Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-07, 22:09   #21
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Jeg er ikke sikker på om jeg liker det jeg har sett av vårmote foreløpig. Minikjole og vide gensere med brede skuldre? Ikke meg.

Jeg skal skaffe meg noen nye kjoler til vår- og sommersesongen. Og platåsandaler.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:18   #22
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

http://www.side2.no/mote/article849728.ece

  • Sølv er visstnok fargen som er HOT våren 2007.
  • Buksedress (NO WAY!!)
  • Knall gult
  • Nettingstrømper
  • Skyhøye sko (pumps i fargen sølv).
  • Smale belter
  • RAY BAN solbriller (let i skuffene folkens!!)
  • Nagler
  • Svart-hvitt
  • Lilla-rødt
  • Blått-svart

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:27   #23
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

http://www.side2.no/mote/article849728.ece

  • Sølv er visstnok fargen som er HOT våren 2007.
  • Buksedress (NO WAY!!)
  • Knall gult
  • Nettingstrømper
  • Skyhøye sko (pumps i fargen sølv).
  • Smale belter
  • RAY BAN solbriller (let i skuffene folkens!!)
  • Nagler
  • Svart-hvitt
  • Lilla-rødt
  • Blått-svart

Huff, enda mere 80 talls...? Jeg trenger virkelig tid til å bli vant til denne moten. Den er jo så "umoderne"

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 22:37   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Jeg er i hvert fall sjeleglad for at jeans endelig kommer med høyere liv! Det begynte vel å komme rett før jeg ble gravid, men da rakk jeg ikke å kjøpe før jeg begynte å ese. Så jeg gleder meg til 1) å komme inn i min gamle jeansstørrelse og 2) Få tak i noen skikkelig fine jeans som ikke etterlater en "pølse" over linningen. :grøss:

Ellers "satte" smaken min seg en gang rundt Donna Karan sin 99-vinterkolleksjon var det vel, og jeg har ikke endret så mye på det siden. Det går i svart-grått-beige. Smale linjer. Knelangt. Støvletter mer av typen "elegant" enn "røft". Og så liker jeg de varmere fargene: Rødt, lilla, rosa.

Og det gidder jeg ikke endre så mye på fra sesong til sesong.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-07, 23:40   #25
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Ja, Polyanna - en klassisk stil med rene linjer er alltid pent og moderne Jeg liker også den stilen! Har noen gode basisplagg som ikke blir umoderne rundt første sving
Men i tillegg så pleier jeg å supplere med noen klær som er litt mere trendy. Men disse må byttes ut ganske ofte da..

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 08:18   #26
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.635
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg bare MÅ ha denne!



LaRedoute. Ren silke.
Fasongen er nok veldig riktig til min figur.

Det måtte visst jeg også... En helt nydelig kjole, gleder meg til den kommer.

P.S. Hvordan fikk du til å legge inn bilde fra LaRedoute? Jeg ser ikke bildekoden når jeg siterer. :kløne:

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 08:56   #27
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det måtte visst jeg også... En helt nydelig kjole, gleder meg til den kommer.

P.S. Hvordan fikk du til å legge inn bilde fra LaRedoute? Jeg ser ikke bildekoden når jeg siterer. :kløne:

Jeg har ikke bestilt enda, da. Må ordne med finansiering først.

Ang bilde: Det er bare å høyreklikke på bildet, velg kopier bildeadresse. I tekstboksen her klikker du bildeikonet og limer inn adressen.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:30   #28
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Aner ikke. Men rååååsa kommer IKKE inn i mitt skap. Har råååååsa koffert men det er noe annet.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:38   #29
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det måtte visst jeg også... En helt nydelig kjole, gleder meg til den kommer.

P.S. Hvordan fikk du til å legge inn bilde fra LaRedoute? Jeg ser ikke bildekoden når jeg siterer. :kløne:

Den kjolen sikler jeg også på. Også så jeg at Asos har fått inn mange stilige (og forholdsvis rimelige) tunikaer.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:39   #30
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Den kjolen sikler jeg også på. Også så jeg at Asos har fått inn mange stilige (og forholdsvis rimelige) tunikaer.

Asos hva da? Er det en nettbutikk?

Fant den.

__________________
Gutta 2003 og 2005

Sist redigert av malena : 30-01-07 kl 21:41. Årsak: google malena, google!
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 21:40   #31
Agurke
Fabelaktig
 
Agurke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.618
Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Asos hva da? Er det en nettbutikk? :stikker og tester webadresser:



http://www.asos.com/

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-07, 22:47   #32
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nå skal jeg jo begynne å jobbe med og for ungdommen, så jeg får vel bli fjortis igjen.

:følersegtruffet:

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-07, 23:05   #33
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Pussig at du nevner tunikaer fra Asos Skrulla

Kjolen fra LaRedoute er også nydelig, kikket lenge å den, men den er litt for søt til min smak og stil
Menhelt nydelig

Jeg har kjøpt denne, elsker de fargene

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 00:04   #34
tutta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

Det måtte visst jeg også... En helt nydelig kjole, gleder meg til den kommer.

P.S. Hvordan fikk du til å legge inn bilde fra LaRedoute? Jeg ser ikke bildekoden når jeg siterer. :kløne:

Her : http://laredoute.no/DetailPages/Deta...SearchBackLink=

  Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:39   #35
Doxa
hmmm
 
Doxa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 1
Doxa er populærDoxa er populærDoxa er populærDoxa er populær
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Jeg tror trenchcoat blir en "hit" denne våren (nok en gang) itillegg til ballerinasko, gull/grønt, tights og tunika.


__________________
Gutt '02 • Jente '03

Sist redigert av Doxa : 02-02-07 kl 17:54.
Doxa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 09:48   #36
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Det er veldig mye kjoler og tunikaer/bluser med høyt liv denne sesongen. Altså, bånd/strikk rett under bysten. Er det det som heter empireliv?
Utrolig fint, synes jeg.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 14:32   #37
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Jeg måtte inn for å se hva jeg hadde skrevet i denne diskusjonen.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-07, 15:10   #38
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

I dag har jeg kjøpt meg et par knall røde plastøredobber! Skikkelig 80-talls!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-07, 16:02   #39
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

http://www.side2.no/mote/article849728.ece

  • Sølv er visstnok fargen som er HOT våren 2007.
  • Buksedress (NO WAY!!)
  • Knall gult
  • Nettingstrømper
  • Skyhøye sko (pumps i fargen sølv).
  • Smale belter
  • RAY BAN solbriller (let i skuffene folkens!!)
  • Nagler
  • Svart-hvitt
  • Lilla-rødt
  • Blått-svart

HÆ? Sikker på at denne listen er ny, og ikke 4 år gammel?
Selv om denne moten henger vel i fortsatt, men det er vel ikke akkurat det nyeste, hotteste?

Det siste jeg hørte var at det som kommer nå er mer barokk stil, delvis inspirert av Marie Antoinette, som går på kino nå. Korsetter, blonder, rysjebluser osv. F.eks.:


Men som noen andre her sa; det er heldigvis lenge siden det var slik at det kun var én bestemt stil som var på moten. Med mindre man skal være blant de verste trendnissene, da er kanskje kravene litt strengere.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-07, 14:37   #40
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva tror du blir vårens store moteplagg?

GRØNT!!!

Og gult.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no