16:51   #40
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Nei, jeg kjenner ingen kjendiser godt nok til å skryte av det .

Men jeg har en gang i fylla på videregående klint med en skikkelig vemmelig c-kjendis . Vi vanket i samme "kulturelle" miljø. Han var ufyselig allerede da, og jeg husker at jeg en gang sa at den gang han ble Se&Hør-kjent skulle jeg tjene meg rik på å selge historier om ham.

Men så ser jeg jo at jeg ved å gjøre det samtidig risikrer å røpe at jeg har latt ham sikle i kjeften min, og selv om jeg var tilnærmet bevisstløs i gjerningsøyeblikket, så er det en mørk del av fortiden min jeg ugjerne setter lys på .

Så jeg må nok tjene meg rik på annet vis .

Ut over det er det ikke mange kjendiser jeg kan skryte på meg, gitt. Men maen vanker litt med fiffen i jobbsammenheng. Vel å merke de som er kjent fra den rosa kulørte pressen.

DET vart Rune Rudberg det!

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no