Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Spaghettini?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-13, 17:56   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.975
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spaghettini?

Opprinnelig lagt inn av C.D, her.

Izzi Creo, hvor mye pesto bruker du? Minnes en gang jeg skulle bruke pesto og tok altfor mye selv om jeg trodde det var altfor lite...

Vi tar pestoen i englehårene når vi har forsynt oss med det, og da blander vi ut så mye som vi vil ha hver oss. Jeg liker endel, mens mannen liker litt mindre

Vi bruker Barilla Capellini no. 1. De kokes i 3 minutter.

Cheddar: rød cheddar er ganske så oransje, så er det den du har eller den som er lysegul? Tine har en lysegul, men har ikke smakt den. Tror den ikke har den kraftige smaken? Men er ikke sikker altså. Rema1000 har faktisk skivet rød cheddar i eget merke (Rema100), som er kjempegod Liker også den røde pestoen deres.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 20:51   #22
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.050
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spaghettini?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi tar pestoen i englehårene når vi har forsynt oss med det, og da blander vi ut så mye som vi vil ha hver oss. Jeg liker endel, mens mannen liker litt mindre

Vi bruker Barilla Capellini no. 1. De kokes i 3 minutter.

Cheddar: rød cheddar er ganske så oransje, så er det den du har eller den som er lysegul? Tine har en lysegul, men har ikke smakt den. Tror den ikke har den kraftige smaken? Men er ikke sikker altså. Rema1000 har faktisk skivet rød cheddar i eget merke (Rema100), som er kjempegod Liker også den røde pestoen deres.

Ah, da er det rød cheddar jeg mener alikevel da. For den jeg liker best er veldig oransje.
Men HVOR kjøper jeg englehårspasta? De hadde ikke på nærbutikkene her iallefall. Kansje de har på Mega? Jeg skal dit imorgen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-13, 22:41   #23
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.975
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spaghettini?

Ja, det kan godt være de har på Mega De har faktisk det på noen Rema butikker også, men vil tro du finner det på velassorterte butikker som Meny, Ultra, Mega etc. Vi kjøper noen pakker når vi kommer over det, for det er som sagt ikke alle setder som fører de

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no