10-10-16, 17:51 | #21 |
Klar
|
Sv: Pokémon MapJeg har fått magicarp-candy inne i skogen her |
10-10-16, 18:59 | #22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
|
Sv: Pokémon MapDe SKAL IKKE fungere de kartene vel? Bannet fordi det er juks? (Slett ikke utenkelig at de funker delvis, likevel da?)
10-10-16, 19:00 | #23 |
intro
|
Sv: Pokémon Map
Jeg har bare brukt det på den måten at jeg søker opp enkeltfigurer - har du prøvd det? (Nå spør jeg som jeg har vett til, altså, jeg er helt nybegynner. )
10-10-16, 19:58 | #24 |
Klar
|
Eh, nei, jeg ser jo nå at det er det du har gjort. Det har jeg aldri prøvd. Jeg testa fra pcn nå, og tatt i betraktning at det pleier å være langt mellom pokemonsene her jeg bor, og spesielt langt mellom de kule, så syns jeg resultatene som kartet ga virket temmelig usannsynlige. SÅ mange pokemons finnes ikke rundt her, altså, selv ikke bare de røde. Dessverre Jeg måtte skru på spillet for å sjekke om jeg faktisk fikk så mye kult ved å sitte inne i min egen stue, men neida, ble kun belønnet med nok en gul elefant. |
10-10-16, 19:59 | #25 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pokémon MapJeg har nok til å utvikle Magikarp, og har powered den opp helt på maks på mitt level (23) - men jeg holder på det samme med Eevie, og den blir aldri ferdig, også skal jeg liksom gjøre det med mitt siste lucky egg, og jeg klarer ikke å vente! Man KAN jo kjøpe lucky egg også, da.
10-10-16, 20:03 | #26 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pokémon MapJeg fikk for øvrig både Kabuto og Porygon på reise, de er visst SKIKKELIG sjeldne. I følge en litt muggen snart 12-åring.
10-10-16, 20:06 | #27 |
intro
|
Sv: Pokémon MapKabuto har det vrimlet av utafor kirka her en periode - tror jeg har fanga 10 stk., men så ble de borte. Porygon har jeg også tatt flere av her i Lillestrøm, så de er nok ikke så eksotiske.
10-10-16, 20:11 | #28 |
Klar
|
Og vi som satt og jaktet pokemon utenfor togstasjonen i Kiel for noen dager siden. Det var inne vi burde vært! Sist redigert av Timar : 10-10-16 kl 22:08. |
10-10-16, 22:56 | #30 |
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Pokémon MapProblemet da, kjære Palmen, er det jeg opplevde til dels i dag - nemlig at Gyaradosen min bare ble 1850 CP selv om jeg hadde powered Magicarpen opp maks før jeg evolvet. Fordi jeg bare var i level 23.
10-10-16, 23:03 | #31 |
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Pokémon MapGuttungen fikk nesten pustestans da han klekket en Porygon for en stund siden. Jeg fikk tilsvarende nesten hjertestopp da det spawna en Porygon fra min insense (jadda, insense i Gamla Stan/Stockholm, xp-junkie ) - en cp 24, men bedre enn ingen Porygon - og så klekka jaggu gubben en Porygon rett etter.
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 10-10-16 kl 23:23. |
10-10-16, 23:22 | #33 |
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Pokémon MapGubben stønner høylydt for hver er gang han klekker er 10-km egg (gudane veit hvordan, men han tyter av dem) og han får en Hitmonlee.
10-10-16, 23:37 | #34 |
lider av tastleksi
|
Sv: Pokémon MapDet er ingen kart som virker, de jobber på spreng visstnok. Jeg syns niantic skyter seg i beinet med å forby disse, for det er grenser for hvor mye man gidder å vandre rundt i blinde etterhvert. I alle fall syns jeg det er teit, jeg går mindre nå, for jeg vet jo ikke om jeg når frem når jeg må gå på kryss og tvers.
10-10-16, 23:48 | #35 |
intro
|
Sv: Pokémon MapSå kjipt at kartene ikke virker! Jeg tok tre Exeggcute i Slottsparken i dag - og så var det magikarp ved fontena både til og fra jobb. 299 candy nå, og straks nivå 25.
11-10-16, 09:42 | #36 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
|
Sv: Pokémon MapJeg har ikke hørt om Hitmonlee engang. Har en Gyarados på 1729 og får ikke powered up den mer før jeg kommer på neste nivå. 23. Jeg har også 348 candy og klar magickarp til å utvikle med 140 CP. Hvis jeg ikke får bedre da.
11-10-16, 14:48 | #38 |
Klar
|
Sv: Pokémon MapJeg evolva min magicarp på 140 og "amazing" som appraisal fra treneren. Fikk en gyrados på bare 1500 og noe. Var sikker på at denne ville bli min beste, men neida Level 23, straks 24 på meg. |
|
|