Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

PK på FP

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor politisk korrekt anser du deg selv å være, sånn generelt sett?
100% 1 1,33%
90% 8 10,67%
80% 14 18,67%
70% 11 14,67%
60% 12 16,00%
50% 13 17,33%
40% 8 10,67%
30% 5 6,67%
20% 0 0%
10% 3 4,00%
Deltakere: 75. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-07, 18:47   #21
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Nei. Det har ingenting med hvor empatisk eller fornuftig man er. Det har å gjøre med hvordan man uttrykker seg, hvilke uttrykk som for tiden er ansett for å være lite støtende.

Det er sent på lørdag kveld så dette er springende grublerier fra meg:

Jeg mener at pk-uttrykk ofte brukes for å maskere dårlige holdninger. F.eks så var idiot et nøytralt ord for personer på mentalt nivå med småbarn, men etterhvert ble det et negativt ladet ord, fordi dette å være psykisk tilbakestående var ansett for å være negativt.

Dersom samfunnet hadde hatt en genuin respekt for mentalt handikappede hadde navnet på dem ikke fått en negativ klang og dermed hadde ikke det vært nødvendig å finne på nye eufemismer hele tiden.

Det er klart at pk-het enkelte ganger har med høflighet å gjøre også, som i debatten om det er greit å kalle noen en neger. Det blir meningsløst å påstå at det er ok fordi det betyr jo "svart", mens det helt klart er et ord som har negative assosiasjoner fordi det er fra en tidsalder hvor det var ansett å være mindreverdig å være svart. Da er det nødvendig å lage et nytt uttrykk som ikke har disse assosiasjonene.

Men når man da ser i USA den stadige utskiftingen av betegnelsen på svarte, som da er det samme som pk, så er ikke det en helt klar ting. For problemet er jo at hvite har så dårlige holdninger til svarte at uansett hvilket uttrykk som blir brukt så får det negative assosiasjoner, og i slike tilfeller mener jeg at pk-het blir en maskering på det reelle problemet.

I tillegg så er vel de mest trangsynte, arrogante, jævligste republikanerne de mest pk i USA. De bruker det bevisst for å maskere de råtne holdningene sine.

Umulig å ikke være enig med deg i at dette er bekymringsfullt.

Jeg opplever i grunnen mest at PK blir brukt som en lettvint kritikk - hersketeknikk om du vil - for å karakterisere andres meninger som latterlige og "braindead". Da med bakgrunn i at å mene som "alle andre" er dumt og vitner om lite integritet.

Det medfører selvfølgelig ikke riktighet. De aller fleste bruker eget hode når de gjør seg opp meninger, og at det finnes endel temaer mange er enige i, er vel bare et tegn på at mennesket har en kjerne av felles grunnverdier om hva som er "godt" og hva som er "ondt".

Om man er opptatt av økomat, kan en som ikke synes dette er viktig himle med øynene og mumle ergelig om at "det var da veldig til politisk korrekte holdninger..." Og på den måte forsøke å småliggjøre og mistenkeliggjøre en annen persons oppriktige engasjement.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 18:48   #22
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: PK på FP

Jeg lar meg ikke styre av noen. Jeg er meg selv.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 18:56   #23
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Jeg stemte på 80% PK, fordi jeg synes det er viktig å holde seg oppdatert på respektfulle betegnelser og ordbruk ( og jeg skjuler ingen råtne holdninger bak PK betegnelsene ; ), og fordi jeg har meninger som stort sett er lite kontroversielle ( viktig med miljøvern, ta vare på de svake i samfunnet, unngå mye sukker i barnas kosthold etc.).

Noen har stemt på veldig liten grad av politisk korrekthet. Jeg lurer på hva man mener med det? hadde vært morsomt å høre, for jeg tror vi kanskje forbinder veldig ulike ting med politisk korrekthet (jfr. Esmes tankevekkende innlegg).
Om man er veldig lite PK, betyr det at man gjerne slenger om seg med ord som "idiot" og "neger"? Betyr det at man synes at de fleste av temaene som er aktuelle i samfunnet, er bare tull? ( Godteri til unga hver dag! La lysene stå på i alle rom - til enhver tid!)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 19:09   #24
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Jeg lar meg ikke styre av noen. Jeg er meg selv.

Jeg lar meg heller ikke styre av noen. Men etter at jeg selv har tenkt gjennom en sak, er jeg ofte enig i meninger som blir ansett som PK.

Det er vel relativt få som lar seg styre i et fritt og demokratisk land som Norge.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:44   #25
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Det er vel relativt få som lar seg styre i et fritt og demokratisk land som Norge.

Kanskje i bunn og grunn, men jeg syns nå det er temmelig mange sauetendenser ute og går. Kanskje folk ikke har noe som er viktig nok å kjempe mot?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:49   #26
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.567
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg lar meg heller ikke styre av noen. Men etter at jeg selv har tenkt gjennom en sak, er jeg ofte enig i meninger som blir ansett som PK.
.

Signerer.

Jeg føler meg absolutt ikke som en sau, og jeg må vel innrømme at jeg ikke er spesielt glad i sauer. Men likevel krysset jeg av for at jeg er 70% PK.

Jeg tror nok folk legger veldig forskjellige ting i det uttrykket.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:51   #27
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.807
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Signerer.


Jeg tror nok folk legger veldig forskjellige ting i det uttrykket.

Ja det tror jeg også. Jeg tolker PK som noe annet enn å bare følge mengden.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 20:58   #28
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.717
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Om man er opptatt av økomat, kan en som ikke synes dette er viktig himle med øynene og mumle ergelig om at "det var da veldig til politisk korrekte holdninger..." Og på den måte forsøke å småliggjøre og mistenkeliggjøre en annen persons oppriktige engasjement.

Det jeg tenker er at det er flere grunner til at folk har de holdningene de har. Noen har de holdningene fordi de er genuint opptatt av temaet, mens andre bare registrerer at "alle andre" gjør det så da gjør jeg det også og noen bruker det for å "smykke seg" med meningene sine. Tenk på dette med bæring av barn. Det er bare et par år siden at alle som bar barn var genuint opptatt av det. Ikke mye status eller main-stream med bæring da, men nå er det trendy, litt kult og "best for barnet" å bære dem, så nå er alle kategorier representert. Jeg har inntrykk av at det er slik med det meste.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:42   #29
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Når hjemmesittere og FrP tilsammen får flertall ved valg, jeg ser flere og flere SUV'er i byen, når nærbutikken slutter å ta inn økologisk melk fordi ingen kjøper den --- da klarer jeg ikke å se på det som en del her definerer som "politisk korrekt" som en saueflokkmentalitet. Da føler jeg meg definitivt som et svært bevisst mindretall.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 22:52   #30
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.083
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

PKhet betyr for meg at man har meninger som gagner fellesskapet, er fargeblind, miljøbevisst, uselvisk osv. Det har ikke egentlig noe med å følge mengden å gjøre, synes jeg.

Noen ganger er jeg PK, andre ganger ikke.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-07, 23:34   #31
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: PK på FP

Siden jeg mener det jeg mener og ikke det noen mener jeg bør mene så krysser jeg av for 50%.

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:05   #32
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Gi meg eksempler på hva dere mener når dere ikke er PK, da!

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 00:22   #33
data mannen
Ord deler & data akrobat
 
data mannen sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Innlegg: 65
data mannen har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Cille, her.

Jeg definerer PK som å ta hensyn til fellesskapet, og ikke bare seg selv.
Spiser du økomat slår du jo to fluer i en smekk.

Enig her jeg

data mannen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 09:03   #34
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.717
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Gi meg eksempler på hva dere mener når dere ikke er PK, da!

Jeg tenker på PK som det som stemmer med folk flest sin oppfattning. Det er det som er "trendy" nå.

Ta miljøhensyn som eksempel. I dag er det kjempetrendy å være miljøbevist. Hallo! Til og med Al Gore er jo blitt miljøforekjemper, og han er fra et land som etter min mening er et gigantisk miljøproblem. I 1990, da jeg var med i Natur og Ungdom var det bare "raringer" som var opptatt av miljø. Selv ikke i Natur og Ungdom var det et sterkt engasjement for rent miljøvern, da. For å si det slik: Det var mange som ville verne om de sjeldne orkideene, men det var ikke så mange som snakket om å varmeisolere husene for å minske på energiforbruket. Men dette kan jo ha noe med alderen på de som var med også ...

Pels er også et typisk eksempel på PK. Pels er nå i ferd med å ikke være det store hat-objektet lengre. Men når var det det var den store kampanjen med "I rather go naked hen wear fur"? Da var det veldig ukorrekt å si at pels kanskje ikke var det verste man kunne gå med. Nå er det mye større aksept for at naturlige matrialer er "mer" enn kunstige matrialer.

Afrika, det å engasjere seg der var PK på 80 tallet. Nå er det vært veldig stille om Afrika lenge. Av og til har jeg på følelsen av at Darfu, Rwanda, tørken i Somalia skjer på en annen planet. På grunn av mediadekningen virker det av og til uendelig fjernt. Men hver eneste skyteepisode i USA skal dekkes? Nå tror jeg Afrika er på vei inn igjen.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:39   #35
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.083
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Gi meg eksempler på hva dere mener når dere ikke er PK, da!

Jeg er sikkert ikke politisk korrekt når jeg synes kampen for et mer økologisk landbruk ikke bare er basert på en tanke for det globale felleskapet.
Den luksusen det er å ha mulighet til å handle økologisk, er en utopi for så altfor mange som opplever en daglig kamp for å i det hele tatt overleve.
Et økologisk jordbruk gir også for små avlinger (som bruker for lang tid på å vokse seg klare til høsting) hvis vi tenker oss at jordkloden til syvende og sist skal kunne forsyne alle som bor der med mat.

Misforstå meg rett, jeg synes anledningen jeg har til å kunne handle økologisk er flott, men for meg er dette også påminnelsen om at jeg lever i den delen av verden hvor det er MULIG å velge bort alternativet.

Også liker jeg ikke Pink Floyd noe særlig (og det var iallefall PuK i mine studiedager...)

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:41   #36
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Da er jeg definitivt midt på treet.

:fornøyd:

Eg og

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-07, 13:56   #37
Møøse
I could be violet sky
 
Møøse sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 782
Møøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de flesteMøøse er kulere enn de fleste
Standard

Sv: PK på FP

Jeg fikk forresten vite hva forkortelsen PK sto for først i går jeg, da Tinetoff var snill og fortalte meg det

__________________
Møøse og barna , april 1999 og september 2004
Møøse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 17:28   #38
Polkadot
Passiv
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hedmark
Innlegg: 475
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Sv: PK på FP

Jeg tror ikke helt at jeg vet hva det vil si å være politisk korrekt. Og hvertfall ikke nå som jeg har skumlest litt gjennom denne tråden. Men jeg intuisjonen min sa at jeg skulle hake av ved 40%, så da får dere andre tolke meg, he-he.

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 18:29   #39
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: PK på FP

Stemte 30%. Jeg liker gå litt mot strømmen.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-07, 18:30   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.238
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: PK på FP

Det kommer vel helt an på hvem som definerer hva som er PK.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no