Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-08, 21:41   #21
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Alle her synes jo dette er helt tåpelig av foreldrene. Kan jo nesten ikke kalle det fanatisk kristen for det er jo ikke nødvendigvis en motsetning til sunn fornuft.

Men jeg lurer på hva dere synes om en ting: Hva med foreldre som nekter barna sine legebehandling av da diabetes eller, vanligere, astma fordi de lar barna kun få homeopatisk medisin?

Etter min erfaring er det mye vanskeligere å få overkjørt foreldre i sånne tilfeller.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:44   #22
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.


Men jeg lurer på hva dere synes om en ting: Hva med foreldre som nekter barna sine legebehandling av da diabetes eller, vanligere, astma fordi de lar barna kun få homeopatisk medisin?

Etter min erfaring er det mye vanskeligere å få overkjørt foreldre i sånne tilfeller.

Jeg ser virkelig ikke forskjellen på disse tilfellene. Etter min mening er alternativ medisin noe som kommer i tillegg til vestlig medisin, som et ekstra gode, kan man si.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:46   #23
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.333
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Alle her synes jo dette er helt tåpelig av foreldrene. Kan jo nesten ikke kalle det fanatisk kristen for det er jo ikke nødvendigvis en motsetning til sunn fornuft.

Men jeg lurer på hva dere synes om en ting: Hva med foreldre som nekter barna sine legebehandling av da diabetes eller, vanligere, astma fordi de lar barna kun få homeopatisk medisin?

Etter min erfaring er det mye vanskeligere å få overkjørt foreldre i sånne tilfeller.

Ja, hva tror du jeg mener? Jeg var masse hos homeopat som liten, men det var ikke i stedet for skolemedisin, det var i tillegg. Ingen av delene hjalp, men det er så sin sak.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 21:51   #24
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Syns det er merkeligt å ikke gå til lege. Jeg er litt opptatt av det alternative, men hører somregel med lege først. Ingen ting skal være uprøvd, om ikke en ting hjelper, så får en gå til en annen. Det er jo det leger driver med å, om de ikke får det til henviser de deg videre.

__________________
Jente -96, gutt -04
turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:25   #25
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg ser virkelig ikke forskjellen på disse tilfellene. Etter min mening er alternativ medisin noe som kommer i tillegg til vestlig medisin, som et ekstra gode, kan man si.

Det Sitronen sier!

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:34   #26
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Alle her synes jo dette er helt tåpelig av foreldrene. Kan jo nesten ikke kalle det fanatisk kristen for det er jo ikke nødvendigvis en motsetning til sunn fornuft.

Men jeg lurer på hva dere synes om en ting: Hva med foreldre som nekter barna sine legebehandling av da diabetes eller, vanligere, astma fordi de lar barna kun få homeopatisk medisin?

Etter min erfaring er det mye vanskeligere å få overkjørt foreldre i sånne tilfeller.

Dette er tragisk og et økende problem er det ikke? Har ei veninne med en mor som tror homeopatisk medisin og noen andre "mirakel medisiner" vil kunne helbrede kreften hennes. Hun har sagt nei til både cellegift og strålebehandling. Min veninne er skikkelig fortvilet, det er veldig trist Husker også det var et tilfelle i Bærum for ikke så lenge siden om et barn som var sterkt angrepet av leddgikt. Moren nektet den medisinske behandlingen de mente datteren måtte ha, dette ble vel prøvd og moren tapte?? Husker ikke detaljene men moren tok i alle fall og "flyktet" til USA med datteren for å slippe unna behandlingen ...

Ikke lett å bedømme hvor skille skal gå på personlig frihet til å velge egen behandling, selv om det går mot medisinsk ekpertise eller om "ekspertenes" råd skal styre over enkelt individets egne ønsker. Når det gjelder barn så bør det kanskje ligge andre kriterier til grunn mener jeg .....

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:49   #27
Kaija
WF: Sausnebbet
 
Kaija sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.877
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jammen, herregud da. Det blir jo som historien om han som holdt på å drukne, og så kom den ene etter den andre forbi og skulle hjelpe, men han ville ikke ha hjelp, for Gud skulle komme forbi å hjelpe. Hvis man først er troende, så får man jammen tro rett også og tenke at "Gud har sendt disse hjelperne min vei".

Det var det første jeg tenkte på også.

Stakkars jente, så vondt hun må ha hatt det.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-08, 22:59   #28
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.820
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Helt enig med Sitronen og flere her. Naturmedisin og slikt noe kan gå an som et tillegg og støtte til vanlig skolemedisin i mine øyne. Dette spesielt når det er barn det går ut over.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 02:08   #29
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Historien som DM viser til fant jeg igjen på nettet:

En mann var ute i båten sin og båten kjørte på skjær et stykke fra land. Mannen hadde alltid “trodd på Gud” så da dette skjedde sa han: “Nå Gud, bevis at du finnes. Jeg trenger hjelp fra deg nå.”

Etter et par minutter dukket en redningsskøyte opp for å hjelpe, men mannen svarte: “Nei, jeg trenger ikke hjelp.” (Han ville vente på Gud).

Han lå i vannet, og det begynte å bli kaldt, og han fortsatte å be: “Kjære Gud, hjelp meg!” Noen minutter etterpå dukket det opp et helikopter som ville hjelpe mannen, men han svarte: “Nei, jeg trenger ikke hjelp.” (Han ventet fremdeles på Gud).

Nå var det begynt å bli veldig kaldt og han var veldig sliten, og bad igjen: “Kjære Gud, hjelp meg!” Etter atter noen minutter kom det en delfin opp av vannet, svømte bort til mannen så han kunne få hvilt seg, men mannen ventet fremdeles på Gud og slapp taket i den.

Mannen druknet.

Da han møtte Gud spurte han: “Hvorfor Gud, hvorfor hjalp du meg ikke da jeg holdt på å drukne?” Gud svarte: “Kjære deg. Jeg sendte deg både en redningsbåt, et redningshelikopter og en delfin. Hva mer trenger du?”

Ellers har jeg skrevet litt mer utdypende om dette i dag ( "Om Gud, barnevern, profeter og eiendomsrett") og fikk en tankevekkende innping fra Danielle som skriver om "Hvordan jeg drepte Gud, del 1" og som i en kommentar i bloggen min også forteller at hun på grunn av foreldrenes mistillit til legevitenskapen i dag har permanent nedsatt hørsel.

Min frustrasjon retter seg ikke først og fremst mot foreldrene, men mot alle rundt som visste bedre og allikevel ikke grep inn. Men det handler kanskje også litt om at man i USA etter hva jeg har skjønt i større grad har et syn på barn som foreldrenes eiendel/vedheng og innblanding i foreldrenes valg som krenkelse av privatlivet. Det er i alle fall mitt inntrykk når jeg leser om hvor mye som skal være helt opp til den enkelte og hvordan man mener at ting som fysisk avstraffelse, isolasjon av barnet etc. handler om personlige valg ingen må finne på å bry seg med.

Jeg kan ikke fordra denne holdningen der man ser på barn som foreldrenes eiendeler. Jeg merker at jeg steiler litt når jeg leser historier i media der foreldre står frem mot det slemme barnevernet og hele den holdningen skinner igjennom.

Jeg tror at slike saker som den i nyhetene er et resultat av et samfunn der synet på barn som foreldres personlige eiendom står sterkere enn her i Norge hvor de færreste ville mene at det er naboens rett og privatsak om h*n velger å slå barna sine eller nekte dem legehjelp.

*øser ut frustrasjon*

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 06:58   #30
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Men jeg lurer på hva dere synes om en ting: Hva med foreldre som nekter barna sine legebehandling av da diabetes eller, vanligere, astma fordi de lar barna kun få homeopatisk medisin?

Etter min erfaring er det mye vanskeligere å få overkjørt foreldre i sånne tilfeller.


Jeg synes dette er et viktig poeng. Skolemedisinen gir ikke svar på alt, og når den kommer til kort tyr mange ofte til alternative behandlinger uten tanke på at dette ikke har noen beviselig effekt. Dessverre har det sneket seg inn en holdning som omfavner det alternative ukritisk også innenfor det offentlige. Mulig det er et tegn i tiden at man skal være så fordømt inkluderende og akseptere alt som er annerledes - også heksedoktorer som homøopater.

  Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 09:26   #31
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.853
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Helt vilt. I tillegg til å straffes for drap bør de begge tvangssteriliseres sånn at de ikke får flere barn de kan mishandle.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 10:16   #32
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Tragisk, de må jo virkelig være helt blåste.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 13:32   #33
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Dette er tragisk og et økende problem er det ikke? Har ei veninne med en mor som tror homeopatisk medisin og noen andre "mirakel medisiner" vil kunne helbrede kreften hennes. Hun har sagt nei til både cellegift og strålebehandling.

Jeg mener at voksne myndige mennesker må få lov til å ta slike avgjørelser selv. Det kan være veldig vondt for familie og venner, men slik må det jo være.

For barn derimot, har vi et lovverk som skal fungere, men det er klart at det er mulig for foreldre å hale ut og kjempe imot. Jeg vil tro at dette er en utfordring for helsevesenet og at de må jobbe med å utforme retningslinjer som ivaretar de mest ekstreme tilfellene hvor barn MÅ få behandling.

  Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 14:38   #34
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Syke syke mennesker!
De sier jo også at de ikke angrer sin handling! De mente de ikke hadde gjort noe galt, for om datteren døde var dette guds handling! Syke jævler

All religion skulle vært avskaffet for lengst! Kanskje verden hadde vært et bedre sted å leve..eller..

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 15:21   #35
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av ILY, her.


All religion skulle vært avskaffet for lengst! Kanskje verden hadde vært et bedre sted å leve..eller..

Så deilig å ha noe å skylde på. Det finnes mennesker som dreper og herjer uten å gjemme seg bak en religion, hva med de, da?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 21:24   #36
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så deilig å ha noe å skylde på. Det finnes mennesker som dreper og herjer uten å gjemme seg bak en religion, hva med de, da?

Åpent spørsmål. Derfor jeg la på en "eller.." til slutt!

For min del greier jeg meg fint uten religion! Men om verden hadde blitt så mye bedre vet jeg ikke. Derfor jeg lufter dette

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-08, 23:47   #37
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Tragisk, stakkars jentunge.

Ved Diabetes type 1 har bukspyttkjertelen sluttet å produsere insulin. Eneste riktige behandlingsform er å tilføre kroppen insulin, enten via sprøyter, penn eller pumpe. Insulinet er et livsviktig hormon, uten dør man, garantert.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 00:02   #38
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Helt enig med Sitronen og flere her. Naturmedisin og slikt noe kan gå an som et tillegg og støtte til vanlig skolemedisin i mine øyne. Dette spesielt når det er barn det går ut over.

Signerer.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 00:10   #39
Maki
Mor til fire
 
Maki sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 863
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Ved sykdommer med konkret behandlingsregime er man som foreldre forpliktet til å gi barnet nødvendig behadling.

I England ble et foreldrepar siktet for uaktsomt drap da de nektet sin 2-årige sønn insulinbehandling.

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-08, 10:54   #40
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noe så meningsløst! (Om forsøk på helbredelse ved bønn)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så deilig å ha noe å skylde på. Det finnes mennesker som dreper og herjer uten å gjemme seg bak en religion, hva med de, da?

“With or without [religion] you’d have good people doing good things and evil people doing evil things. But for good people to do evil things, it takes religion.”

Steven Weinberg

Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no