|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
11-02-24, 18:32 | #21 |
Librocubicularist
|
Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»
Litt samme med Märtha Louise. Vil vere i rampelyset på sine premisser og sutrer med ein gong det skjer på andre sine premisser.
11-02-24, 21:10 | #22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
|
|
11-02-24, 21:22 | #23 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
Nemlig. Du kan ikke sammenligne en som savner sin bortreiste kjæreste med en som er singel og klarer seg fint uten kjæreste. Det er jo ikke bare av praktiske grunner man ønsker å ha partneren sin hjemme.
11-02-24, 21:40 | #24 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
|
Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»Unnskyld meg, men når hele poenget er nøyaktig antall timer han er hjemme i våken tilstand, så ER poenget hvor mange timer de har samvær.
11-02-24, 21:48 | #25 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
|
Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»Joda, men det er vel bare en litt småteit måte å vinkle det for å få fram at han er veldig mye borte. Uten å ha finregnet og trippelsjekket så veldig. Skjønner ikke at det er noe å henge seg veldig opp i, langt mindre gå utregningen etter i sømmene. Mulig det bare er fordi jeg er minimalt opptatt av kjendiser, så jeg tar det meste av sånt med et skuldertrekk og et whatever.
12-02-24, 14:09 | #26 |
flisespikker
|
Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»Men selv om poenget er hvor mange timer man har sammen, så blir det feil å dele antall timer på 24 og si at det er bare så mange dager de er sammen. Det er jo veldig få som er sammen med partneren sin 24 timer i døgnet. (Spesielt i våken tilstand!)
12-02-24, 16:02 | #27 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»DE er jo det at hun trekker fra tiden han sover f.eks og så regner ut i hvor mange dager i året han er hjemme ved å dele på 24 som blir feil
12-02-24, 16:26 | #28 |
|
Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»Jeg gjetter på - men vet ikke - at fordi hun er hjemmeværende, så tar hun seg av alt med barna/hjemmet, for å skjerme hans trening og prestasjoner. Og da kan jeg skjønne at de fremstiller det slik. Men det er jo likevel selvvalgt.
16-02-24, 01:34 | #29 |
maler
|
Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»Det blir jo ca 3 timer daglig om man fordeler det jevnt. Ikke så galt i mange familier hvis det er bånn gass på familie og de timene er fornuftig plassert. Poenget her er vel at de har en kontrakt som hun ikke er helt happy med lenger. Det kan jo skje hvis man for eksempel får barn. Livet endrer seg, forventningene endrer seg og en person som opplever at man ikke lenger har noe tid til seg selv kan selvsagt bli misfornøyd. Matematikken er egentlig uinteressant. Poenget er vel ei dame som med åpne øyne har gått inn i en kontrakt som låser henne til hus og barn. Og som er kjendis nok til at media engasjerer seg.
16-02-24, 10:49 | #30 |
Tittel og tittel....
|
Sv: «Først lo jeg, så ble jeg lei meg»Nå husker jeg ikke helt, men jeg mener at regnestykket kom fordi hun ønsket seg vaskehjelp og han mente det ikke var nødvendig. Jeg tror forøvrig hun ikke er helt enig i betegnelsen hjemmeværende, hun er student(tror hun holder på med en master) og influenser.(så kan man jo selvsagt diskutere om det er en jobb)
16-02-24, 12:10 | #31 |
Librocubicularist
|
Ja, eg forstod og at konflikt om vaskehjelp var utgangspunktet for reknestykket
|