Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Hvilken robotstøvsuger?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-22, 15:31   #21
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.730
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken robotstøvsuger?

Jeg bruker å sette på roboten manuelt fordi jeg har katter som en sjelden gang kan finne på å spy på gulvet og unger som legger igjen kabler og sokker på gulvet. Da pleier jeg å flytte litt på ting den ikke kan komme under og koster gjerne litt frem fra steder den ikke kommer til.

En ting i forhold til det med å støvsuge oppå lister. Jeg føler at det er veldig mye mindre støv på hyller og gjenstander etter at vi har begynte å kjøre robot daglig. Vet ikke om.det er fordi det blir mindre støv som kan virvle opp og legge seg på ting?

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 15:37   #22
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.596
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken robotstøvsuger?

Det er ikke så farlig at den ikke støvsuger lister. Det er det ingen andre her som gjør heller

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-22, 16:10   #23
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.167
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken robotstøvsuger?

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg har hørt/lest mye bra om Roborock S7, så vi har bestemt oss for den. Må bare spare litt først. Frister å kjøpe tømmestasjon til den også, da kommer det på 8000 totalt.

Vi har den, minus den tømmestasjonen. Veldig bra!!

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 05:11   #24
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.827
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken robotstøvsuger?

OK, får moderere meg på påstanden om at «man» listestøvsuger. Til mitt forsvar har vi hvite lister, ingen vaskehjelp, men mye støv så hvis de ikke støvsuges hver uke ser det skikkelig skittent ut her (samt legger seg som støvdotter på nystøvsuget gulv), men ser jo at det nok varierer fra hjem til hjem. Min mann verken ser listeskitten eller støvsuger den, og etter at jeg begynte studiene og vi fordeler enda mer av husvasken oss i mellom, samt på Herr Buttler som jo også ignorer dette fenomenet, er det blitt veldig tydelig for meg hvor godt den skitten faktisk vises.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 12:01   #25
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.981
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken robotstøvsuger?

Vi har hvite lister med kant på hytta, og gjett om de er støvsamlere! Mye mer enn de i hvitoljet eik hjemme. Tror kanskje formen har litt å si? De hvite har kant, mens de hjemme er buet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-22, 12:03   #26
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.307
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken robotstøvsuger?

Jeg tror frekvensen har mye å si på mengde støv i rommet som kan legge seg på lister og i hyller. Vi støvsuger mindre ofte nå pga hjemmekontor, og lister og vinduskarmer blir mere støvete.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no